Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 257 258 259 260 »
Stanro

Wat een geweldige groepje achtervolgens hadden we zojuist: Artz Schmidt Gate, wat natuurlijk een verwijzing is naar Operation Aderlass.

Wielerphilippe

Hier alle ballen op Stuyven als Cap.

Maar mijn conclusie tot nu toe wel deze tour is dat ik vanaf nu Pedersen altijd in me team wil hebben. Wat een klasbak is dat zeg en een geweldige renner om voor te juichen ondanks hem niet hebben misschien mijn weg naar goud in de weg zit.

Dampe hin

Ik ben nooit heel actief geweest hier met uitgebreide berichten of deelnames in discussies/gesprekken. Toch lees ik vrijwel ieder bericht altijd met veel met belangstelling. Tot vandaag.

Scorito heeft een negatieve impact op mijn kijkplezier. Dat is deze zomer, ook met het WK, me echt (te veel) opgevallen. Dat is wat mij betreft doodzonde. Dus na de tour gaat scorito bij mij op zwart.

Iedereen bedankt en wellicht tot ziens (mocht ik in de toekomst ooit minder hinder van competatieve prestatiedrang gaan krijgen).

martijncr

Nou Stuyven, wat mij betreft mag je nu heel veel voorsprong pakken. Let's go! 

Kluns Klunsjes

Toch kooij last minute eruit gehaald omdat ik niet verwacht had dat hij er bij zou zitten, slechte keuze geweest

Ottieman

Bah bah rijden ze daar nu Turgis de hekken bijna in;( Enige man met Pedersen voorin

Ottieman

Oke het was Jegat die de hekken in ging weer bankpunten met hem🤣🤣🤣🤣 Ongelofelijk haha

ditisdavid

Het zag er lange tijd uit als pure horror en in de uiteindelijke toptwintig heb ik ook maar één man, maar dat is toevallig wel een gecapte Philipsen. Crisis averted.

Roest

Stuyven mijn captain vandaag zo jammer, maar wat was ie dichtbij. 

Prachtige rit van begin tot eind.

bdebouwer

Pedersen in plaats van Philipsen gecapped, kost mij 24 punten, maar al met al prima uitslag met 2 man in de top 20 en ook redelijk ingezet op teampunten (alleen REV mocht het bankje warmhouden).

Ottieman

52 punten tot nu toe😤 Wel Carapaz opgesteld voor bijvoorbeeld jegat af te dekken dus zijn 10 punten weer top 10 duizend gaat zelfs zwaar worden zo! Blij ergens dat Healy laat lopen.. Maarja tour is allang klaar natuurlijk qua scorito kijkt iets rustiger zullen velen het met me eens zijn toch? Als je bovenin staat ga je er helemaal in op

Ottieman

52 punten tot nu toe😤 Wel Carapaz opgesteld voor bijvoorbeeld jegat af te dekken dus zijn 10 punten weer top 10 duizend gaat zelfs zwaar worden zo! Blij ergens dat Healy laat lopen.. Maarja tour is allang klaar natuurlijk qua scorito kijkt iets rustiger zullen velen het met me eens zijn toch? Als je bovenin staat ga je er helemaal in op

1 2 ... 257 258 259 260 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.