Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 257 258 259 260
Yanick1995

Wel leuk om te zien dat iedereen dezelfde stuggle heeft. Ieder scenario dadelijk voor 1/3 uitgewerkt dus er gaan echt verschillen ontstaan 

TimTornTeut

Niemand meer iets over Godon gehoord? Zit wel op de wip bij mij

Zadelpijn
Coureurs du Courage
Stef Clement verwoord het wel treffend: 60% van het peloton denkt vandaag dat er iets te halen valt....

Beetje een makkelijke conclusie, want als blijkt dat de vlucht zicht pas vorm na het klimwerk, dan betekent dat ook dat het tempo in het peleton enorm hoog ligt. Worden de sprinters er dan niet gewoon keihard af gereden?

eskabee13
Zadelpijn
Beetje een makkelijke conclusie, want als blijkt dat de vlucht zicht pas vorm na het klimwerk, dan b...

Uit VDP zijn interview haal ik dat hij een scenario verwacht waarbij de vlucht niet direct weggeraakt en ze nog kunnen controleren na de heuvels. Bij een grote groep die vertrekt moet hij wel mee zijn. 
Ze wedden op 2 paarden maar zien toch liever een sprint heb ik het idee. 

bdebouwer
Nicov11
Wie heb je er nog meer in?

Pedersen (C), Philipsen, Turgis, Pogi, Del Toro, Mcnulty, Vacek

Zadelpijn
eskabee13
Uit VDP zijn interview haal ik dat hij een scenario verwacht waarbij de vlucht niet direct weggeraak...

Ik begrijp dat ze dat zeggen, maar ergens is het toch ook tegen beter weten in? Het tempo ligt het eerste anderhalf uur ongetwijfeld verschrikkelijk hoog; sommige stukken zijn echt wel pittig en te pittig voor een Philipsen om te overleven, en zeker met het hoge tempo en al dat aanvalsgeweld. Lidl Trek zal er alles aan doen om juist in de beginfase het tempo zo hoog mogelijk te houden om Philipsen te slopen

FroomeVroem

Twijfels over de cap. Girmay, Stuyven of Kooij...

Coureurs du Courage

Stuyven

Ecko

Wat Kooij kan kan Kanter ook. En hop, m'n team weer op de schop. 

Ottieman
FroomeVroem
Twijfels over de cap. Girmay, Stuyven of Kooij...

Stuyven grootste kans van te voren zou je zeggen het blijft een lastige etappe met heel veel bankpunten wie de minste heeft is spekkoper:)

Ottieman

Turgis kom op!!!! Dit is nu leuk op het oog een perfecte kopgroep op het einde Kanter er uit voor Carapaz laat ef dan maar winnen en turgis de punten in #Keepondreaming🤣 Als het klassement straks weg is kunnen we wel de lol er in houden natuurlijk haha

klaas drr

Meer van deze etappes,  VDP als meeste gecapt met 21% hoe vaak zie je dat  ?  Geniet ervan vandaag. 

Laatst gewijzigd
Ottieman

Niemand mee zelfs niemand van mijn bank met oa vauqelin Healy Storer Abrahamsen 🤣 Jeetje haha dat is wel een ramp had je maar een Quinn Simons of toch Stuyven er tussen gestopt voor een etappe als vandaag alles op teampunten+ Turgis na uitvallen Lipowitz. Had meneer Abrahamsen mee voor etappes als vandaag even gezien wie niet weg is is gezien 🤣

floda

Was eerst volledig op sprint gegaan, maar vanochtend turgis en wjaer nog maar op bankie gezet voor cort en vacek. JP wel als captain. Vandaag wordt wel dag van grote verschillen in dagscores als je naar stats kijkt. Ben benieuwd!

Pedaleur

Pedersen weet nog niet te ontsnappen bij JP

Arie Bombarie

Ik verplaats me zo toch even richting TV. 🥳

brakobama

De kruitdampen zijn opgetrokken: dit wordt een massasprint.

mirkodek
brakobama
De kruitdampen zijn opgetrokken: dit wordt een massasprint.

Ja, Decathlon gaat het dichtrijden voor Kooij  (logischerwijs). Wellicht dat NSN een handje bijsteekt later, maar Alpecin en Lidl zullen het laten.

Yanick1995

Jup, ik heb verkeerd gegokt gg, ik ga flink zakken. 

nog een klein beetje hoop dat de kopgroep wegblijft, daar maar voor duimen dan blijft de schade nog beperkt wegens de lage pickrate 

Laatst gewijzigd
NielsH97

Zou deze groep wegblijven? Cap Stuyven zit wel mee, bankzitter Baudin ook. Overige opstellers voornamelijk in groep 2 of op achterstand (Kanter, Kooij en Girmay)

NielsH97
mirkodek
Ja, Decathlon gaat het dichtrijden voor Kooij  (logischerwijs). Wellicht dat NSN een handje bijsteek...

De groep van hun rijd nu nog op 2:30 volgens PCS.

Arie Bombarie

Lijkt inderdaad op een sprintetappe. Mocht dat het geval zijn, dan hoeft het met Pedersen (c) en Philipsen en verder veel UAE en vaste puntenpakkers nog niet eens heel slecht uit te pakken.

brakobama

Enige nadeel voor de sprinters: nu rijden mannen als MvdP, Simmons, Hagenes, Bernal, Tarling en Engelhardt op kop. Dat is toch andere koek dan Veistroffer en Molenaar.

Drostje

Massasprint? Die treintjes roken elkaar op nu, zelfs als het bij elkaar komt zullen er nog demarrages volgen in de laatste kilometers.

Pedaleur
Drostje
Massasprint? Die treintjes roken elkaar op nu, zelfs als het bij elkaar komt zullen er nog demarrage...

Lijkt toch een aanval te worden?! Pedersen jaagt flink door. 1,5min op Phillipsen nu

1 2 ... 257 258 259 260

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.