Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 253 254 255 256
Coureurs du Courage
ProScoritoManager
Van die 20% hoeft maar 1/20e dat geld daadwerkelijk goed besteed te hebben om de gouden beker plekke...

Uiteindelijk staat en valt alles bij wat je met het vrijgekomen budget hebt gedaan en welke 'missers' die mensen ook weer gemaakt hebben. Ik snap Brak zijn opmerking wel; als je een goed team hebt in de breedte kan je het uitvallen van Vingegaard goed opvangen.

Heb zojuist voor de aardigheid maar eens de bekendste Vingegaard skipper opgezocht: Meneer Scorito. Staat nu nog niet op goud, maar met 4 UAE, Ayuso, REv, Lipo, Seixas en Skjel is dat slechts een kwestie van tijd. Wellicht vandaag al. Hij heeft echter Martinez niet. Wie heeft hij dan wel?

Kanter, Waerenskjold, Girmay, Merlier, Godon, Bauhaus, Foss, Arensman, Aranburu, Gregoire en THJ.

Hidde98
Coureurs du Courage
Evenepoel wint tijd op alle fronten. Dit komt omdat hij in de aerodynamische houding nog steeds een...

Klopt, maar ben wel van mening dat Pogi de eerste twee tussenpunten wel eens iets sneller/net zo snel zal zijn en in de afdaling en laatste deel zal verliezen. Dus ik denk niet op het klimvlak dat Evenepoel sneller is, but we will see! Over 3u weten we wie gelijk heeft 😉

bdebouwer

Plapp heeft in ieder geval besloten om zich te sparen, leek mij hier toch een kanshebber voor de top 5.

bdebouwer

Plapp heeft in ieder geval besloten om zich te sparen, leek mij hier toch een kanshebber voor de top 5.

bdebouwer

Mcnulty schijnt bewust te zijn aangereden door een auto😅 ook zonde want ook hij leek mij een kanshebber

stijn123

Plapp gaat op het verdomlijstje. Jammer, toch Vacek moeten kiezen.

bdebouwer
stijn123

Vacek moet eerst ook nog zijn best gaan doen 

Dynasty
stijn123

Schijnbaar voelt Plapp zich niet helemaal lekker sinds gisteren, vandaar.

stijn123
bdebouwer
Vacek moet eerst ook nog zijn best gaan doen 

Dat is waar en die kans leek me op voorhand iets kleiner dan bij Plapp. Wel minimaal 6 teampunten.

stijn123
Dynasty
Schijnbaar voelt Plapp zich niet helemaal lekker sinds gisteren, vandaar.

Waar kan je dit soort interviews het beste vinden? Vooraf zoeken naar interviews van Plapp, Vacek en Arensman leverde bij mij niks op.

Hubris

Ik zag het op de twitter van Jayco, deze tweet

Dynasty
stijn123
Waar kan je dit soort interviews het beste vinden? Vooraf zoeken naar interviews van Plapp, Vacek en...

Ik zag het op de Sporza liveblog van deze etappe. Dus ook pas na zijn tijdrit. Denk niet dat het voor de rit al bekend was.

bdebouwer

Het verschil met Vacek is gelukkig miniem wat ook die doet niet zijn best

stijn123

Bedankt voor jullie reacties. Ben niet zo van de sociale media, maar lijkt dan op voorhand toch moeilijk te achterhalen.

Ottieman

Mcnulty aangereden door auto het zal toch eens niet bij hem...

Valvuillerdemoz

En Arensman die te laat aan de start verschijnt, samen met McNulty de Peppi en Kokkie in mijn dagopstelling vandaag! 🥳

Ottieman
Valvuillerdemoz
En Arensman die te laat aan de start verschijnt, samen met McNulty de Peppi en Kokkie in mijn dagops...

Mcnulty gaat er gewoon voor hoor 

Ottieman

Vauqelin doet niks zo te zien 57e tijd!

Laatst gewijzigd
KV
berggie1987
Sorry, maar hier ga je gewoon volledig voorbij aan het stukje 'talent'. Soms weet je gewoon dat iema...

Ik heb het niet over talent, maar over odds/kansen, tenzij jij vindt dat de kans dat Jonas uit/tegenvalt groter was dan dat dit bij Seixas zou gebeuren, met dan zelfs nog een mogelijks gebrekkige voorbereiding. 

brakobama

Oei, de mensen met Ganna zullen er niet blij mee zijn. De paar met Grossss des te meer. Althans: nu 7e met nog 17 te finishen.

Jackie

Vreselijk. Volgende klassementsrenner.

ditisdavid

Met zowel Vingegaard als Lipowitz mag er nu echt een kruis over deze Tour voor mij. Goud was het niet geworden, maar geen zilver of brons halen mag volledig op het conto van pech.

Ottieman

Jeetje... Weer een renner er uit Stond je zo hoog:( Nu zak je volledig weg scorito gewijs niet veel meer over nu alle niet Vingegaard en niet lipo pakkers de winnaar nu

KV
ditisdavid
Met zowel Vingegaard als Lipowitz mag er nu echt een kruis over deze Tour voor mij. Goud was het nie...

Idem hier. Topic Vuelta al openen? ;-)

dawizz

Ik heb geen Vingegaard en ook geen Lipowitz, dus zal wel flink stijgen de komende bergetappes maar vind het helemaal niet leuk om op deze manier hoog te eindigen. Nu op 96,4% trouwens.

1 2 ... 253 254 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.