Wielerflits Ploegleider Vuelta 2026

1 2 3 4 5 »
Jackie
Ploeglijder
9 punten

idd 9 punten. Vind ik in dit veld niet te duur.

Staat bij de bookies nog steeds als 5e genoteerd samen met Almeida die ik net zo onzeker vind maar wel een stuk duurder is.

Ik had bij de tour Skjelmose en Carapaz (beiden 10) maar wat kunnen die nog na de Tour?

Ik ga iig de websites goed in de gaten houden om te zien wat Roglic er zelf over zegt (mits ie meegaat)

Woutomaat
michael de ruiter
Waar is Vine ?

Toch te fragiel! Toen hij in Burgos weer viel durfde ik hem niet meer aan

Woutomaat

Wat betreft Roglic, hij wil enkel winnen alles behalve dat maakt hem niet veel uit denk ik toch? Ik betwijfel dus of hij met Pogi aan de start nog wel de motivatie en mentaliteit heeft om alles te geven, en of z'n concentratie dan misschien ook wat afzwakt en de kans op vallen toeneemt. Het is er ook wel de persoon voor om als hij doorheeft geen podium meer te kunnen rijden het dan gewoon te laten lopen net als in de TDF vorig jaar. Ik zie hem iig niet all in rijden voor een 5e plek oid. Hoe denken jullie hierover?

michael de ruiter
Woutomaat
Toch te fragiel! Toen hij in Burgos weer viel durfde ik hem niet meer aan

Deze vreemde keuzes maakte je ook in de TDF zo werd ik dankzij jou tweede.zinder Vine krijg je spijt 

Poeksel

De Deense expert schrijft in de voorbeschouwing van Hamburg dit: "Het is enigszins verrassend dat Red Bull op eigen bodem zonder Jordi Meeus rijdt, maar dat komt waarschijnlijk doordat hij de Vuelta rijdt."

Geen idee of dit puur speculatie is, maar ik vind het wel plausibel klinken.

1 2 3 4 5 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.