Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 263 ... 266 267
Antilopen
Antilopen
Laatste plekje is voor van Wilder of THJ. Wie zouden jullie kiezen (en waarom?). Ik neig wat meer na...

Ayuso kan nog het veld ruimen waardoor Van Wilder én THJ beide mee kunnen. Dit artikel geeft weinig vertrouwen, ik zie hem er eerder doorheen zakken en zijn 5e plek verspelen (aan in ieder geval Skjelmose). Die 9 zekere punten kun je wel op de koop toenemen.

zomaareens

Ze laten Lenny toch never de nooit rijden in een ontsnapping?

Valvuillerdemoz
Stootlek
In een item over de buschauffer van Soudal - Quick Step gaf deze beste man aan dat ze morgen (dus va...

Ja das wel.eem mooie. Maar hoe hoog zou die buschauffeur staan met Scorito?  

Doe denk ik toch VPP ipv Skjelmose uiteindelijk. 

TND

Gisteren 1000 plekken gestegen naar ~1300. Met Philipsen, Matthews and Pedersen + 4x UAE toch een redelijke score weten te halen. 

Hopelijk kan ik vandaag nog een stapje maken.

Team voor vandaag

REV

THJ (c)

Pogacar

Del Toro

Yates

Van Gils

McNulty

Skjelmose

IvW

Voor THJ als captain gekozen. Risicovol maar wel benodigd als ik nog verder wil klimmen. Gokken op de vlucht met hopelijk THJ, van Gils en IvW. Misschien nog een mannetje van UAE, McNulty?

Healy en Riccitello kan ik nog overwegen maar heb ik weinig vertrouwen en. Evenals Gregoire. 

Hidde98
KV
Jij ziet zaterdag als een goed profiel voor Vacek? Hoop dat je dan toch eerder zondag bedoelde? Daar...

Ik zeg ook niet dat hem gaat lukken, 2e helft tour rijdt hij niet lekker. Alleen dat hij het zal proberen.

Arie Bombarie

Vandaag weer een mooie etappe op het programma. Gisteren kwam het team van UAE zwak over. Yates ziek, wellicht gaat er een virusje rond in de UAE bus? Sterkt mij in de gedachte/hoop dat het vandaag voor de vluchters is. Team:

Carapaz (c), Pogacar, Del Toro, McNulty, Evenepoel, Seixas, Ayuso, Skjelmose en VPP.

Lenny en Baudin op het bankje.

eskabee13
Arie Bombarie
Vandaag weer een mooie etappe op het programma. Gisteren kwam het team van UAE zwak over. Yates ziek...

Ik denk ook dat het voor de vlucht zal zijn vandaag, maar zou toch graag een red bull of decathlon een poging zien wagen om te kijken wie er allemaal ziek is bij UAE. 

Yates ziek, Mcnulty zag er niet te best meer uit, wie weet is Pogacar zelf ook wat minder en kan je de tour nog op zijn kop zetten. 

Ijdele hoop van mij waarschijnlijk om nog wat spanning voor de gele trui te krijgen, maar ik hoop toch op een poging de volgende 3 ritten. 

Loungie

Mijn team voor vandaag:

Carapaz (C)

Pogacar

del Toro

Seixas

Ayuso

REV

Martinez

TJH

Skjelmose

Zouden jullie er nog iemand uithalen voor van Gils?

Chef83

Zou van gils niet bij rev moeten blijven ?

Nicov11
Loungie
Mijn team voor vandaag: Carapaz (C) Pogacar del Toro Seixas Ayuso REV Martinez TJH Skjelmose   Zoude...

Wie laat je op de bank?

Loungie

Met het uitvallen van Lipowitz zit dat er eigenlijk wel in. Opzich zit ik met TJH en Carapaz voor de vlucht al best wel goed denk ik. Ik laat hem er wel uit.

Twijfelachtig

Mijn lijst voor vandaag:

Pogi

Yates

Mccnulty

Del toro

Carapaz

Remco

Johanessen

Ayuso

Martinez

Dan heb ik VPP nog op de bank. Zouden jullie hem vandaag nemen?

Ik sta nu op 98.9 procent.

Drostje

Waarom stel je VPP niet op? Levert sowieso al wat punten en de kans dat de vlucht het haalt en hij zit erbij is groot?

Ik cap VPP en zet Tiberi en Simmons erbij voor de ontsnapping. Iets beters heb ik ook niet.

Laatst gewijzigd
KV

Al die keuzestress hier en ik moet Philipsen opstellen. 

Touretapper
Twijfelachtig
Mijn lijst voor vandaag:   Pogi Yates Mccnulty Del toro Carapaz Remco Johanessen Ayuso Martinez   Da...

vpp omruilen voor yates, en carapaz cap makken ! 

Arie Bombarie
Twijfelachtig
Mijn lijst voor vandaag:   Pogi Yates Mccnulty Del toro Carapaz Remco Johanessen Ayuso Martinez   Da...

Ja, in plaats van Martinez. Vandaag waarschijnlijk voor de vlucht + VPP gaat voor de bollen = meer punten dan Martinez.

Gellemuun750jaarstad
eskabee13
Ik denk ook dat het voor de vlucht zal zijn vandaag, maar zou toch graag een red bull of decathlon e...

Mc nulty zag er niet best uit met in live interview ze vermoeden dat ie apen pokken had opgelopen. Pogacar zei ie had ook al wat van die bulten op zn schedel. Ploeg compleet omgegooid . Hij vandaag compleet op de sprint.🤣

Twijfelachtig
Touretapper
vpp omruilen voor yates, en carapaz cap makken ! 

Maar Yates pakt wel een zekere 17 punten gaat VPP die pakken vandaag?

Twijfelachtig
Arie Bombarie
Ja, in plaats van Martinez. Vandaag waarschijnlijk voor de vlucht + VPP gaat voor de bollen = meer p...

Ik denk dat ik dit maar ga doen! wie zou jij cappen als je op 98.9 staat?

Maracas

Laatste twijfel is Skjelmose of Yates. Skjelmose moet top 12 rijden om aan de gegarandeerde punten van Yates te komen. Groot twijfelpuntje hier... wat denken jullie?

Hubris
Maracas
Laatste twijfel is Skjelmose of Yates. Skjelmose moet top 12 rijden om aan de gegarandeerde punten v...

Ik zou Skjelmose opstellen, daarnaast heeft hij al meer punten dan Yates als hij als 15e finisht door teampunten van Pedersen

de Brabantse Wal

Thymen Arensman lijkt zijn kruit vandaag droog te gaan houden: 'Gisteren ook superdiep gegaan, net als iedereen, ik sluit me zeker aan bij wat Tiesj zei. De slotklim ligt me relatief goed, maar eerlijk gezegd heb ik morgen of overmorgen meer in mijn hoofd.' (Bron: Sporza)

Nou die kunnen we dan ook uit ons team fietsen vandaag..

Laatst gewijzigd
Bamibrick41

Net een interview gezien en UAE gaat volle bak voor de hattrick aankomende dagen

kripselaar
Bamibrick41
Net een interview gezien en UAE gaat volle bak voor de hattrick aankomende dagen

Bron?

GLo
klaas drr
@ Dampe hin, denk dat veel scorito spelers hier last van hebben of hebben gehad. Als je geen scorito...

Dampe hin?, EW, Drr Klaas, en andere Scorito spelers die het lastig vinden om en Scorito te spelen en dan ook nog te kunnen genieten van de koers:

Vraag je af waarom je Scorito wil spelen en vraag je af waarom je dit forum wilt lezen en vraag je af waarom je wilt bijdragen. Dat heb ik gedaan en ben erachter gekomen dat ik het meest geniet als ik zoveel mogelijk favorieten kies voor mijn ploeg en zoveel mogelijk mijn favorieten in de opstelling zet en zoveel mogelijk mijn favoriet kopman maak. Ik doe dan automatisch niet meer mee voor een bekertje, maar ja die won ik toch al nooit. Het geeft je dan wel voldoening als jouw favorieten dan leveren.

Voor vandaag zou ik Carapaz kopman moeten maken, is ook een favoriet voor mij, maar maak Evenepoel nu kopman omdat ik nog meer hoop dat hij op de beklimming die hij goed aan moet kunnen de aanval in gaat zetten

1 2 ... 263 ... 266 267

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.