Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 264 265 266 267
Skep sus TJV

Ondanks alle Voorspellingen, gewoon mijn ak-ploeg en vaste punten uitspelen. Gokken op die 1 goede ontsnapper (+-40 punt) en één of twee nulpunters maakt gemiddeld 13 a 20 punten per vluchter.

Pogi (c), Torro, Evenepoel, Seixas, Ayuso, Skjel, Mcnulty, Groß, Simmons.

Vpp op het bankie. Had hem voor die 6 zekere punten kunnen wisselen met een Ayuso/Skjel maar denk dat de AK jongens gewoon plekkie 5 tot 15 eindigen vandaag

Pedaleur
Bamibrick41
Net een interview gezien en UAE gaat volle bak voor de hattrick aankomende dagen

Lekker aan het zandstrooien!

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Er heef toch een behoorlijk aandeel Pogacar captain (57%). Hebben zo veel spelers de verwachting dat het toch een GC daggie gaat worden? Mijn captain Carapaz heeft in ieder geval ambitie voor vandaag uitgesproken, dus het zou mooi zijn mocht ik hier wat verschil mee kunnen maken en de top 1000 binnen te komen. Spannende dag!

Twijfelachtig
Ben Van Heck
Er heef toch een behoorlijk aandeel Pogacar captain (57%). Hebben zo veel spelers de verwachting dat...

Ik vind het lastig, er heeft tot nu toe 1 vlucht bij gezeten. Het is gewoon heel errg afwachten wat UAE wil want die bepalen het gewoon. 

Twijfelachtig
Twijfelachtig
Ik vind het lastig, er heeft tot nu toe 1 vlucht bij gezeten. Het is gewoon heel errg afwachten wat...

Dan denk ik vandaag toch de meeste kans op de vlucht. Carapaz en Johanessen staan nu flink wat tijd achter. En Yates was gister ziek en Mccnulty dag ervoor aangereden dacht ik? Als er dan toch een vlucht mag zijn misschien vandaag.

Gellemuun750jaarstad

Pascal Eenkhoorn de tempo beul uit Gellemuun viel weer als eerste aan. Wat een smaakmaker.

Dynasty
Ben Van Heck
Er heef toch een behoorlijk aandeel Pogacar captain (57%). Hebben zo veel spelers de verwachting dat...

Vond het in 1e instantie ook wel een hoog percentage inderdaad. Maar als je kijkt, gisteren capte ook al 14% Pogacar dus een hoop spelers doen maar wat. Daarnaast zijn veel mensen die geen geschikte aanvaller hebben of het risico niet durven te nemen. Ik denk als ik er echt goed voorstond dat ik ook voor safe Pogacar gegaan zou zijn, grote kans dat hij minimaal top 5-10 rijdt. Maar helaas mis ik ondertussen Lipo en Ving en heb ik geen REV en Pedersen dusja. Nog wel op 93% maar de vraag is of dit vol te houden is.

Laatst gewijzigd
Frankd85

Uae gaat in elk geval niet controleren vandaag. McNulty haalt de finish niet eens en Yates moeten nog maar zien

TinoMartin
Frankd85
Uae gaat in elk geval niet controleren vandaag. McNulty haalt de finish niet eens en Yates moeten no...

Waar haal je vandaan dat McNulty niet eens de finish gaat halen? 

Gellemuun750jaarstad
Frankd85
Uae gaat in elk geval niet controleren vandaag. McNulty haalt de finish niet eens en Yates moeten no...

De tour op zn kop Uae team getroffen door apen pokken VIRUS. Frankrijk met de klauwen in de lucht . Seixas serieuse kanshebber om de tour te winnen 

Arie Bombarie

McNulty en Wellens er al af, Yates die ook niet in blakende vorm zal zijn en Del Toro lijkt ook met de dag minder te worden. Het kunnen nog weleens twee zware dagen worden voor Pogacar. Het blijft natuurlijk wel Pogacar... dat wel natuurlijk.

Yanick1995

Ben benieuwd hoor vandaag, want ik vind de huidige vlucht Helmand prima zo. Ik heb niemand in mijn team maar ik zie hier ook geen gevaar in.

floda

Ik op het laatst pog als cap ingewisseld voor THJ. Nu al weer spijt van, ging in 3 ook helemaal mis en doe ik het weer. Ook al zit thj nu in kopgroep, is gewoon teveel risico als je op 98,3 staat. Als ik in 3 pog had gecapt dan was het nu 99 geweest. Daarnaast arensman op basis van startinterviews ingewisseld voor baudin. Zit hij nu mee. Nou ja duurt nog lang

floda

Ik op het laatst pog als cap ingewisseld voor THJ. Nu al weer spijt van, ging in 3 ook helemaal mis en doe ik het weer. Ook al zit thj nu in kopgroep, is gewoon teveel risico als je op 98,3 staat. Als ik in 3 pog had gecapt dan was het nu 99 geweest. Daarnaast arensman op basis van startinterviews ingewisseld voor baudin. Zit hij nu mee. Nou ja duurt nog lang

Ben Van Heck

Arensman gaat op de zwarte lijst hier. Eerst te laat komen bij de ITT en dan nu alsnog in de kopgroep rijden terwijl 'ie aangaf de benen voor morgen te sparen. 

GLo
Ben Van Heck
Arensman gaat op de zwarte lijst hier. Eerst te laat komen bij de ITT en dan nu alsnog in de kopgroe...

Arensman die voor de Alpe gaat en dus vandaag niet in de aanval gaat, het klinkt zo logisch. En hij zegt het zelf. Dus niet opstellen toch. Maar ja, het blijft wel wielrennen natuurlijk. Zo wist ik zeker dat ik vandaag Gregoire niet hoefde op te stellen toch?

Kluns Klunsjes

Mooie groep voorop, al mn aanvallers die ik opgesteld heb zon beetje niet mee en een gregoire en pedersen zitten in de voorste groep. Make it make sense

Hidde98
floda
Ik op het laatst pog als cap ingewisseld voor THJ. Nu al weer spijt van, ging in 3 ook helemaal mis...

Kan nog wel eens goed voor je uitpakken 

Koenb16

Uitgeknepen Vacek dus toch nog niet helemaal uitgeknepen

Yanick1995

Toch spijtig wat er nu gebeurt, had gehoopt dat Vpp en carapaz de slag hadden gemist en dat het dus bij de huidige kopgroep zou blijven 

Yanick1995

Het slechte scenario heeft helaas plaatsgevonden gg voor de mensen met thj, vpp, carapaz en arensman en die ook nog hun als cap hebben.

teupie

thj, carapaz (c), arend, jorgenson opgesteld. Hopen dat ze het houden. 

Bamibrick41

Heerlijk dat alle op safe spelende spelers die pogi hebben gecapped een keer niet beloond worden

Yanick1995
Bamibrick41
Heerlijk dat alle op safe spelende spelers die pogi hebben gecapped een keer niet beloond worden

Nouja dat is natuurlijk ook een vooroordeel. Ik heb bijvoorbeeld nu niemand in de kopgroep zitten. Dus waarom zou ik dan niet pogi of rec cappen?

ditisdavid

Je had er al voor de Tour vergif op kunnen innemen dat Carapaz met de nodige punten in de tas vandaag mee zou zitten, dat er uiteindelijk zoveel spelers hem niet hebben genomen, op safe dachten te spelen of gewoon niet meer invullen dat hij maar door 11% is gecapt is waanzin.

1 2 ... 264 265 266 267

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.