Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 270 ... 405 406
robertowilco

Oh Fanny, sorry kon niet eerder reageren, dat Kruijswijk en Clement elkaar goed liggen, komt van een sport column dat Thijs Zonneveld schreef na de Giro, stond in De LImburger waar hij columnist is, en Zonneveld vertrouw ik wel daarin.

Roelien

'@fanny Wij weten niets over eventuele transfers naar de ploeg, dus dat is voor ons ook gissen...

xistnc

Ja, de vorderingen van Gesink in de VS zijn niet echt hoopgevend. Maar misschien is dat ook relatief ten opzichte van wat we van hem gewend zijn én ten opzichte van de enorme arbeid die Kruijswijk, Van Emden en Keizer de afgelopen periode hebben geleverd. Omdat hij toch al een basis had richting de Tour, zou het ook zo maar eens de sleutel naar succes kunnen zijn. Maar eerlijk gezegd is dat vooral wishful thinking.

Fanny

'@Veld
Quote: De aldus bespaarde ca 0,5 miljoen gebruiken om Kelderman te houden,en Clement en nog een goede klimknecht aan te trekken.
Denk je dat deze renners voor in totaal 0,5 milj. te kunnen c.q. te behouden cq te halen. Ik denk namelijk van niet.

Quote: Voor de Vlaamse wedstrijden volgend jaar Van Baarle en Sinkeldam aantrekken.
Zowel van Baarle als Sinkeldam hebben nog een contract voor 2017. Dus dat gaat niet ook al heeft TLJ het geld ervoor, wat ik betwijfel voor 2017 gezien je eerder bericht mbt Kelderman, Clement en een goede klimknecht voor Kruijswijk.

Ben er in ieder geval voor om Kelderman te behouden gezien zijn nog jonge leeftijd.
Ben ervan overtuigd dat hij in de toekomst nog wel een goede grote ronde kan rijden na het meesterknechten voor Kruijswijk in de Giro.
Mijn gevoel zegd dat Kruijswijk Kelderman (mits in goede klimvorm) wel als de meesterknecht wil hebben in de Giro van 2017 voor zowel de hoge bergen en het sleuren als tijdrijder in de valleien tussen deze bergen. Voordeel minder druk voor Kelderman en hij kan ervaring en kracht opdoen voor zijn volgende in de toekomst te rijden grote rondes.

@Kelderfan
Ben met je eens dat de knechten Castelijns, maar ook de nog jonge Bouwman, dit jaar tot nu toe vanuit hun continentale ploegen in 2015 naar de WT profploeg TLJ prima hebben gepresteerd.
Ik dacht dat Lindeman nog vrijgezel was. Dus echtgenote ?
Wat betreft Gesink.
Het duurt nog even tot de Vuelta.
Ik hoop wel dat als hij aan de start verschijnt hij wel 100% is.
Zoja, dan is er een zeer goede ploeg op te stellen mits alles goed gaat op de OS met Kruijswijk (geen zware valpartij of ziekte).

@robertowilco
OK, ik was nieuwsgierig waar je dit had gelezen. Bedankt !

@Roelien
Bedankt voor het bericht !
Jammer dat je ons niets kan vertellen over de eventuele transfers.
Van de kant van het management van TLJ begrijp dat ook wel.

@xistnc
Gesink had natuurlijk voor de TdS en de TdF al een goede basis opgebouwd op de hoogte stage op Tenerife.
Maar wat is er nu nog van over.
Kan hij wel nog genoeg trainen in de VS voor een nmm zware Vuelta met meer dan 10 bergaankomsten.
Zoniet, dan zal hij als hij start staat moeten knechten voor Kruijswijk.

Laatst gewijzigd
Dutch Cycling Fan

Naast het besparen van 0,5 mln salaris bij een vertrek van Vanmarcke komt er ook ruimte door vertrek / stoppen van Goos en Tjallingi. Wat gebeurd er verder met een behoorlijk aantal renners waarvan de contracten eind dit jaar ook aflopen?

veld

'@fanny Ik denk dat je die 0,5m verkeerd interpreteert. Niets daarvan is nodig om Kelderman te behouden. Die hebben ze immers al in het huidige budget en die is zeker niet meer waard geworden, eerder wat minder. Ik bedoelde dat die 0,5 voldoende zouden moeten zijn om Clement en nog een klimknecht van nivo te halen. Je opmerkingen mbt Van Baarle en Sinkeldam zijn juist. Ik zei ook : ze halen in 2017(dus voor 2018 en verder) en niet voor 2017. In dat overgangsseizoen zouden we dan in de vlaamse westrijden wat moeten behelpen met Roosen, Teunissen, Van Asbroeck, Hofland e.d.

Komi

Iemand beeld wat het programma is van Wilco de komende periode? Staat hij aan de start van San Sebastiaan? En nog Vuelta of de Canadese wedstrijden?

kelderfan

'@Fanny
Dan staat Lindeman zeker met de winkeljuffrouw van de plaatselijke Jumbo-winkel op de foto. Zie zijn twitteraccount.

Marakus

'@kelderfan, nee maar volgens mij wel met de medewerkster van de Esso... dat zou natuurlijk zijn vriendin/vrouw kunnen zijn hoor daar niet van. Maar je hebt dus een interview gelezen/gezien met haar waarin ze aangeeft dat Elmar Reinders een prof contract verdient? Kan prima, persoonlijk heb ik vrijwel nooit een interview gezien met de vriendin/vrouw van een wielrenner. Het lijkt allemaal vergezocht :)

EDIT: @Komi, na mijn weten geen officiële berichten omtrent het programma van Kelderman. Pro cycling stats bied geen uitkomst. Vuelta lijkt mij niet ik verwacht wel de Canadese koersen en de Eneco.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Kelderfan en @ Marakus
Kan net zo goed zijn zus of een fannetje van de Essoshop zijn waar hij altijd koffie gaat drinken tijdens de trainingen.

Laatst gewijzigd
Marakus

'@Fanny, precies mijn punt, het lijkt vergezocht :)

Scotty

'@xistnc, vlek, wat is er niet zo hoopgevend aan dan?

Vrijdag nog 5 uur gemaakt, gisteren 4 uur met 2800hm.

Alles boven de 1500m zo'n beetje.

Twee weken geleden zat ie 22 uur op de fiets
Vorige week inderdaad iets minder: 14 uur.

Kruijswijk twee weken geleden 27,5 uur
Vorige week: 24 uur.

Goed, daarin zit met name vorige week wel een aardig verschil, maar dat kan deze week weer min of meer worden rechtgetrokken. Of kijken jullie ook naar de intensiteit?

Bovendien gaat Kruijswijk naar Rio, en kan Gesink wat langer/rustiger opbouwen.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Scotty
Inderdaad dat dacht ik namelijk ook dat het nog niet zo slecht ging met Gesink.
Waarschijnlijk gaat hij ook niet naar de zaterdag te verrijden Classica San Sebastian terwijl Kruijswijk daar wel start.
Dus nmm nog tijd zat om e.e.a. op te bouwen voor de Vuelta.

StonedCamel

Gesink is inmiddels ook wel weer met wat intensiever werk begonnen en zit waarschijnlijk op een ander punt in zijn opbouw. Hoewel ik zijn 14 uur week laatst wel opvallend vond, normaal zie je dat bij hem zelden (hooguit tussen 2 koersen van een week in) en traint hij als een beest.

assen

Ik vond vooral de snelheid van Gesink nog niet indrukwekkend, maar kan het niet goed beoordelen omdat ik zelf een slecht wielrenner was en het traject van Gesink waarschijnlijk vrij bergachtig is.
Zelf hoop ik ook dat Gesink een rol kan spelen in de Vuelta.
Ohhh, wat wordt die ronde SMULLEN; zoveel goede renners, zoveel mooie ritten!

Sinkeldam en Van Baarle vind ik allebei klasbakken, die zouden zeker een welkome aanvulling zijn bij TLJ. Van Baarle, is die niet te duur inmiddels? Maar als ze allebei nog een contract hebben is dat sowieso geen optie.

kelderfan

'@assen
Precies 2 renners, die nog een contract hebben t/m 2017. Als je nog meer klasbakken hebt graag. Maar de Vuelta lijkt mij ook weer leuk te worden met Froomy.

kelderfan

Vandaag gaat TLJ in de ronde van Denemarken van start met Hofland en Van Asbroeck. Voor de ITT gaan Van Emden en Keizer mee. Ik ben benieuwd hoe de heren het er vanaf brengen.

jvh93

op papier zou hofland hier toch mooie dingen moeten kunnen laten zien. Ik ben benieuwd

robertowilco

Ronde van Denemarken; Tom van Asbroeck, Jos van Emden, Moreno Hofland, Martijn Keizer,Tom Leezer, Bram Tankink. Mike Theunissen, Dennis van Winden

Fanny

Gezien het deelnemersveld moet er toch wel in een van de etappes of de ITT een podiumplaats inzitten.

Laatste man

Als ik een wenslijstje mocht maken voor TLJ, uiteraard afhankelijk wie er gaan/blijven:
- Enger; Trentin; Moser; Clement; Keukeleire; Boaro; Stetina; Boom; Brändle; d. Clercq; m. Lammertink; Villella; Meersman;
- Cort Nielsen (contract?); Slagter (mits vrij); Zardini (contract?); v. Conti (contract?); Boswell (contract?); Canty (volgens mij Cannondale); Hermans (indien vrij); m. Pedersen; Kamp; d. Smith; Formolo (utopie); Colbrelli (utopie).

Strava lijst Kruijswijk buiten LottoNL/Nederlanders;
d. Lopez (Sky); Verona (Etixx); Boswell (Sky); Nordhaug (Sky); Impey (Orica); Purito (Katusha).

Laatst gewijzigd
Mooie_Mario

Dit is het lijstje wat ik begin van het jaar gemaakt heb. Helaas al veel namen een nieuw contract gekregen:
Foliforov
Daniel Felipe Martinez
Giulio Ciccone
Amaury Capiot
Daniel Mclay
Gijs van Hoecke
Mads Pedersen
Logan Owen
David Per
Gorazd Per
Domen Novak

In de tour kwamen daar Enger, Pantano en Clement bij.

achtpuntzes

voor wie gaan we sprinten in Denemarken? van Asbroeck? die heeft het nummer van de kopman (11)

Laatste man

Alfabetische volgorde, volgens mij. En anders wellicht per etappe bekijken. Ik vind dat ze v. Asbroeck toch nog wat kansen moeten geven als sprinter.

Als Vanmarcke eventueel vertrekt, proberen Tom en Moreno wel te behouden. Voor de semi-klassiekers goede renners voor mooie klasseringen. Voor RvV en PR doe je dan niet mee, maar wellicht groeit er van al die mannen 1 door of kan je daar iemand voor halen (op een goed moment).

Gees

Ik mis Lammertink in Denemarken. Hij rijdt een bijzonder eerste jaar.

1 2 ... 270 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.