Haha. We zullen niet anders kunnen met dit budget ;-) maar vraag me af of hij na zo'n Giro in de 3de week nog over topbenen zal beschikken zoals vorig jaar. Even de berichtgeving afwachten.
Maar klopt wel wat je zegt. Als hij aangeeft dat TT groot doel is (profiel ligt hem goed) en hij de vooruitgeschoven vluchtpion is, dan wordt het moeilijk om hem links te laten liggen. Parcours schreeuwt wel minder Arensman dan vorig jaar.
Arensman staat er bij mij vrij vast in. Ik verwacht geen klassement, maar met de twee tijdritten en zijn klimcapaciteiten vind ik hem wel een steady pick.
Lipowitz sluit ik me aan bij wat er gezegd is. Ik kom ook op 300-400 punten. Evenepoel gaat wel mee, dus het is voorlopig een keuze tussen Lipo, Pedersen of Ayuso. Lipowitz is stabieler, Ayuso wat meer kans op team en ITT punten (is al bekend wat Ciccone zijn doel is?), en Pedersen geeft mijn sprintploeg en twijfelachtige ritten wat meer body.
Nou een dag niet gelezen en meteen een dagtaak aan bij lezen van met name Vingegaardgate.
Ik denk dat voor beide iets te zeggen is maar een team zonder Vingegaard lijkt me meer risico te hebben omdat die andere twee renners moeten presteren en dat dus moeilijker is dat 1 renner moet presteren.
En wat iemand een aantal pagina's geleden al aangaf. Beide opties kun je spelen en kan succesvol zijn.
Tsjah als jij minstens 100 teampunten van evenepoel verwacht dan kijken we niet op dezelfde manier naar Lipo. Ik persoonlijk verwacht afgezien van de ITT evenveel evenepoel teampunten als dat Gall aan teampunten via Andresen meepakte in de giro ;)
En een eventuele 5e plek in bergklassement (die ik zelf totaal niet verwacht) voor Lipo streep je qua dagopstelling punten natuurlijk niet zomaar weg tegen Gall die ruim een halve giro 12 opstelpunten pakte (3e ak + 2e bk, daarna 2e ak + 3e bk (misschien 4e, weet ik even niet meer uit het hoofd))
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.