Live chat gesloten

1 2 3 4
Romāns Vainšteins

#VOCSNORLOS!

Frans Casagrande

@wielerflits op Telegram 

Frans Casagrande

of de link https://t.me/wielerflits (komt dit door de filter?)

SprintMaster

Campenaerts heeft er zin in.

Frans Casagrande

Bereikbaar per app, desktop app of webclient van telegram, vele smaken en volledig anoniem als je ff je nummer verbergd. 

Romāns Vainšteins

Hoe werkt die telegramshit? Hetzelfde als Hardtraxcxx?

Frans Casagrande

Haha nee, is een alternatief voor whatsapp; Telegram is een gratis, cloudgebaseerde chat-app waarmee je wereldwijd berichten, foto's, video's en grote bestanden (tot 2 GB) kunt versturen. De berichtendienst staat bekend om zijn hoge snelheid, privacyfeatures en grote groepsfunctionaliteiten. 

Frans Casagrande

'Nadat Huub Artz naar zijn landgenoot Campenaerts is gereden, vertrekt ook Pedersen richting de voorste mannen. Geen van de renners uit het peloton rijdt met hem mee.'  Is Victor Nederlands tegenwoordig? liveblogger

StijnM
Frans Casagrande
Haha nee, is een alternatief voor whatsapp; Telegram is een gratis, cloudgebaseerde chat-app waarmee...

Klinkt als een reclamespot, maar dit soort diensten werkt alleen maar als de overgrote meerderheid er gebruik van maakt. Bluesky respecteert ook jouw privacy, maar het is toch geen groot succes. Ook al maakt X er een potje van.

Romāns Vainšteins

Zit er op Fransie, ik ken Telegram van de Oekraïners op de opvang, die gebruiken dat ipv Whatsapp idd, heb alle 'nobody'-funties gevonden

Woutomaat

Werkt echt heel goed! We missen jullie nog Wiel, Kraam, Turtle, Eti, Marik en anderen! Zonder jullie zijn we nergens en moet ik het met Romans doen, nou daar hou ik het niet lang mee uit😉😛 Ook OneTrickPony is daar weer terug dus dan kun je hem ook weer eens spreken het is er heel gezellig

Laatst gewijzigd
swish34

Zonder livechat voor mij niet veel reden meer om WF te bezoeken😞

trickstuff

• X

Laatst gewijzigd
Nummertje51
Woutomaat
Werkt echt heel goed! We missen jullie nog Wiel, Kraam, Turtle, Eti, Marik en anderen! Zonder jullie...

Ik heb de weg ook gevonden... wie volgt?

kroam
Woutomaat
Werkt echt heel goed! We missen jullie nog Wiel, Kraam, Turtle, Eti, Marik en anderen! Zonder jullie...

Hoe werkt dat precies Wout?

Edit: als romans daar is, laat maar zitten dan!

Laatst gewijzigd
Sies

Ik zit er ook om alles in goede banen te leiden!

Woutomaat
kroam
Hoe werkt dat precies Wout? Edit: als romans daar is, laat maar zitten dan!

We zijn zonder jou niet compleet Kraam, jij bent de GOAT van WF! We missen je! Romans gedraagd zich en is heel netjes! Wheely is beheerder, hij is altijd heel netjes en sympathiek dus hij zal zorgen dat jij veilig bent! 

Je moet de app Telegram downloaden, een account aanmaken en dan zoeken op groep, Wielerflits Livechat! 

Woutomaat

Kraam ze denken dat ik jou ben! Kom ff dan kun je bewijzen dat het niet zo is

Woutomaat

We missen er nog veel komt allen! Eti, Marik, Kraam, Plank, Dumas, Turtle, Murcia en Vlads

Romāns Vainšteins

'Romans gedraagd zich'

Klopt bíjna!

Nummertje51

Het is er echt gezellig. En vooralsnog volledig flitsvrij. Zelfs onze schilder is er opgedoken.

De Alpaca van Leiden, The Artist Formerly Known as Wim Kieft
Woutomaat
We missen er nog veel komt allen! Eti, Marik, Kraam, Plank, Dumas, Turtle, Murcia en Vlads

Voel me behoorlijk buiten gesloten.

cream
Woutomaat
We zijn zonder jou niet compleet Kraam, jij bent de GOAT van WF! We missen je! Romans gedraagd zich...

Hm, ik blijf daar even weg Wout, zoals je weet ben ik trouw aan wf, die chat komt vanzelf weer!

Wheely

❤️

cream

Zolang er kano's zijn, is er hoop Wim! Wat was er mooier dan een bak koffie, een kano en een chat?

1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.