Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 264 265 266 267
Pedaleur
ditisdavid
Je had er al voor de Tour vergif op kunnen innemen dat Carapaz met de nodige punten in de tas vandaa...

Hij heeft nog niet gewonnen he. Groep van Simmons komt nu ook dichterbij 

Yanick1995
ditisdavid
Je had er al voor de Tour vergif op kunnen innemen dat Carapaz met de nodige punten in de tas vandaa...

Carapaz was tot vandaag absoluut geen mist have en ik denk dat de spelers met aanvallers momenteel genieten van het feit dat vinegaard eruit is en in mindere maten lipo. Ik denk anders dat visma vandaag en de komende dagen anders flink aan de bak was gegaan met de huidige status van uae. 

floda
Hidde98
Kan nog wel eens goed voor je uitpakken 

Eens maar dat is dan echt dom geluk. Zoek toch altijd naar de wat als de vlucht nu eens weg blijft captain. Gaat zo vaak mis.

ditisdavid
Yanick1995
Carapaz was tot vandaag absoluut geen mist have en ik denk dat de spelers met aanvallers momenteel g...

Visma had vandaag altijd de vlucht (moeten) laten gaan, deze etappe ligt Vingegaard niet en hun middelen waren beperkter dan in eerdere Tours. In combinatie met de eindafrekening erbij was Carapaz dus wel degelijk op weg om een musthave te worden - en zelfs als vandaag naar de klassementsrenners was gegaan, dan was hij nog steeds een solide pick geweest in een Tour die niet slechter had kunnen verlopen voor de types Carapaz.

Laatst gewijzigd
ditisdavid
Pedaleur
Hij heeft nog niet gewonnen he. Groep van Simmons komt nu ook dichterbij 

Er zitten heel weinig renners over wie hij zich druk hoeft te maken in die groep, plus een heleboel teamgenoten om de boel te helpen controleren. En ze verliezen nu ook weer tijd.

brakobama

Opzich content met de kopgroep, THJ en Carapaz (c) mee, Vacek en Gregoire op de bank. In de groep achtervolgers niemand mee, Simmons op bank.

Van alle serieuze spelers verwacht ik dat niemand Gregoire heeft opgesteld, dus dat kan ik hebben. Wel ben ik blij met teken van leven. Mocht die nou echt goed zijn, kan die zondag zomaar eens het bandje gaan krijgen!

Sta op 97,5, dus met 2 goede mannen én de captain mee is dat prima. Daarnaast geen 0-punters opgesteld. Van Evenepoel tot Skjelmose: iedereen gaat wel wat teampunten snoepen. Benieuwd wat het brengt!

Laatst gewijzigd
Jackie

Wat een beest is dat die Pedersen!

Ik hoop op VPP, THJ en Carapaz bij de eerste drie.

Met chauvinistische ogen natuurlijk Arensman :-)

Pedaleur

Benieuwd of Mcnulty het vandaag uit gaat rijden, ziet er niet goed uit 

Johan Hofman

Dacht eerst dat pogacar wel zou winnen met finish bergop dus captain gemaakt. Door het forum op het laatste moment toch geswitcht naar carapaz captain en vpp opgesteld want het gaat voor de vlucht zijn. Sta op 94% dus voor nu alvast bedankt forum! (Of juich ik te vroeg)

brakobama

McNulty als uitvaller zou erg zuur zijn. Pakt in de bergen minimaal 17 punten, is in Parijs een fijne pick in een onvoorspelbare etappe én pakt minimaal 24 eindklassementpunten mee..

Kluns Klunsjes

Ik heb straks gewoon niemand meer over om op te stellen in de bergen, mcnulty ving lipo en cian abandon... word morgen opdraven met pedersen ben ik bang. Kan mn gouden bekertje wel gedag zeggen na nog niet lager dan goud te hebben gestaan tot nu toe...

Yanick1995

Ik ga ook afscheid nemen van mijn toppositie. Nu ook mcnulty eruit en die gaat voor de eindafrekening zeer belangrijk zijn.

ik moet wel zeggen dat ik het leuk vond om een aantal dagen 1e te staan. Hoogmoed voor de val en de val komt er nu aan. Hopelijk kan ik wel een gouden beker halen 

Ottieman

Streep door top 10 duizend nu mag storer er op na mcnulty af stap:( 

Lanceheeftzadelpijn

Leek even een prachtige dag te gaan worden met Carapaz (c), THJ en VPP mee, maar ik denk dat ik met het uitvallen van McNulty vandaag meer verlies dan dat ik win met mijn aanvallers... 

brakobama
Lanceheeftzadelpijn
Leek even een prachtige dag te gaan worden met Carapaz (c), THJ en VPP mee, maar ik denk dat ik met...

Eens, hier ook.

Daarnaast gaat groep Arensman ook ingerekend worden en wordt Pogi straks 'gewoon' 7e. Helaas..

Ottieman

Carapaz cap maar Healy niet opstellen ten faveure van vauqelin... Waar alles lekker mee zat eerste 2 weken valt nu alles weg

Hidde98

Gruwelijk mooie etappe om te zien!
Genoten en blij voor Carapaz.
Pedersen wat een beest.

Scorito wise dramatisch, met geen Carapaz/thj/vpp en uitvallen McNulty.
Maar hee, we gaan het zien, komende dagen worden nog mooi.
Topklassering kan ik officieel gedag zeggen (ruime week in de top 10 scorito algemeen en 3 dagen P1), was leuk zolang het duurde! Op naar de 1e gouden beker binnenhalen 😄

Laatst gewijzigd
Ottieman

Haha mag het Jegat in de punten 🤣

Ottieman

Haha mag het Jegat in de punten 🤣

ditisdavid

1(C)-3 en Pogacar die niet meesprint, uitstekend. Wel vervelend dat na Vingegaard en Lipowitz ook McNulty wegvalt, de spoeling wordt nu echt te dun.

martijncr
Yanick1995
Ik ga ook afscheid nemen van mijn toppositie. Nu ook mcnulty eruit en die gaat voor de eindafrekenin...

Knap om al zo te berusten, god wat zou ik balen! Maar Parijs is nog een beetje ver... 

Ottieman

293 punten vanaf morgen verlies je echt super veel op de rest uitvallers vingegaard mcnulty en lipowitz 92,9 nog een dagje. Carapaz cap en dan Healy niet opstellen is wel echt beetje drama😅

De Tourminator

Ook hier prima uitslag, maar ik had Pogi als Cap. McNulpunty er nu ook uit gaat nog wel wat puntjes kosten. Hopelijk zit er een bekertje in. 

Kipgekruid

Vandaag saai maar oerdegelijk voor Pogi als cap gekozen, puur met de instelling om mijn plaatsje te verdedigen. Tijdens de etappe begon ik toch nog even te twijfelen of dit misschien niet té conservatief was en of het me uiteindelijk het gouden bekertje zou kosten. Aan het einde van de streep ben ik gelukkig toch nog zo'n 100 plaatsen gestegen.

Het uitvallen van McNulty is wel heel zuur. Daardoor moet ik voor de komende twee etappes toch nog puzzelen met dat laatste plekje. Voorlopig heb ik nog een voorsprong van 60+ punten op de cutoff voor het gouden bekertje, dus als er niets geks meer gebeurt, zou dat voldoende moeten zijn. Toch begin ik door het wegvallen van een extra UAE-teamgenoot wel een klein beetje te zweten.

Ben Van Heck

Vandaag gestegen naar 99.0% met Carapaz als captain. Het uitvallen van McNulty is een aderlating wat nog zeker impact gaat hebben. Gelukkig kan ik wel 9 klimmers opstellen, maar daar zitten Carapaz, THJ en VPP dus bij inbegrepen, evenals Arensman, Pogi, Toro, Seixas, Skjelmose en REV. Benieuwd of ik hiermee de komende dagen doorkom...

1 2 ... 264 265 266 267

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.