Wielerflits Ploegleider Vuelta 2026

1 2 ... 6 7 8 9 »
Poeksel

Pog, Onley, Carapaz, Gall, Torres, Brennan en Nordhagen  zijn de nobrainers wat mij betreft, allemaal (te) goedkoop geprijsd. Mads of Wout is een lastige keuze, voor de laatste gekozen. Dan nog wat AK-opvulling, dat zijn Mas, Skjel en Leo geworden. Tarling leek me wel de punten waard en toen had ik nog drie punten over. Ik kon niets beter verzinnen dan Küng, ondanks dat het eigenlijk onverstandig is bij dit spel om twee tijdrijders te nemen. 

Poeksel

Leo echter niet opgesteld. Op de eerste dag al bankpunten!

Woutomaat

Begin naar verwachting! Niet goed maar had ook geen team voor de TT. Je wilt hier ook nog niet heel hoog staan want dan heb je geen uitgebalanceerd team

michael de ruiter
Woutomaat
Begin naar verwachting! Niet goed maar had ook geen team voor de TT. Je wilt hier ook nog niet heel...

Cian strijd voor de rode lantaarn 🏮, is ook geen lekker begin jammer van Tarling en poga blijft poga 

Woutomaat
michael de ruiter
Cian strijd voor de rode lantaarn 🏮, is ook geen lekker begin jammer van Tarling en poga blijft pog...

Cian voor de rode lantaarn is overdreven voor zijn doen een oke TT! Balen van Tarling en Hayter ik verlang naar de dag dat Pog niet meer Pog is!

1 2 ... 6 7 8 9 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.