Wielerflits Ploegleider Vuelta 2026

1 2 3 4 5 6 »
Emootje

Wie denken jullie dat meer punten gaat halen: Carapaz of Skjelmose? Zit een beetje op de wip met die twee. 

Net als Mas en Fortunato...

Woutomaat
Emootje
Wie denken jullie dat meer punten gaat halen: Carapaz of Skjelmose? Zit een beetje op de wip met die...

Crapz en Skjelly zal om het even zijn en wat betreft Mas of Fortunato absoluut Mas

Ploeglijder
michael de ruiter
    Toch niet, 1;) Poga 20 ,almeida 14 ,roglic 9,gall 12,skjelmose 10,onley 9,carapaz 10,fortunato 5...

Nog steeds met Roglic?

michael de ruiter
Ploeglijder
Nog steeds met Roglic?

NEE!! kan weer helemaal opnieuw beginnen , de BBQ is naar binnen verplaatst!! hij is te duur voor rittenkaper.

en het is al een godswonder als hij de eerste week op zijn fiets blijft zitten. wie dan wel bij RBR ? of gaan ze daar niet voor een top 10 klassement? afwachten tot zaterdagochtend maar weer WVA of Mads komen steeds dichterbij maar dat wil ik echt niet =(

Poeksel

Ik vind het gek dat er vier vlakke etappes zijn (die 50 punten opleveren voor de winnaar), en zeven A-etappes in Ploegleider. Ik vraag me af of er wel goed over is nagedacht.

michael de ruiter
Poeksel
Ik vind het gek dat er vier vlakke etappes zijn (die 50 punten opleveren voor de winnaar), en zeven...

ik dacht dat jij op 9 sprints uitkwam? of toch bij nader inzien?

Poeksel

Ik verwacht wel diverse sprints met een gereduceerd peloton ja.

Poeksel

Roglic wil misschien toch voor het AK gaan!?

michael de ruiter

Meeuws vs brennan vs groves vs Aular ? wie gaat er meer punten opleveren gaat enige sprinter zijn in opstelling.vanwegen de 9 sprints neig ik toch naar Aular

Laatst gewijzigd
michael de ruiter
Poeksel
Roglic wil misschien toch voor het AK gaan!?

liever Johanessen als roglic =) 

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 5 6 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.