Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 58 59 60 61 »
KV
Astarloa
Zou Arensman in de ITT vol gaan rijden? Als hij daar top 10 rijdt en in de TTT top 3 heeft hij al ee...

En in hoeveel van al die AK ritten zal hij dan 0-punters scoren?

Er volgt waarschijnlijk wel nog een interview waarin hij zijn doelen aangeeft. 

Laatst gewijzigd
Astarloa
KV
En in hoeveel van al die AK ritten zal hij dan 0-punters scoren? Er volgt waarschijnlijk wel nog een...

Haha jij ook goeiemorgen. Maar jij gaat geen aanvallers selecteren dus. 

KV
Astarloa
Haha jij ook goeiemorgen. Maar jij gaat geen aanvallers selecteren dus. 

Haha. We zullen niet anders kunnen met dit budget ;-) maar vraag me af of hij na zo'n Giro in de 3de week nog over topbenen zal beschikken zoals vorig jaar. Even de berichtgeving afwachten. 
Maar klopt wel wat je zegt. Als hij aangeeft dat TT groot doel is (profiel ligt hem goed) en hij de vooruitgeschoven vluchtpion is, dan wordt het moeilijk om hem links te laten liggen. Parcours schreeuwt wel minder Arensman dan vorig jaar.

Laatst gewijzigd
Harderijder

Arensman staat er bij mij vrij vast in. Ik verwacht geen klassement, maar met de twee tijdritten en zijn klimcapaciteiten vind ik hem wel een steady pick. 

Lipowitz sluit ik me aan bij wat er gezegd is. Ik kom ook op 300-400 punten. Evenepoel gaat wel mee, dus het is voorlopig een keuze tussen Lipo, Pedersen of Ayuso. Lipowitz is stabieler, Ayuso wat meer kans op team en ITT punten (is al bekend wat Ciccone zijn doel is?), en Pedersen geeft mijn sprintploeg en twijfelachtige ritten wat meer body. 

M@thijs
ProScoritoManager
Ik had Gall wel en kan me volledig vinden in deze analyse van Lipo. Doe met die info wat je wil ;) W...

Ik denk dat de bergpunten van gall redelijk weg te strepen zijn met evenepoel teampunten en een 4e/5e plek voor de bollen

Teeke_de_Kapper

Wat Lipo betreft zou ik de berichtgeving nog even afwachten. Op zich een steady pick, maar stel REV kraakt op de Tourmalet en Lipo zit bij de andere grote jongens vooraan. Moet hij dan op REV wachten of mag ie zijn gang gaan? 

Astarloa
Teeke_de_Kapper
Wat Lipo betreft zou ik de berichtgeving nog even afwachten. Op zich een steady pick, maar stel REV...

Als dat het geval is dan zijn de verhoudingen toch gewoon knip en klaar en gaat Lipowitz echt niet wachten.

Buikopstang

Nou een dag niet gelezen en meteen een dagtaak aan bij lezen van met name Vingegaardgate. 

Ik denk dat voor beide iets te zeggen is maar een team zonder Vingegaard lijkt me meer risico te hebben omdat die andere twee renners moeten presteren en dat dus moeilijker is dat 1 renner moet presteren.

En wat iemand een aantal pagina's geleden al aangaf. Beide opties kun je spelen en kan succesvol zijn. 

Gellemuun750jaarstad

Eigenlijk is het niet spannend meer als Pogacar meedoet. In de jaren 80 was er ene Bill Kazmaier die stak zover boven zn concurrentie uit dat ze besloten hem voor een aantal jaren niet meer deel te laten nemen. Dat zouden ze met die Pogacar ook moeten doen😎.

ProScoritoManager
M@thijs
Ik denk dat de bergpunten van gall redelijk weg te strepen zijn met evenepoel teampunten en een 4e/5...

Tsjah als jij minstens 100 teampunten van evenepoel verwacht dan kijken we niet op dezelfde manier naar Lipo. Ik persoonlijk verwacht afgezien van de ITT evenveel evenepoel teampunten als dat Gall aan teampunten via Andresen meepakte in de giro ;)

En een eventuele 5e plek in bergklassement (die ik zelf totaal niet verwacht) voor Lipo streep je qua dagopstelling punten natuurlijk niet zomaar weg tegen Gall die ruim een halve giro 12 opstelpunten pakte (3e ak + 2e bk, daarna 2e ak + 3e bk (misschien 4e, weet ik even niet meer uit het hoofd))

1 2 ... 58 59 60 61 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.