Afvalkoers Tour 2026

1 2 3 »
Maillot à Pois
Limal
Is dit een doorzichtige poging van jou om met drie teams deel te nemen? ;p

@Rabbiej 

Maillot jaune, maillot vert en maillot blanc hebben ook een mail gestuurd met vraag om deelname! 😋

Rabbiej

Ik had het mailadres nog niet geraadpleegd en zie daar inderdaad de nodige aanmeldingen. Bastaix, erveedeee en jappe666 waren op tijd en zullen mee reizen naar Barcelona. Heuvelvreter en Jochem Soons zullen dus nog even in de wachtkamer plaats moeten nemen.

1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.