Live chat gesloten

1 2 3 »
Romāns Vainšteins

#VOCSNORLOS!

Frans Casagrande

@wielerflits op Telegram 

Frans Casagrande

of de link https://t.me/wielerflits (komt dit door de filter?)

SprintMaster

Campenaerts heeft er zin in.

Frans Casagrande

Bereikbaar per app, desktop app of webclient van telegram, vele smaken en volledig anoniem als je ff je nummer verbergd. 

Romāns Vainšteins

Hoe werkt die telegramshit? Hetzelfde als Hardtraxcxx?

Frans Casagrande

Haha nee, is een alternatief voor whatsapp; Telegram is een gratis, cloudgebaseerde chat-app waarmee je wereldwijd berichten, foto's, video's en grote bestanden (tot 2 GB) kunt versturen. De berichtendienst staat bekend om zijn hoge snelheid, privacyfeatures en grote groepsfunctionaliteiten. 

Frans Casagrande

'Nadat Huub Artz naar zijn landgenoot Campenaerts is gereden, vertrekt ook Pedersen richting de voorste mannen. Geen van de renners uit het peloton rijdt met hem mee.'  Is Victor Nederlands tegenwoordig? liveblogger

StijnM
Frans Casagrande
Haha nee, is een alternatief voor whatsapp; Telegram is een gratis, cloudgebaseerde chat-app waarmee...

Klinkt als een reclamespot, maar dit soort diensten werkt alleen maar als de overgrote meerderheid er gebruik van maakt. Bluesky respecteert ook jouw privacy, maar het is toch geen groot succes. Ook al maakt X er een potje van.

Romāns Vainšteins

Zit er op Fransie, ik ken Telegram van de Oekraïners op de opvang, die gebruiken dat ipv Whatsapp idd, heb alle 'nobody'-funties gevonden

Woutomaat

Werkt echt heel goed! We missen jullie nog Wiel, Kraam, Turtle, Eti, Marik en anderen! Zonder jullie zijn we nergens en moet ik het met Romans doen, nou daar hou ik het niet lang mee uit😉😛 Ook OneTrickPony is daar weer terug dus dan kun je hem ook weer eens spreken het is er heel gezellig

Laatst gewijzigd
swish34

Zonder livechat voor mij niet veel reden meer om WF te bezoeken😞

trickstuff

• X

Laatst gewijzigd
1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.