Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 253 254 255 256
brakobama

Poeh. Lipowitz, zonde zeg!

Ottieman

182 punten op dit moment voor het eerst onder gemiddeld:( Nu maken die bankpunten van etappe 3 en carapaz / Jegat niks meer uit succes aan de mensen die alle overige renners hebben!

brakobama

Je zou zeggen dat de mensen zonder Vingegaard wel Lipowitz hebben, dan maakt iedereen weer kans op het gouden bekertje. In de praktijk zal jet miet zo zijn.

Zelf zou ik denken: je neemt Vingegaard of Seixas(60%), maar als ik zie dat óók slechts 60% voor Del Toro is gegaan, verbaast mij dat echt.

Jammer dat er geen Wielerflitscommunity polletjes zijn, want ik zou toch zeggen dat op dit forum 99% wel voor Del Toro is gegaan.

Ottieman

260 punten nog even spannend of het de eerste x onder gemiddeld gaat worden🤣 Jongeren punten moeten nog berekend worden 

Hubris
brakobama
Je zou zeggen dat de mensen zonder Vingegaard wel Lipowitz hebben, dan maakt iedereen weer kans op h...

Ik heb bijvoorbeeld wel Vingegaard, Del Toro, Seixas en Lipowitz, daardoor alleen bijvoorbeeld geen Evenepoel en Ayuso (en ook bijvoorbeeld geen Pedersen). Nu wel ongelukkig dat Evenepoel het zo goed doet en Vingegaard en Lipowitz allebei uitvallen, maar ja dat is het spelletje. Nu in ieder geval echt geen opstellstress meer in de bergritten, hup Arensman en VPP!

mirkodek

Mensen zonder Vingegaard zullen van Lipowitz en Ayuso er in ieder geval eentje hebben denk ik. Ben benieuwd hoe Ayuso het gaat doen deze week. Die was voor de rustdag al slecht en vandaag weer. Als daar de pijp leeg is dan kan hij zomaar eens uit de top 10 kukelen.

KV
dawizz
Ik heb geen Vingegaard en ook geen Lipowitz, dus zal wel flink stijgen de komende bergetappes maar v...

Dit zeg je nu zo maar diep vanbinnen weet je wel beter ;-) je hebt namelijk de loterij gewonnen. 

En zo kan ik mijn betoog vervolgen: de immer betrouwbare Jonas en Lipo zijn eruit. Het was dus zaak om tegen de "zekerheden" in te gaan. 

Hidde98

Consolideren, gezakt naar p7.
Vacek die niet voluit gaat is jammer, maar laat des te meer zien dat Lidl morgen plannen heeft.
Knappe tijdrit van Skjelmose en Seixas!
En wat een klapper van een tijd van Evenepoel, de tandjes.
Heel zuur van Lipowitz, zo vliegen twee belangrijke mannen er binnen twee etappes ineens uit beide met sleutelbeenbreuk als ik die beuk tegen de stoeprand aan zie....

Morgen opstelling wordt nog kleine puzzel, gaan we nog even over nadenken.
In ieder geval veel spr(+) mannen opstellen en zekere punten.

Maracas

Een Girmay en een Philipsen kunnen morgen prima nog meedoen en over die klimmetjes komen, toch?

Ottieman

92,6 2,1% gezakt morgen vol op de aanval dan maar zakken vanzelf weg dat is een utopie of alles moet naar de vlucht gaan en niet naar ak dan kan het nog maar bij eindafrekening ben je de sjaak dan! Wat zouden jullie doen morgen lekker alles of niets harken? Of zo hoog mogelijk proberen te eindigen? Top 10 duizend gaan we dan maar weer voor dat is toch mijn uiteindelijke doel maar wilde nu echt eens meedoen bovenin tot vandaag 🤣😤 Mcnulty had gewoon een paar punten voor mijn gemiddelde moeten pakken whaha heb nu 275 punten!!!  HAHAHA dit is geweldig voor mijn dagscore 274 is het dag gemiddelde🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Maarten Koning
mirkodek
Mensen zonder Vingegaard zullen van Lipowitz en Ayuso er in ieder geval eentje hebben denk ik. Ben b...

Ik was tijdens de etappe even aan het kijken in de top, steekproefsgewijs kwam ik lipo maar heel weinig tegen. Ik heb het beeld dat het aandeel van mensen in de top 3% die lipo hebben, relatief laag is.

Maar dat is wellicht enkel perceptie

Laatst gewijzigd
Dynasty

Zonder Evenepoel en met de valpartijen van Vingegaard en Lipowitz wordt het wel erg lastig voor mij nu. Vooral Lipowitz vind ik wel echt jammer, want nu ga je echt achter de feiten aanlopen en dit gaat zeker een (negatieve) verschilmaker worden.

Ottieman

Nieuwe Ak team!!! Pogi Ayuso Carapaz Thj Jegat Del Toro Vauqelin Mcnulty Sjkelmose!! Bank Storer Healy Als carapaz nu de berg trui wint en Del Toro het wit kan het nog enigzins een leuke afsluiter worden richting 75%😅

floda

Ik had voor morgen eigenlijk baudain, Vacek, Cort, gregoire en godon mee. Maar overweeg nu om eigenlijk gewoon alle sprinters mee te nemen. Omdat dit de sleutel etappe is voor groen. Ik denk dat de ploegen van JP, Girmay en kanter (en misschien zelfs paar mannen voor Kooij) er alles aan doen om de groep weer bij elkaar te brengen uitgaande van feit dat pedersen voorin zit. De hoop voor Lidl is dan dat godon wel mee is en dat de hardrijders van ineos mee gaan sleuren op kop. 

Ragnar Lolbroek

Aanvaller Stuyven of toch maar gewoon sprinters?

Arne Riis
Ottieman
Vauqelin doet niks zo te zien 57e tijd!

Los van wat je zegt (want dat is prima), maar zou je willen ophouden met alle woorden in vette letters te schrijven? Dat komt over als schreeuwen, en dat is nergens voor nodig.

Laatst gewijzigd
Arie Bombarie

Morgen Pedersen als kopman. Heb nog één plekje over en twijfel tussen Skjelmose en Kanter. Skjelmose kan punten pakken via Pedersen, Kanter kan zelf punten pakken mocht de boel weer bij elkaar komen.

Wat zouden jullie doen?

Maarten Koning
Arie Bombarie
Morgen Pedersen als kopman. Heb nog één plekje over en twijfel tussen Skjelmose en Kanter. Skjelmose...

Ik heb dezelfde keuze staan en ik heb skjelmose. Ik geloof niet in een volledige massasprint. 

Buikopstang
Ragnar Lolbroek
Aanvaller Stuyven of toch maar gewoon sprinters?

Ik zou sowieso stuyven opstellen als je die hebt. Morgen prima kansen in beide scenario's. 

Coureurs du Courage
Maarten Koning
Ik was tijdens de etappe even aan het kijken in de top, steekproefsgewijs kwam ik lipo maar heel wei...

Ik heb net hetzelfde gedaan in de top10 en inderdaad opvallend weinig teams met Lipowitz. Op zich niet vreemd: hij is alles behalve een puntenkanon gebleken met 208 punten. Wel weer balen dat er een topper van het AK out is. Hij leek me typisch iemand die in de etappes 19/20 nog een verschil had kunnen maken waardoor er wat spanning was ontstaan. Al is er nog volop strijd om het wit en het podium.

Qua Scorito denk ik dat het wat balans zal brengen, maar lees al dat er ook teams zijn die extra hard geraakt worden met hem, Vingi en Cian als uitvallers. Dan heb je echt botte pech, want leken juist allemaal betrouwbare paarden om op te wedden. Zo zie je maar weer, het blijft een spelletje en niet precies te voorspellen. Maakt het wel weer interessant.

Voor degene die zich in de Vuelta gaan verdiepen: pak 4x UAE. Niet aan twijfelen, gewoon doen. Ik sta inmiddels 99,9% (blijf maar stijgen) en het voelt echt aan alsof je Scorito hebt gehackt. Zelfs werkpaard Politt staat zonder eigen punten al op 282. Daar komen nog eens 118 punten ongeveer bij (scenario dat Del Toro uit het wit gereden wordt) en kom je op 400 punten voor een knecht. Dat is echt ongekend. Zeker de aankomende etappes is het gewoon heerlijk om 4x UAE, Seixas op te kunnen stellen en beetje af te vullen met Skjel, Simmons en wellicht een sprinter als Kooij. Zoveel gegarandeerde punten.

Yanick1995

Net even de tijdrit teruggekeken, jeetje wat een val van lipo wat akelig om te zien. 

Het gaat een uitdagende week worden met de opstellingen 

mirkodek

Laatste plekje morgen gaat tussen Turgis en Vacek (of Skjelmose). Als het een sprint wordt, dan waarschijnlijk een gereduceerde gezien dat klimmetje ervoor. Turgis heeft dan kans op top 10. Vacek kan eventueel zelf scoren vanuit de vlucht en heeft minimaal 6 punten met ook kans op +10 via Pedersen. Nog maar even nachtje over slapen.

Johan Hofman

Qua uitvaller alleen vingegaard en Merlier dua dat valt mee. Heb ak pogacar, evenepoel, del toro, seixas. Had dus geen lipowitz en ayuso dat waren keuzes waar ik mee kon leven. Maar dat ik skjelmose niet heb meegenomen kan ik niet geloven haha hoe heb ik die gemist. Dan merk ik dat ik toch nog iets te onervaren ben voor de grote prijzen. (Nog nooit een bekeetje gehaald). Sta nu op 94,8% dus hopen op een bekertje.

Morgen pedersen cap (Die heb ik dan weer wel)

madeinstars

Pfoe, zo zonder Pedersen is het onmogelijk cappen morgen. Twijfel of ik de gok ga nemen met Philipsen. Anders is Vacek de enige andere zoort van serieuze optie.

Yanick1995
madeinstars
Pfoe, zo zonder Pedersen is het onmogelijk cappen morgen. Twijfel of ik de gok ga nemen met Philipse...

Hier ook zware opstelstress. Met 4x uae en 3x Lidl heb ik zekere punten, maar absoluut geen cap. Dan blijven mattews (2x goed gecapt in pedersen etappes), girmay, stuyven en gordon over. Ik geloof niet in kanter en Kooij etc. 

1 2 ... 253 254 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.