Ondanks alle Voorspellingen, gewoon mijn ak-ploeg en vaste punten uitspelen. Gokken op die 1 goede ontsnapper (+-40 punt) en één of twee nulpunters maakt gemiddeld 13 a 20 punten per vluchter.
Pogi (c), Torro, Evenepoel, Seixas, Ayuso, Skjel, Mcnulty, Groß, Simmons.
Vpp op het bankie. Had hem voor die 6 zekere punten kunnen wisselen met een Ayuso/Skjel maar denk dat de AK jongens gewoon plekkie 5 tot 15 eindigen vandaag
Er heef toch een behoorlijk aandeel Pogacar captain (57%). Hebben zo veel spelers de verwachting dat het toch een GC daggie gaat worden? Mijn captain Carapaz heeft in ieder geval ambitie voor vandaag uitgesproken, dus het zou mooi zijn mocht ik hier wat verschil mee kunnen maken en de top 1000 binnen te komen. Spannende dag!
Dan denk ik vandaag toch de meeste kans op de vlucht. Carapaz en Johanessen staan nu flink wat tijd achter. En Yates was gister ziek en Mccnulty dag ervoor aangereden dacht ik? Als er dan toch een vlucht mag zijn misschien vandaag.
Vond het in 1e instantie ook wel een hoog percentage inderdaad. Maar als je kijkt, gisteren capte ook al 14% Pogacar dus een hoop spelers doen maar wat. Daarnaast zijn veel mensen die geen geschikte aanvaller hebben of het risico niet durven te nemen. Ik denk als ik er echt goed voorstond dat ik ook voor safe Pogacar gegaan zou zijn, grote kans dat hij minimaal top 5-10 rijdt. Maar helaas mis ik ondertussen Lipo en Ving en heb ik geen REV en Pedersen dusja. Nog wel op 93% maar de vraag is of dit vol te houden is.
Ik op het laatst pog als cap ingewisseld voor THJ. Nu al weer spijt van, ging in 3 ook helemaal mis en doe ik het weer. Ook al zit thj nu in kopgroep, is gewoon teveel risico als je op 98,3 staat. Als ik in 3 pog had gecapt dan was het nu 99 geweest. Daarnaast arensman op basis van startinterviews ingewisseld voor baudin. Zit hij nu mee. Nou ja duurt nog lang
Ik op het laatst pog als cap ingewisseld voor THJ. Nu al weer spijt van, ging in 3 ook helemaal mis en doe ik het weer. Ook al zit thj nu in kopgroep, is gewoon teveel risico als je op 98,3 staat. Als ik in 3 pog had gecapt dan was het nu 99 geweest. Daarnaast arensman op basis van startinterviews ingewisseld voor baudin. Zit hij nu mee. Nou ja duurt nog lang
Arensman die voor de Alpe gaat en dus vandaag niet in de aanval gaat, het klinkt zo logisch. En hij zegt het zelf. Dus niet opstellen toch. Maar ja, het blijft wel wielrennen natuurlijk. Zo wist ik zeker dat ik vandaag Gregoire niet hoefde op te stellen toch?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.