Hier redelijk in hetzelfde schuitje. Gestegen naar 99,3% met Carapaz cap en THJ en VPP. Helaas Martinez op het bankje, maar dat scheelt maar 9 punten met mijn laagstscorende renner dus dat valt mee. Vergeleken met jou geen Seixas, wel Grossschartner. Hopelijk blijft die gevrijwaard van het UAE virus. En Martinez dus ipv Arensman.
Uit de top 10 AK heb ik geen Seixas, Ayuso, Jegat of Pidcock. Top 3 groen en top 4 bollen ook in mn team. Wellicht tov de meeste mensen in het voordeel met Grossschartner dus wellicht hopen dat Pogacar nog twee ritten en de bollen wint. In Parijs Pedersen die wint plus groen pakt zou ideaal zijn.
Hopelijk kan ik m'n eerste gouden bekertje binnenhalen!
Dus je hebt een scenario in gedachten en dat komt uit. Gefeliciteerd, mooie overwinning, prima renner ook die Carapaz. Ik heb die ook in mijn team, niet gecapt, omdat ik hoopverwachte dat Evenepoel op een voor hem geschikte klim Pogacar eraf zou rijden. Is (jammer genoeg) niet gelukt. Begrijp ik nou uit jouw post dat ik waanzinnig ben? Waarom erger ik me eigenlijk over zo'n post; dan kan ik toch eigenlijk beter stoppen met reageren?
Ben verrast dat je mijn post op die manier interpreteert... ik bedoel dat 11% een waanzinnig laag aantal is (had vooraf aan de Tour minimaal het dubbele en eerder het driedubbele verwacht voor deze rit). En uiteraard niet dat 89% van de spelers waanzinnig is.
Met mcnulty en ving eruit, en een arendsman die niet presteert en THJ die ook niet goed genoeg is voor een hoge klassering de komende 2 dagen vrees ik, moet ik naast die 2 laatste nu ook een JP of een vacek opstellen. Dus die gouden beker waar ik zo dicht bij was raakt nu helaas denk ik snel uit zicht. Zonde, maar wel lang meegedaan. Hopelijk nu schade beperken en nog zilver of bronzen bekertje halen.
Nou mijn gokje met Carapaz pakt goed uit. Nu 99,8. Helaas McNulty weg maar daar heeft zo'n beetje iedereen last van dus denk dat het verschil daarin wel mee gaat vallen.
Morgen Pogi del Toro Rev Vermeersch Ayuso Skjelmose Martinez THJ en Carapaz maar weer. Hopen dat we niet teveel gaan verliezen op de teams met Seixas.
Ooh en weet niet meer wie gisteren van wilder in de vlucht opperde maar die heb ik niet gezien vandaag 😉
Nou mijn gokje met Carapaz pakt goed uit. Nu 99,8. Helaas McNulty weg maar daar heeft zo'n beetje iedereen last van dus denk dat het verschil daarin wel mee gaat vallen.
Morgen Pogi del Toro Rev Vermeersch Ayuso Skjelmose Martinez THJ en Carapaz maar weer. Hopen dat we niet teveel gaan verliezen op de teams met Seixas.
Ooh en weet niet meer wie gisteren van wilder in de vlucht opperde maar die heb ik niet gezien vandaag 😉
Sorry, maar ik vind je vrij pessimistisch ingesteld. Vanochtend was ook al bal en toen bleek alles enorm mee te vallen.
Ik denk dat je met Arensman en THJ nog echt leuke troeven hebt voor de komende dagen, dus gewoon proberen het maximale eruit te halen en dan maar kijken waar het schip strand. Ga voor goud!
Net als Vingegaard & Lipowitz echt wel een aderlating voor de teams die hem hebben. Morgen 27 punten, overmorgen 18 punten (zie Pogi wel uit bergtrui gefietst worden & Del Toro uit t wit), Parijs een zekere 8 punten en eindafrekening 24. Toch 77 punten minder. Daarentegen kun je wel wat andere mannen opstellen nu. Met 357 punten is McNulty t toch al meer dan waard.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.