Uiteindelijk staat en valt alles bij wat je met het vrijgekomen budget hebt gedaan en welke 'missers' die mensen ook weer gemaakt hebben. Ik snap Brak zijn opmerking wel; als je een goed team hebt in de breedte kan je het uitvallen van Vingegaard goed opvangen.
Heb zojuist voor de aardigheid maar eens de bekendste Vingegaard skipper opgezocht: Meneer Scorito. Staat nu nog niet op goud, maar met 4 UAE, Ayuso, REv, Lipo, Seixas en Skjel is dat slechts een kwestie van tijd. Wellicht vandaag al. Hij heeft echter Martinez niet. Wie heeft hij dan wel?
Kanter, Waerenskjold, Girmay, Merlier, Godon, Bauhaus, Foss, Arensman, Aranburu, Gregoire en THJ.
Klopt, maar ben wel van mening dat Pogi de eerste twee tussenpunten wel eens iets sneller/net zo snel zal zijn en in de afdaling en laatste deel zal verliezen. Dus ik denk niet op het klimvlak dat Evenepoel sneller is, but we will see! Over 3u weten we wie gelijk heeft 😉
Ik heb het niet over talent, maar over odds/kansen, tenzij jij vindt dat de kans dat Jonas uit/tegenvalt groter was dan dat dit bij Seixas zou gebeuren, met dan zelfs nog een mogelijks gebrekkige voorbereiding.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.