Is dit een doorzichtige poging van jou om met drie teams deel te nemen? ;p
@Rabbiej
Maillot jaune, maillot vert en maillot blanc hebben ook een mail gestuurd met vraag om deelname! 😋
Rabbiej
Ik had het mailadres nog niet geraadpleegd en zie daar inderdaad de nodige aanmeldingen. Bastaix, erveedeee en jappe666 waren op tijd en zullen mee reizen naar Barcelona. Heuvelvreter en Jochem Soons zullen dus nog even in de wachtkamer plaats moeten nemen.