Ik ben nooit heel actief geweest hier met uitgebreide berichten of deelnames in discussies/gesprekken. Toch lees ik vrijwel ieder bericht altijd met veel met belangstelling. Tot vandaag.
Scorito heeft een negatieve impact op mijn kijkplezier. Dat is deze zomer, ook met het WK, me echt (te veel) opgevallen. Dat is wat mij betreft doodzonde. Dus na de tour gaat scorito bij mij op zwart.
Iedereen bedankt en wellicht tot ziens (mocht ik in de toekomst ooit minder hinder van competatieve prestatiedrang gaan krijgen).
52 punten tot nu toe😤 Wel Carapaz opgesteld voor bijvoorbeeld jegat af te dekken dus zijn 10 punten weer top 10 duizend gaat zelfs zwaar worden zo! Blij ergens dat Healy laat lopen.. Maarja tour is allang klaar natuurlijk qua scorito kijkt iets rustiger zullen velen het met me eens zijn toch? Als je bovenin staat ga je er helemaal in op
52 punten tot nu toe😤 Wel Carapaz opgesteld voor bijvoorbeeld jegat af te dekken dus zijn 10 punten weer top 10 duizend gaat zelfs zwaar worden zo! Blij ergens dat Healy laat lopen.. Maarja tour is allang klaar natuurlijk qua scorito kijkt iets rustiger zullen velen het met me eens zijn toch? Als je bovenin staat ga je er helemaal in op
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.