Ik weet het Barcelona is nog ver maar ik ben toch al flink aan het puzzelen en vraag me af of deze klimploeg sterk genoeg is ik denk namelijk dat hij misschien een beetje zwak is: Pogiboy, Seixas, Lipo, Del Toro, Skjel, Lenny en van Wilder. Dat zullen denk ik in de gemiddelde bergrit de nummers 1, 3, 4, 6 en 10 zijn en Lenny zal vanuit de vlucht resultaat rijden en van Wilder misschien een klassmentje? Ik heb ook nog Pedersen en Kooij misschien dat ik Mads moet inwisselen voor WVA in de hoop dat hij mee gaat sprinten voor een eventuele groene trui aangezien zijn sprint in Roubaix weer op orde leek of voor MVDP maar die zal niet meesprinten en dan die 4 puntjes gebruiken om mn klimploeg nog wat te upgraden bv. Skjel naar Johannessen en van Wilder naar Tejada. Wat denken jullie? Maar goed het is nog een maand en na Auvergne, Suisse en Baloise zal ik er weer anders tegen aan kijken.
Ja klopt! Al denk ik niet dat de vorige edities enorm belangrijk zijn voor vergelijking aangezien de klimmers echt een hoog prijskaartje hebben en je wat sprinters en aanvallers voor een redelijke prijs kunt kopen dus het klimteam zal belangrijk zijn maar niet zoals andere spellen!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.