Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 38 39 40 41 »
AapNootMies
Coureurs du Courage
Ik heb hem er wel in staan voorlopig en zo te lezen ben ik niet de enige. Voor etappe 1 al een leuke...

Fijn, zo'n goed onderbouwde reactie! Dikke merci. Van Gils was beresterk in TARA. Betwijfel of hij een vrije rol krijgt dan wel in enkele (vlucht)etappes voor eigen kansen mag gaan. Vermoed dat hij in de buurt van REV en Lipo moet blijven... jij?

KV
Coureurs du Courage
Welkom op het forum. Zeker met dit soort inhoudelijke analyses, ben je meer dan welkom. Dank daarvoo...

Vandaag was Bol ook mee

chip 010

Hoe denken jullie over de volgende namen bij de etappes 4 en 17, zelf vind ik het interessante goedkope opties. 

Cort
Kron
Schmid
Vacek
Simmons
Adria
Aranburu

Ik zie namelijk zowel 4 als 17 mogelijk naar de vlucht gaan waar niet iedereen in mag. Tenminste in 4, 17 uiteraard iedereen met voldoende achterstand

Laatst gewijzigd
Woutomaat
chip 010
Hoe denken jullie over de volgende namen bij de etappes 4 en 17, zelf vind ik het interessante goedk...

Rit 17 wordt denk ik een sprint! Is redelijk te vergelijken met rit 17 van vorig jaar! Voor rit 4 zijn het allemaal zeer leuke namen!

VliegendSchwe1n
Woutomaat
Rit 17 wordt denk ik een sprint! Is redelijk te vergelijken met rit 17 van vorig jaar! Voor rit 4 zi...

Dat rit 17 vorig jaar een sprint werd zegt niet zoveel over dit jaar. Dit soort vlakke ritten met best wat heuvelige stukken in een derde week zijn relatief vaker geen sprint dan wel een sprint. 

Bram De tank
chip 010
Hoe denken jullie over de volgende namen bij de etappes 4 en 17, zelf vind ik het interessante goedk...

Kron had ik ook met potlood opgegeschreven. Heeft dit jaar toch wel een neusje voor de goede ontsnapping en kan goed een heuvel over. Adria zit mij op de strafbank. Ik had hem in het klassiekerspel als niet veel gekozen "pareltje". Dikke 0 punter! De andere namen, op Simmons na, heb ik persoonlijk niet op mijn voorlopige lijstjes

Laatst gewijzigd
Coureurs du Courage

Leuke vraag. Eens met Woutomaat dat etappe 17 eerder naar iemand zal gaan met een sprintersprofiel. Uit je rijtje zou Cort en Vacek daarvoor in aanmerking komen. Rest is voor etappe 4 zeker een optie, al heb ik mijn bedenkingen bij Kron. Is meer een puncheur. Ik zou Baudin nog toevoegen aan dit lijstje. Genoeg leuke namen te kiezen in de 500k ballenbak. Nadeel is dat je er slechts een paar van nodig hebt en dat de goede moeten zijn.

1 2 ... 38 39 40 41 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.