Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 255 ... 281 282
kevinraar

word niks meer deze tour voor mij  deze de berg etappes zonder viningaard en lipowirz heb geen everpoel del toro en saixas 

Keshi
Johan Hofman
Qua uitvaller alleen vingegaard en Merlier dua dat valt mee. Heb ak pogacar, evenepoel, del toro, se...

Skjelmose missen is niet zo gek, toch? Allesbehalve een zekerheid voor het klassement. Maar dit parcours is wel gunstig voor hem natuurlijk. In het echte hooggebergte komt hij meestal wat tekort, maar daar hebben we nog weinig van gezien.

Hij was ook voor 750K geprijsd. Veel mensen willen hun geld opmaken en wie nam je er dan bij? Ik heb Ganna genomen, maar er zijn flink wat 500K renners die beter hebben gescoord. En zo kost Skjelmose me ook weer.

Alucard

Lipo, Ayuso, Merlier en Pedersen zijn de grote 'afwezigen' geweest in mijn team. Twee van hen nu naar huis is prettig, voor mijn scores. Ayuso die steeds minder lijkt te worden ook nice. Nu nog Pedersen die morgen uit het groen gereden wordt...

Laatst gewijzigd
Drostje
Yanick1995
Hier ook zware opstelstress. Met 4x uae en 3x Lidl heb ik zekere punten, maar absoluut geen cap. Dan...

Ik doe Pedersen, oké?! Mijn enige kans om de poule te winnen, maar denk niet dat het gaat lukken. 

PadeyTogacar
Yanick1995
Hier ook zware opstelstress. Met 4x uae en 3x Lidl heb ik zekere punten, maar absoluut geen cap. Dan...

Ik heb nu ook Stuyven, Vacek, Simmons (cap?), Skjelmose, 3x UAE, REV en laatste twijfel is Girmay / Philipsen. Laatstgenoemde natuurlijk mogelijke upside naar 16p met MvdP, maar waar ik dus Girmay (4p met geen upside) makkelijker zie klimmen dan Philipsen... zou inderdaad zelf ook totaal niet weten wie te cappen... dussss Bini of JP...

Jackie

Bookies voor morgen eerste 10:

Pedersen

Philipsen

vd Poel

Kooij

Girmay

Ganna

Cort Nielsen

Asgreen

Simmons

vraag: is die laatste "pukkel" voor de streep niet te zwaar voor Girmay?

Ottieman
Arne Riis
Los van wat je zegt (want dat is prima), maar zou je willen ophouden met alle woorden in vette lette...

Oei! Ik zie het!! Verkeerde knopje gedrukt excuses!

Yanick1995
Drostje
Ik doe Pedersen, oké?! Mijn enige kans om de poule te winnen, maar denk niet dat het gaat lukken. 

Ja dat snap ik helemaal, ik had gehoopt dat etappe 17 mooi naar de vluchters zou gaan en de teampunten voldoende zouden zijn. Maar met een pedersen in zijn huidige vorm... morgen gaat pijn doen en waarschijnlijk de dag zijn dat ik geen 6 ga gooien. Maar ik ga er wel voor ✌️

brakobama

Ik ga voor 4x UAE, Vacek, Simmons (c), Ayuso, Girmay en Philipsen.

Veel teampunten, veel Lidl (ook voor een Pedersen zege) Vacek en Simmons voor een vlucht, Philipsen en Girmay voor een (gereduceerde) sprint.

Op de bank eigenlijk alleen Turgis of teampunt Evenepoel die ik punten zie scoren..

kevinraar

team voor morgen

pogacar

skjelmose

ayuso

pedersen

phlipssen

kooij

pidcock

johannessen

healy

Buikopstang

Lastigste cap kiezen voor mij deze tour morgen voor mij. Ik heb in mijn ogen keuze uit drie. Matthews Girmay en Philipsen. Welke zouden jullie doen? 

ik heb verder 4 UAE en 3x Lidl (Vacek Skjel en Ayuso voor de teampunten. Sta op 99,5% en hoop morgen vooral door te komen zonder al te grote verliezen. 

klaas drr
KV
Dit kan je nu wel allemaal zo stellen. Zeker als je 1ste staat (mijn complimenten hiervoor trouwens!...

Je zegt zelf dat Pedersen favoriet was voor de rit in etappe 4. Een klein kind kan uitrekenen dat hij daar zomaar veel puntjes  raapt en hoog in groen staat.  Alleen Philpsen en Girmay gingen verder uitgesproken voor groen.  Dus minimaal 3e had hij wel gestaan.  Dat Pedersen tot zaterdag +\- 390 puntjes had geschraapt was ook boven mijn verwachting, maar Klepper Pedersen is gewoon onderschat hier op wielerflits. 

Roest

Morgen 4x uae, remco, stuyven (c), Kanter, kooij en girmay

Ik twijfel over Turgis die verwacht ik ook op de afspraak.

Johan Hofman
Keshi
Skjelmose missen is niet zo gek, toch? Allesbehalve een zekerheid voor het klassement. Maar dit parc...

Heb vooral het gevoel dat iedereen op het forum skjel heeft en daardoor toch echt een mooie goedkope puntenpakker. Ik kom vaak niet aan de 750k mannen omdat je er dan 2 moet (ik maak ook altijd mijn geld op) en dan heb ik liever een 1 miljoen en een 500k renner.

Alfalfa

Need help! Ik heb echt te veel keuzes voor morgen.. Niet super veel verstand maar toch op een 91.2 sta ik. En had geen Vinnie en Lipo.. 

Maar heb dus om omhoog te komen echt even de hulp van jullie kenners nodig. 

Ik heb te weinig plek voor alles wat ik wil opstellen haha 
Hier mijn team:

1. Tadej Pogačar
  2. Remco Evenepoel
  3. Isaac del Toro
  4. Paul Seixas
  5. Tobias Johannessen
  6. Olav Kooij
  7. Romain Grégoire
  8. Ben Healy
  9. Brandon McNulty
  10. Emiel Verstrynge
  11. Max Kanter
  12. Biniam Girmay
  13. Jasper Philipsen
  14. Søren Wærenskjold
  15. Dylan Godon
  16. Richard Carapaz
  17. Adam Yates
  18. Lenny Martinez
  19. Thymen Arensman
  20. Matthew Riccitello

brakobama
Buikopstang
Lastigste cap kiezen voor mij deze tour morgen voor mij. Ik heb in mijn ogen keuze uit drie. Matthew...

Ik zou ze alle 3 meenemen en Ayuso thuislaten. Matthews is een heerlijke captain morgen!

Coureurs du Courage
Buikopstang
Lastigste cap kiezen voor mij deze tour morgen voor mij. Ik heb in mijn ogen keuze uit drie. Matthew...

Ik neem aan dat als je 99,5% staat je ook REv en/of Seixas hebt. Waarom stel je die niet op ipv Lidl trek dudes? Kijk, Vacek snap ik, die kan zelf in de top20 rijden, maar Ayuso en Skjel leveren minder klassementspunten op. Is t dan vanwege mogelijke kans dat Pedersen wint? Iedereen kijkt naar hem deze etappe.. met het groen om je schouders. Lastig winnen dan.

Coureurs du Courage
Alfalfa
Need help! Ik heb echt te veel keuzes voor morgen.. Niet super veel verstand maar toch op een 91.2 s...

Je zult vast nog wel een beetje willen stijgen. Morgen is erg lastig te voorspellen en kan in potentie een grote verschilmaker zijn. 150 punten verschil is niks. Mijn advies:

Ga voor een vaste kern van 4x UAE omdat die teveel klassementspunten hebben. Vul deze aan met REv en Seixas (10 & 9 p). En kies daarna voor het scenario van de sprint met Kooij (c), Philipsen & Girmay.

Maarten Koning

Pedersen gaat toch gewoon in de vlucht zitten? No way dat hun ploeg dit gaat controleren.

Mazzel1986
Coureurs du Courage
Je zult vast nog wel een beetje willen stijgen. Morgen is erg lastig te voorspellen en kan in potent...

Eens, behalve dat ik Kooij niet zou cappen. Philipsen en Girmay klimmen beter en kunnen bovendien ook meezitten in de vlucht. Dus dan zou ik Girmay cappen.

Kipgekruid
Alfalfa
Need help! Ik heb echt te veel keuzes voor morgen.. Niet super veel verstand maar toch op een 91.2 s...

Uiteraard 4x UAE blind meenemen. Vul dit aan met Philipsen en Girmay (en eventueel Kooij/Kanter) en je bent al een heel eind.

Daarna wordt het wat lastiger. Healy en Gregoire zijn in principe je twee aanvallers die interessant zijn voor deze etappe. Beiden lijken tot nu toe totaal niet in vorm te zijn. Ik meen wel ergens gelezen te hebben dat Gregoire deze etappe heeft aangestipt, dus op basis daarvan nog enigszins interessant.

Normaal gesproken zou dit ook een fijne etappe voor broer van Dylan Godon moeten zijn, Dorian. Het is alleen de vraag of hij al voldoende hersteld is van zijn valpartij.

Van Carapaz in THJ verwacht ik niet zo heel veel in deze etappe met het oog op de resterende dagen.

Het meenemen van de zekere punten van Evenpoel (10) en Seixas (9) zou trouwens ook zeker niet misstaan deze etappe.

Alfalfa

Is dan inplaats van Seixas en Evenepoel niet beter om een Godon en Kanter of Waerenskjold ofzo mee te nemen of toch een vluchter zoals Healy? I really don't know tomorrow hahaha

Coureurs du Courage

Girmay is veiligere cap. Maar die gaat al veel meer energie kwijt zijn aan tussensprint, onrust in het begin, etc. Kooij is bovendien sneller. Maar is vooral vanwege dat ik hem zelf cap en die andere twee niet heb.

Ben Van Heck

Verwachten jullie wat van Stuyven morgen? Heeft geen Merlier meer waar ie voor moet rijden en heeft in de Giro uitstekende vorm vertoond. Wellicht een goede cap tov Vacek die ik nu als cap heb. 

Ik zit verder wel nog met Gregoire in m'n maag. Hij kan deze wel aangestipt hebben, maar de staatsloterij trekking van 10 augustus staat ook rood omcirkeld in m'n agenda... Rijdt natuurlijk als een natte krant, maar hij zal er tóch wel eens bij moeten zitten zou je zeggen.

Alfalfa

Thanks mannen!

1 2 ... 255 ... 281 282

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.