Sportpools Vuelta 2015

1 2 ... 9 10 11 12
pirazzi

Het went wel, de virtuele truipunten zijn nu iets minder virtueel geworden.

Ab Normaal

Ik vind het zelfs helemaal niks!
Graag weer terug naar het oude systeem.

Milanos Kateros

Zo, dat van Nibali is niet zo'n beetje onopvallend ook..
Wel gunstig voor Landa (en Aru)!

Onbekende gebruiker

Nibali de ideale kluns zo, maar wat een bizar incident.

Die punten zijn even wennen, zullen een hoop schommelingen teweeg brengen, weet niet of dit fijner werkt. In het begin weet je niet waar je staat door de scheve verhoudingen, maar naar het einde toe weet je juist meer waar je aan toe bent. Ik weet het nog niet, kijken hoe snel het went.

Rechter K

Dat mijn kluns Nibali al naar huis is vind ik niet zo'n ramp, maar dit verandert wel een en ander voor Landa. En die heb ik bewust niet genomen als 3e in de pikorde bij Astana.

elrio

Hmmm, was het goede zet om op het laatst Dumoulin en Chaves eruit te halen om Majka en Dombrowski op te stellen... Op het moment zou ik zeggen van niet, maar je weet nooit hoe de ronde afloopt. Nibali als kluns (-94 pt) lijkt me wel een goede keus.

pirazzi

Geen Sagan in selectie pakt misschien goed uit, maar ipv Bouhanni net zo goed Bilbao kunnen nemen, ook 20 punten en 0 zwart. Op dit moment heeft Sportpools overigens een storing:

Sportpools.net Toon menu Toon gebruiker Sportpools.net
Account
Pools
Wielrennen

Fatal error: Call to a member function result() on a non-object in /home/sportpoo/public_html/application/models/pool/pool_model.php on line 1372

Kingstown

De inhaalrace gaat aardig na de strafpunten voor Nibali, maar het gemis van Chavez én Dumoulin laat zich voelen. Die 2 moet je er echt bij hebben wil je een topklassering gaan halen. Voor de rest heb ik alle toppers en geen last van de andere favorieten die uitgevallen zijn. Gerrans was ook niet zo verstandig, want die rijdt echt anoniem rond.

Milanos Kateros

Hoe zit het eigenlijk met punten die gehaald zijn door renners de uiteindelijk uitgevallen zijn?
Worden dan de ritpunten nog wel meegeteld?

Poeksel

Ja.

Kingstown

Geen enkele WielerFlitser in de top-10 momenteel.

Zelf mag ik blij zijn met een top-100 klassering aan het einde van deze Vuelta wat op zich redelijk is, maar er had (zoals gebruikelijk. :p) veel meer ingezeten. Ben iig blij dat ik bewust de toppers uit de Tour niet in mijn team heb genomen. Nu maar hopen dat mijn nulpunters na de tijdrit nog wat van zich laten horen.

De tennispool gaat wel crescendo. Een top-5 plek is nog binnen handbereik wanneer Wawrinka én Federer beiden hun kwartfinale weten te winnen.
Hopp Schweiz.

Kingstown

Top-10 positie in de US-Open pool is zeker. Top-5 nog steeds binnen de reeële mogelijkheden. Winst is onmogelijk. Het beste zou zijn mocht Federer het toernooi winnen. Zo'n tennispool is toch een stuk leuker als je een beetje bovenin meedraait. :p

DeTourwinjeinbed

'@Kingstown,

Ik(de Hongerklop) heb ook S. Gerrans genomen, als SW nog wel. Maar baal er flink van zeg. Ik had met een conclaves een mooi puntenaantal kunnen halen. Nu worden de eindpunten van iedereen sowieso wel hoog trouwens. Denk dat dat komt omdat er niemand 5 punten was en er weinig 4 punters waren.

Ab Normaal

Roche is echt een topscore. Had ik toch nooit verwacht

Kingstown

Het nieuwe seizoen Sportpools staat op punt van beginnen. Vandaag de laatste dag dat je je nog in kunt schrijven voor de AO.
Blijft altijd even wennen, want heb zelf altijd pas bij de Giro het gevoel dat het weer echt van start gaat. :D

Ab Normaal

Klopt.
Ik ook.
Laatste twijfelpunt: Tsonga of Cilic.
En nuller als kluns of Johnson. Dat betekent namelijk Coric of Bautista als laatste speler.
Wie en waarom?

Laatst gewijzigd
Lamme Frans

Moet nog beslissen of ik meedoe aan tennispools dit seizoen.

Ab Normaal

Moet je opschieten..

Peter Post Forever

Ik doe wel mee, is er ook een subleague?

Ab Normaal

Ja, Wielerflits.
Wachtwoord: lippuner

Kingstown

'@ Ab:

Heb het in 2 minuten afgeraffeld. Zowel Cilic en Tsonga. Thiem als joker en tegenstander van Djoko als kluns.
Qua nulpunters vreselijk gegokt, dus waarschijnlijk kan ik na de eerste ronde hier vreselijk komen klagen. :p

Lamme Frans

Ik doe geen tennispools en eendagskoersen meer. Alleen grote rondes.

Ab Normaal

Heb Tsonga maar genomen, puur vanwege het schema

Kingstown

Jammer LammeFrans. Het zal niet meer hetzelfde zijn zonder jou. ;)
De twee meest gekozen nulpunters (Vesely en Corna) liggen er trouwens al uit.

Lamme Frans

Haha. Ik supporter! :)

1 2 ... 9 10 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.