Uijtdebroeks is z'n geld ook niet waard gaat alleen maar aanklampen voor een plek 13 ofzo want in dit veld zit een top 10 er niet in! Er is niemand onder de 9 punten die normaal gezien top 10 gaat rijden enkel misschien een hele goeie B.O'C of een Skjel als die voor GC gaan!
Martinez en Crapz gaan gewoon lekker kapen! Jorgenson vind ik een enorme gok aangezien hij het misschien gewoon laat lopen na zn knechtwerk en Tiberi die zie ik in dit veld echt niet top 10 rijden
Jorgenson reed vorig jaar negen keer top twaalf en toen moest ie nog een Vuelta rijden.
Naast of iemand top tien GC gaat rijden moet je trouwens ook kijken of een renner vaak vooraan een groepje rijdt, of ie goed kan punchen, of je 'm in de eerste etappe opstelt en Youri zal vast ook nog de teampunten noemen (maar die zijn in dit spel van ondergeschikt belang).
Baudin is overigens ondanks zijn prijs en prestaties toch een twijfelgeval voor mij, want in welke etappes stel je 'm met vertrouwen op? Veel punchetappes lijken er niet te zijn en aanvallersetappe zijn vaak een loterij.
Nee maar vlgnsm gaat Bahrain met Tiberi voor GC en is het duidelijk genoeg dat Lenny lekker aanvalt altijd, hij rijdt nooit GC! Crapz zal niet bij zn eerste koers in lange tijd gelijk voor het GC gaan. Daarnaast zullen ze ook zelf zien dat als ze voor GC gaan er niet meer dan een plek 10 ofzo in zit in dit moordende klassementsveld zeker voor types die van aanvallen houden zal dit een belangrijke reden zijn bovendien rit 3 is Crapz op het lijf geschreven voor een dubbelslag en in mijn ogen gaat het in de bergritten ook vaak voor de vlucht zijn omdat Pogi de GT's maar suf vindt en hij waarschijnlijk ook nog de Vuelta doet! Want zie jij Martinez of Carapaz tussen deze namen een goed klassement rijden? Namelijk: Pogi, Onley, Vin, Halland, Lipo, Seixas, Tor, Pidcock, Ayuso en Revket want dit zijn de namen die normaal gesproken top 10 gaan rijden en dan komen voor plek 11 enzo. Tiberi, Uijtdebroeks, Vauquelin en mannen die vanuit de vlucht tijd pakken
Oh ja en we hebben voor het GC misschien ook nog Jorg, Arend, Boc en Skjel en ook nog Yates alleen zal dat allemaal voor hoogstens plek 9 of 10 zijn en het is van die jongens ook niet zeker of ze allemaal voor GC gaan
Als je naar Lenny's uitslagen kijkt dit jaar, dan heeft hij dit jaar juist veel GC gereden. Namelijk in Parijs-Nice, Catalonie en Romandie. 5e, 2e en 3e geworden. Als hij in Zwiterland ook een klassement rijdt, dan denk ik dat hij er in de Tour ook voor gaat. Als het dan niet lukt, dan kan hij altijd nog voor de bollen proberen te gaan. Bij Carapaz weet je het gewoon nooit. Wel dat hij eigenlijk altijd wel levert, klassement, etappes, of bollen. Zelden is hij een miskoop.
Daar heb je gelijk in al deed ie dat vorig jaar ook soms. En je ziet ook dat die klassementen gereden zijn in rittenkoersen zonder ITT's en we weten dat die een verschrikkelijk probleem zijn voor zon nietig wezentje als Lenny
Aan de ene kant denk ik niet heel interessant omdat je waarschijnlijk toch wel 8 topklimmers nodig hebt maar aan de andere kant denk ik je hebt waarschijnlijk toch wel een stuk of 4 eentjes nodig en waarom dan niet Baudin stel dat je hem een keer op kan stellen of er iemand uitvalt dan is hij toch een leuke vervanger
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.