Live chat gesloten

1 2 »
Marik

Wordt er hier gechat?

Wheely

Ik heb toch al een paar keer uit automatisme op het liveblog geklikt vandaag in de veronderstelling daar een bruisend chatcafé aan te treffen.

Romāns Vainšteins

'Wordt er hier gechat?'

Is dit chatten?

MikkieAnderszo

Aangemeld!

skylimit

Censuur is nooit de oplossing. Natuurlijk dienen er grenzen gesteld te worden aan bepaald "wangedrag". Discussies zijn goed, off-topic is op zich ook geen probleem zolang het binnen fatsoensnormen blijft. Grappen. grollen, ironie, sarcasme, cynisme, zelfspot, zelfreflectie, anti-supporteren dat zou je niet dienen te censureren. Extreem wreed taalgebruik, schelden, vloeken, en vanzelfsprekend seksisme, racisme en discriminatie dat dient onmiddellijk verwijderd en geblokkeerd te worden. 

Respecteer elkaars mening en neem niet overal direct aanstoot aan wat en hoe iemand iets schrijft. De moraalridder willen spelen, is ook niet objectief. We moeten het allemaal ook niet zo groot maken, laat de chat gewoon gaan. Je hoeft niet op elk bericht, elke "scheet" te reageren. Als de reacties weg blijven dan gaat "de lol" van degene die "moedwillig" de chat verzieken er volgens mij wel van af.

MikkieAnderszo
Wheely
Ik heb toch al een paar keer uit automatisme op het liveblog geklikt vandaag in de veronderstelling...

Je bent niet de enige, zijn er velen, en dat verbloemt nog dat de traffic hevig naar benee gaat sinds verdwijnen van de chat.

Poeksel

De koelkast in de kopgroep! https://www.wielerflits.nl/nieuws/tour-de-france-2026-hoe-laat-moet-je-inschakelen-voor-de-belangrijkste-passages-in-etappe-4/ weer als volg hier doen?

Romāns Vainšteins

Ja? Jij hebt een traffictracker van de site?

De Alpaca van Leiden, The Artist Formerly Known as Wim Kieft

Ala jullie niet iedere keer over F1 waren begonnen was de live chat er gewoon nog geweest.

Wheely

Live chat gestolen.

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.