Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 403 404 405 406
Gregje

'@mooiman: haha, ja tis wat. Ik ben aan het afkicken nu er geen koersen zijn voor een poosje

defietser

Lobato?? Die heeft meer dan 10 DNF achter zijn naam staan!!

kelderfan

'@mooiman
Op cyclingnews staat een leuk verhaaltje over Bahrain Merida Pro Cycling Team, die voor 2017 28 renners willen hebben. Tot nu toe 25 voor alle duidelijkheid. Nu hebben zij een renner al binnen gehengeld, maar kunnen om redenen onbekend, dat nog niet naar buiten brengen. Nu is 't nog steeds stil bij TLJ en 't kan natuurlijk zijn, dat zij direct met de mededeling komen, dat zij 2 of 3 officieel hebben vastgelegd. Maar Roelien liet al vallen, dat er wat geruchten rondzingen. Kan het dus zomaar zijn, dat bijv. Roglic naar Bahrain Merida gaat.;)

kelderfan

'@Gregje
Van der Poel staat op de vergrootglas van Sky. Dan kom je er niet met we. Cassie, Lammie en Marty.;)
Dennis van Winden is nog niet af van TLJ, want hij gaat samen met Groenewegen Velon Revolution Cycling Champions League doen.

Laatst gewijzigd
Dutch Cycling Fan

Roglic naar Bahrain?? Mag toch hopen van niet. Is dat weer pure speculatie van je Kelderfan door van 2 halve opmerkingen één verhaal te maken (lees: verzinnen)?!?

kelderfan

'@DCF
Speculaastijd toch.;)
Niet boos worden hoor, maar Bahrain Merida heeft net 2 landgenoten van Roglic gehaald. Bahrain Merida zegt, dat zij een renner hebben gecontracteerd, maar dat zij 't nog niet naar buiten kunnen brengen.

Dutch Cycling Fan

Nou mag toch aannemen dat TLJ dat niet toe laat aangezien er geen waardige vervanger meer gehaald kan worden en Roglic behoorlijke waarde voor TLJ heeft.

S. Morgenstern

Ze hebben daar naast vijf Slovenen ook acht Italianen en vijf Spanjaarden gehaald, dus de twee andere renners die ze nog gaan halen moeten dan haast wel Battaglin en Lobato zijn..

Laatst gewijzigd
Dutch Cycling Fan

Mijn gedachte Vlek haha lig dubbel hier :-)!

tendam

'@kelderfan
Dat PCS meldt dat TLJ in 2019 nog bestaat heeft geen, maar dan ook absoluut geen waarde. Het contract met de sponsoren loopt af in 2018, alles daarna is pure speculatie.

Over contracten gesproken, volgens mij heeft Roglic voor 2 jaar getekend bij TLJ en moet er wederzijds mee worden ingestemd om zo'n contract af te kopen.

kelderfan

'@tendam,
Daar is niets op af te dingen, behalve dan dat contracten ook kunnen worden afgekocht toch. PCS doet zoiets niet zomaar. Dus geen waarde is ook speculatie.# Maar dat er wederzijds mee moet worden ingestemd, is natuurlijk een feit.

Gregje

Waarom zou TLJ happig zijn op een afkoopsom? Nah

jerteg

Roglic gaat sowieso niet weg hahaha, kijk zn instagram maar. Is zeer tevreden hier.

jvh93

Ik blijf het wel opvallend vinden dat het zo stil is bij tlj terwijl Jansen bijvoorbeeld al zo'n beetje bevestigd is door zijn huidige team. Waarom zou je zoiets zo lang achter houden?

Laatste man

Van Asbroeck ook nog officieel geen ploeg toch?

jvh93

Klopt, bij van asbroeck is er ook nog niets bevestigd

Piet Lut

Ik denk dat PCS zich gewoon vergist heeft met een tot 2019 ipv tot en met 2019

http://www.sponsorreport.nl/sport/budget-team-lottonljumbo-blijft-gelijk/

"BrandLoyalty en Jumbo hebben laten weten de sponsoring in ieder geval tot en met 2018 te verlengen en tot 2019 garant te staan voor een budget van € 10 miljoen. "

Chrys

'@piet lut
Dat zal misschien ook deels met de schaatstak te maken hebben. Het schaatsseizoen loopt natuurlijk door tot in maart.

Piet Lut

'@Chrys Klinkt inderdaad wel logisch wat je zegt

kelderfan

Gijs van Hoecke laat van zich horen, want hij nu volgt Jesper Boom. Van Groendahl Jansen is 't ook wel duidelijk, maar hoe zit 't met Bram Tankink.

raleigh

Wat gaat er met Bram gebeuren, ik vind het redelijk van TLJ om hem een eenjarig contract aan te bieden. Misschien is het een idee om eind volgend jaar te bekijken hoe het is gegaan en hem een soort Tjalingii jaar dan aan te bieden. Persoonlijk vond ik Bram het afgelopen jaar niet erg bijzonder in zijn prestaties. Misschien een idee om er toch uit te komen.

jvh93

Bram tankink was afgelopen giro een hele belangrijke knecht voor kruijswijk. Ik denk dat hij zeker nog een enorme meerwaarde heeft voor tlj (niet qua uitslagen want winnen zal hij nie zo snel doen maar hij kan bijna op elk terrein prima knechten ) dus ik hoop dat ze er uit komen.

raleigh

'@jvh93: ik vond juist dat hij te snel naar achteren zakte, vandaar ook de smeekbede van Kruijswijk voor meer klimmende ondersteuning.....! Uitslagen rijd Tankink allang niet meer; het kaarsje is langzaam aan het doven,

kelderfan

Gijs van Hoecke is nu definitief overgestapt van TSV naar TLJ. Lang gewacht maar is 't eindelijk bevestigd.
Hij is een prima renner voor 't Vlaamse werk en wordt ook ingezet voor de ondersteuning van de sprinttrein, ook volgens TLJ.

jvh93

Met van Hoecke heb je toch weer een renner die laten zien heeft dat hij zichzelf zeker kan laten zien in de klassiekers. Prima ondersteuning voor boom en voor de sprinttrein en misschien kan hij zelf ook nog eens voor eigen kansen gaan in de klassiekers, hij is immers nog jong en heeft zeker nog groeimarge

1 2 ... 403 404 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.