Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 263 264 265 266 »
Roest

Prima score met carapaz (c) THJ en VPP, ik zie veel mensen balen van mcnulty, maar dit is toch de meest gekozen 3e uae man zal het zoveel uitmaken? Zijn plekje gaat morgen bij mij naar bernal hoewel het meestal net niet is voor hem deze tour.

MrWest

Hier ook Carapaz cappie, joepie.

En ook McNulty mogen uitzwaaien, na Vingegaard, Uijtebroeks en Lipowitz is dat een hard gelach voor mijn bergteam. Dat wordt Philipsen opstellen en dan of Girmay of Johanessen voor wat sprokkelpuntjes...

Op 96.7 nu dus hoop nog op 95+ te staan na zondagavond...

mirkodek
Ben Van Heck
Vandaag gestegen naar 99.0% met Carapaz als captain. Het uitvallen van McNulty is een aderlating wat...

Hier redelijk in hetzelfde schuitje. Gestegen naar 99,3% met Carapaz cap en THJ en VPP. Helaas Martinez op het bankje, maar dat scheelt maar 9 punten met mijn laagstscorende renner dus dat valt mee. Vergeleken met jou geen Seixas, wel Grossschartner. Hopelijk blijft die gevrijwaard van het UAE virus. En Martinez dus ipv Arensman.

Uit de top 10 AK heb ik geen Seixas, Ayuso, Jegat of Pidcock. Top 3 groen en top 4 bollen ook in mn team. Wellicht tov de meeste mensen in het voordeel met Grossschartner dus wellicht hopen dat Pogacar nog twee ritten en de bollen wint. In Parijs Pedersen die wint plus groen pakt zou ideaal zijn. 

Hopelijk kan ik m'n eerste gouden bekertje binnenhalen!

Frankd85
TinoMartin
Waar haal je vandaan dat McNulty niet eens de finish gaat halen? 

Omdat ik z'n broer op de app had 

valowitz

Yates zag er niet zo fris uit bij de finish vandaag en Wellens kwam vandaag als laatste binnen op 43min. Zou wat zijn zeg als het hele UAE team morgen of overmorgen ziek de Tour zou moeten verlaten........

Maracas

Wie gaan jullie morgen cappen? Durven jullie het nog steeds aan met Pogi? 😜

Loungie

Moeilijk om niet overenthousiast te worden na de laatste 2 dagen. 2x de juiste captain en voor het eerst door de 95% heen. Uitvallen van Lipowitz is wel een aderlating voor mijn team, maar hoop het met mannen als TJH en Carapaz op te kunnen vangen de komende dagen.

KV

Na wegvallen McNulty wordt het hier morgen Girmay opstellen. Het wordt er met de dag beter op. 

Frankd85

Zonder McNulty Vingegaard Lipo Merlier en het missen van JP, Pedersen en Seixas..... hoeveel procent kans heb ik nog op goud, sta op 99,6%. 😅😅😅😅

GLo
ditisdavid
Je had er al voor de Tour vergif op kunnen innemen dat Carapaz met de nodige punten in de tas vandaa...

Dus je hebt een scenario in gedachten en dat komt uit. Gefeliciteerd, mooie overwinning, prima renner ook die Carapaz. Ik heb die ook in mijn team, niet gecapt, omdat ik hoopverwachte dat Evenepoel op een voor hem geschikte klim Pogacar eraf zou rijden. Is (jammer genoeg) niet gelukt. Begrijp ik nou uit jouw post dat ik waanzinnig ben? Waarom erger ik me eigenlijk over zo'n post; dan kan ik toch eigenlijk beter stoppen met reageren?

Laatst gewijzigd
GLo
GLo
Dus je hebt een scenario in gedachten en dat komt uit. Gefeliciteerd, mooie overwinning, prima renne...

Uitgelogd

ditisdavid
GLo
Dus je hebt een scenario in gedachten en dat komt uit. Gefeliciteerd, mooie overwinning, prima renne...

Ben verrast dat je mijn post op die manier interpreteert... ik bedoel dat 11% een waanzinnig laag aantal is (had vooraf aan de Tour minimaal het dubbele en eerder het driedubbele verwacht voor deze rit). En uiteraard niet dat 89% van de spelers waanzinnig is.

floda

Met mcnulty en ving eruit, en een arendsman die niet presteert en THJ die ook niet goed genoeg is voor een hoge klassering de komende 2 dagen vrees ik,  moet ik naast die 2 laatste nu ook een JP of een vacek opstellen. Dus die gouden beker waar ik zo dicht bij was raakt nu helaas denk ik snel uit zicht. Zonde, maar wel lang meegedaan. Hopelijk nu schade beperken en nog zilver of bronzen bekertje halen. 

Pedaleur
Roest
Prima score met carapaz (c) THJ en VPP, ik zie veel mensen balen van mcnulty, maar dit is toch de me...

Als je (vele met mij) ook nog Vingegaard en Lipowitz mits, dan wordt je berg selectie wel erg krap. Moet het gaan opvullen met een Vpp, TJH en JP voor wat zekere puntjes 

Buikopstang

Nou mijn gokje met Carapaz pakt goed uit. Nu 99,8. Helaas McNulty weg maar daar heeft zo'n beetje iedereen last van dus denk dat het verschil daarin wel mee gaat vallen. 

Morgen Pogi del Toro Rev Vermeersch Ayuso Skjelmose Martinez THJ en Carapaz maar weer. Hopen dat we niet teveel gaan verliezen op de teams met Seixas. 

Ooh en weet niet meer wie gisteren van wilder in de vlucht opperde maar die heb ik niet gezien vandaag 😉

Buikopstang

Nou mijn gokje met Carapaz pakt goed uit. Nu 99,8. Helaas McNulty weg maar daar heeft zo'n beetje iedereen last van dus denk dat het verschil daarin wel mee gaat vallen. 

Morgen Pogi del Toro Rev Vermeersch Ayuso Skjelmose Martinez THJ en Carapaz maar weer. Hopen dat we niet teveel gaan verliezen op de teams met Seixas. 

Ooh en weet niet meer wie gisteren van wilder in de vlucht opperde maar die heb ik niet gezien vandaag 😉

brakobama
Buikopstang
Nou mijn gokje met Carapaz pakt goed uit. Nu 99,8. Helaas McNulty weg maar daar heeft zo'n beetje ie...

Haha, kak. Dat was ik! Ik hem heb ook niet gezien, helaas..

CyclingDonkey
Buikopstang
Nou mijn gokje met Carapaz pakt goed uit. Nu 99,8. Helaas McNulty weg maar daar heeft zo'n beetje ie...

McNulty had maar een pick van 22%. We (ik had m ook) zijn dus wel een verschilmaker kwijt daarmee... Hopelijk knapt die snel op. Wie weet mag die nog een Vuelta rijden 

Coureurs du Courage
floda
Met mcnulty en ving eruit, en een arendsman die niet presteert en THJ die ook niet goed genoeg is vo...

Sorry, maar ik vind je vrij pessimistisch ingesteld. Vanochtend was ook al bal en toen bleek alles enorm mee te vallen.

Ik denk dat je met Arensman en THJ nog echt leuke troeven hebt voor de komende dagen, dus gewoon proberen het maximale eruit te halen en dan maar kijken waar het schip strand. Ga voor goud!

Coureurs du Courage
CyclingDonkey
McNulty had maar een pick van 22%. We (ik had m ook) zijn dus wel een verschilmaker kwijt daarmee......

Net als Vingegaard & Lipowitz echt wel een aderlating voor de teams die hem hebben. Morgen 27 punten, overmorgen 18 punten (zie Pogi wel uit bergtrui gefietst worden & Del Toro uit t wit), Parijs een zekere 8 punten en eindafrekening 24. Toch 77 punten minder. Daarentegen kun je wel wat andere mannen opstellen nu. Met 357 punten is McNulty t toch al meer dan waard.

oborobo

Daar ga je met je 4x UAE!

1 2 ... 263 264 265 266 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.