Scorito vuelta 2026

1 2 ... 34 35 36 37 »
Gellemuun750jaarstad
IlFalco
Dat zou dan weer een flinke breinbreker zijn. Zal niet voor minder dan 5mln op te pikken zijn vermoe...

In de Veulta van 2027🤣

martijncr

Silva wint in Noorwegen. Loeistijle klim en klopt daar Van Eetvelt. Zo wordt het nog moeilijker sprinters kiezen als hij Vuelta gaat rijden. Begint meer op een Vendrame te lijken zo... 

Pim Todcock

Zou er echt iemand Noordpool en Spanje doen? Volgens mij is zo'n beetje iedereen van de lijst gehaald. Dat lijkt me geen ideale combinatie. Blikra stond er even bij, maar is nu weer weg.

Rafał Kišerlovski
Pim Todcock
Zou er echt iemand Noordpool en Spanje doen? Volgens mij is zo'n beetje iedereen van de lijst gehaal...

Foldager verwacht ik nog wel.

mirkodek
martijncr
Silva wint in Noorwegen. Loeistijle klim en klopt daar Van Eetvelt. Zo wordt het nog moeilijker spri...

Speaking of which, ik zou het wel lekker vinden als Vendrame er nog bij komt. Voor 1M of minder klik ik die er lekker in.

martijncr
Pim Todcock
Zou er echt iemand Noordpool en Spanje doen? Volgens mij is zo'n beetje iedereen van de lijst gehaal...

Ja true, dat klinkt idd zeer unlikely. Ongezellig om een week van te voren met zo'n karige lijst te zitten en maar te moeten speculeren... 

KV
martijncr
Silva wint in Noorwegen. Loeistijle klim en klopt daar Van Eetvelt. Zo wordt het nog moeilijker spri...

Met een Ballerini erbij, is een Silva (die minstens 2m zal kosten) toch geen zo'n lekkere pick? Sprint die ooit vlak mee?

martijncr
KV
Met een Ballerini erbij, is een Silva (die minstens 2m zal kosten) toch geen zo'n lekkere pick? Spri...

Even uit m'n hoofd: staat Ballerini er niet op voor de Renewi? 

IlFalco
martijncr
Even uit m'n hoofd: staat Ballerini er niet op voor de Renewi? 

Op PCS staat hij er nog op voor Renewi én Vuelta. Maar Astana selectie voor Renewi is daar wel al bevestigd. Op Cyclingstartlist staat Silva er op voor de Vuelta ipv Ballerini, dus wie weet.. Met een graadje of 15 is het nu ook weer niet zo overdreven koud in de Arctic.

KV

Ok, even gemist. Verandert de zaak dan weer. 

Woutomaat
martijncr

Moeten we Silva als een sprinter rekenen?! Ik zou hem graag willen maar niet vanwege zn sprints

Laatst gewijzigd
Gellemuun750jaarstad
Woutomaat
Moeten we Silva als een sprinter rekenen?! Ik zou hem graag willen maar niet vanwege zn sprints

Het is nou typisch geen sprinter . Als Pedersen en Wout van Aert nou niet mee deden dan was ie een goeie Klik.

Spakeloos

Dag allemaal,
Zal me eens officieel voorstellen. Ik ben een verstokte deelnemer van Ploegleider, maar heb veel hier meegelezen (het Ploegleiderforum stelt niet veel voor). Dit jaar besloten om weer eens met Scorito mee te doen. Heb ik het verleden meegedaan, bleek voor het eerst aangemeld in 2014 en eerste keer meedoen 2016. Was het vergeten, maar heb toen een gouden beker gewonnen bij de Tour, blijkbaar niet gehinderd door enige spelkennis ;-). Zal dat dit jaar ook maar inzetten voor wat betreft UAE-teampunten, zoals het er nu uitziet ga ik 2 nemen en verder degenen die ik hoog verwacht in daguitslagen en klassementen. Voor nu dan, er gaat nog een puzzelweek volgen verwacht ik. Zal ook meer deelnemen aan het forum, maar merk dat ik snel achterloop en een reactie als mosterd na de maaltijd voelt. 

De verhoudingen van mijn opstelling op dit moment is:
6 AK/potentiële top 10
5 klimmende aanvallers (met AK potentie)
6 sprint(+)
2 punchers
1 tijdrijder 

Is dit zo een beetje een goede verhouding? Het loopt ook wel in elkaar over, maar ben dan ook fan van multufunctioneel. En heb een houten bord voor mijn kop mbt Vine ;-) 

Laatst gewijzigd
dephazz
Spakeloos
Dag allemaal,Zal me eens officieel voorstellen. Ik ben een verstokte deelnemer van Ploegleider, maar...

Ik zou nog wel een AK man erbij doen ten koste van een klimmer. Persoonlijk maak ik overigens een scherp onderscheid tussen aanvallers vlak+heuvel, aanvallers berg en algemeen klassementsrenners. Maar ieder zijn ding hoor, want sommige renners zoals Plapp en Vine zijn goed in alle categorieën.

Houd er ook rekening mee dat er teampunten en in mindere mate punten voor de jongerentrui te verdienen zijn, die kun je als aparte categorie in gedachten houden. 

Jackie

Als ik goed tel nog 86 renners die nog niet bekend zijn?

Vrijdag maar een snipperdag denk ik 😁

valowitz
Spakeloos
Dag allemaal,Zal me eens officieel voorstellen. Ik ben een verstokte deelnemer van Ploegleider, maar...

Hoi Spakeloos.

Fijn om te horen dat ook jij een houten bord voor je kop hebt wbt 🍇. 

Het is aan te raden om te investeren in kleppers in zowel de AK als de sprint+ categorie. 

Vanwege het mogelijke scenario dat Pogi en UAE vreselijk gaan huishouden neem ik 3x🇦🇪 mee en verdere de grote sprint 3(🇩🇰, 🇧🇪 en 🔥) voor de 7-8 sprint(+) etappes.

Je zou ook nog een TT mannetje kunnen meenemen die ook redelijk kan klimmen en/of sprinten. 

Patsie en Onley staan er bij mij ook al een poosje in en dat zal wel ook zo blijven. 

Veel plezier met het samenstellen van je team en heel veel succes deze Vuelta. 

1 2 ... 34 35 36 37 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.