Nibali de ideale kluns zo, maar wat een bizar incident.
Die punten zijn even wennen, zullen een hoop schommelingen teweeg brengen, weet niet of dit fijner werkt. In het begin weet je niet waar je staat door de scheve verhoudingen, maar naar het einde toe weet je juist meer waar je aan toe bent. Ik weet het nog niet, kijken hoe snel het went.
Geen Sagan in selectie pakt misschien goed uit, maar ipv Bouhanni net zo goed Bilbao kunnen nemen, ook 20 punten en 0 zwart. Op dit moment heeft Sportpools overigens een storing:
Sportpools.net Toon menu Toon gebruiker Sportpools.net
Account
Pools
Wielrennen
Fatal error: Call to a member function result() on a non-object in /home/sportpoo/public_html/application/models/pool/pool_model.php on line 1372
De inhaalrace gaat aardig na de strafpunten voor Nibali, maar het gemis van Chavez én Dumoulin laat zich voelen. Die 2 moet je er echt bij hebben wil je een topklassering gaan halen. Voor de rest heb ik alle toppers en geen last van de andere favorieten die uitgevallen zijn. Gerrans was ook niet zo verstandig, want die rijdt echt anoniem rond.
Geen enkele WielerFlitser in de top-10 momenteel.
Zelf mag ik blij zijn met een top-100 klassering aan het einde van deze Vuelta wat op zich redelijk is, maar er had (zoals gebruikelijk. :p) veel meer ingezeten. Ben iig blij dat ik bewust de toppers uit de Tour niet in mijn team heb genomen. Nu maar hopen dat mijn nulpunters na de tijdrit nog wat van zich laten horen.
De tennispool gaat wel crescendo. Een top-5 plek is nog binnen handbereik wanneer Wawrinka én Federer beiden hun kwartfinale weten te winnen.
Hopp Schweiz.
'@Kingstown,
Ik(de Hongerklop) heb ook S. Gerrans genomen, als SW nog wel. Maar baal er flink van zeg. Ik had met een conclaves een mooi puntenaantal kunnen halen. Nu worden de eindpunten van iedereen sowieso wel hoog trouwens. Denk dat dat komt omdat er niemand 5 punten was en er weinig 4 punters waren.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.