Ik vind het maar een nikszeggend artikel.
"Vorig jaar hadden ze al 7 etappes gewonnen moet je nagaan hoeveel meer dat er nu worden met pogacar erbij"
Net even snel gekeken maar 6 van de 7 al die etappe overwinningen waren vanuit de vlucht. Deze keer gaan ze meer vanuit de AK groep rijden met zeker wel kansen voor een Torres en Vine in de vlucht. Maar vorig jaar met Ayuso, Vine en Soler hadden ze een dikkere vluchters kern.
IDL bevestigt dat Pelly en Cicco niet starten! Welke beukers blijven er dan nog over die toegevoegd gaan worden? Ik lees op meerdere plekken Kuss, wat zal zijn prijs worden? Daarnaast Groves waarschijnlijk nog. En ik kan het me eigenlijk ook niet voorstellen dat BORA enkel met een gewonde Rogla die uit vorm is en waarschijnlijk ook geen motivatie heeft met Pog aan de start gaat vertrekken daar moet toch nog iemand bijkomen? Ik zie het dan toch nog wel als een optie dat Pellizari start of niet?
Dat lijken me de mannen er niet naar, en de laatste etappe in Granada past goed bij hun profiel.
Verder zitten er twee weken tussen einde Vuelta en start wegwedstrijd. Voldoende tijd om bij te komen en om te wennen aan het tijdsverschil.
Yeah, extreem jammer. Denk je vooraf lekker tijd te hebben op de camping om uitgebreid na te denken over welke C-sprinter te vergelijken met een andere jeugdige aanvaller (die achteraf toch geen punten bleek te halen). Zit je met een halfbakken deelnemersveld opgezadeld.
Het F5'en van Wielerflits, IDL en de buitenlandse websites heeft totaal geen zin meer, die lui zijn schijnbaar ook met vakantie. De podcasts wachten het ook allemaal af. Dan zelf maar een stukje heen en weer fietsen aan de Costa 🥲
Ik zie de upside van alle teammaats van Pogi niet zo. Vermaerke, Sivakov en Novak zijn ws de pure knechten. Almeida heeft een dramatisch seizoen.
Vine had vorig jaar een topjaar met 510 punten. Nu zal het lastiger worden om zoveel punten te halen schat ik in. Vorig jaar minder ploeggenootpunten, hoewel ze wel 7 ritten wonnen vorig jaar. Nu geen TTT en meer concurrentie voor de bergtrui. Het risico is uiteraard wel hoog, of op vallen, of op minder punten.
Dan blijven Ivo O en Torres nog over. Eerstgenoemde had 4 top20 plekken vorig seizoen dus lijkt interessant. Torres is iets meer een vraagteken. De kans dat hij in de buurt komt van Del Toro lijkt me klein. Sjakie won zo'n beetje alle kleine koersen. Pablo is toch een aantal maten kleiner. Voor de jongerentrui zijn er een aantal veel betere renners.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.