Beetje een makkelijke conclusie, want als blijkt dat de vlucht zicht pas vorm na het klimwerk, dan betekent dat ook dat het tempo in het peleton enorm hoog ligt. Worden de sprinters er dan niet gewoon keihard af gereden?
Uit VDP zijn interview haal ik dat hij een scenario verwacht waarbij de vlucht niet direct weggeraakt en ze nog kunnen controleren na de heuvels. Bij een grote groep die vertrekt moet hij wel mee zijn.
Ze wedden op 2 paarden maar zien toch liever een sprint heb ik het idee.
Ik begrijp dat ze dat zeggen, maar ergens is het toch ook tegen beter weten in? Het tempo ligt het eerste anderhalf uur ongetwijfeld verschrikkelijk hoog; sommige stukken zijn echt wel pittig en te pittig voor een Philipsen om te overleven, en zeker met het hoge tempo en al dat aanvalsgeweld. Lidl Trek zal er alles aan doen om juist in de beginfase het tempo zo hoog mogelijk te houden om Philipsen te slopen
Niemand mee zelfs niemand van mijn bank met oa vauqelin Healy Storer Abrahamsen 🤣 Jeetje haha dat is wel een ramp had je maar een Quinn Simons of toch Stuyven er tussen gestopt voor een etappe als vandaag alles op teampunten+ Turgis na uitvallen Lipowitz. Had meneer Abrahamsen mee voor etappes als vandaag even gezien wie niet weg is is gezien 🤣
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.