'@mooiman
Op cyclingnews staat een leuk verhaaltje over Bahrain Merida Pro Cycling Team, die voor 2017 28 renners willen hebben. Tot nu toe 25 voor alle duidelijkheid. Nu hebben zij een renner al binnen gehengeld, maar kunnen om redenen onbekend, dat nog niet naar buiten brengen. Nu is 't nog steeds stil bij TLJ en 't kan natuurlijk zijn, dat zij direct met de mededeling komen, dat zij 2 of 3 officieel hebben vastgelegd. Maar Roelien liet al vallen, dat er wat geruchten rondzingen. Kan het dus zomaar zijn, dat bijv. Roglic naar Bahrain Merida gaat.;)
'@kelderfan
Dat PCS meldt dat TLJ in 2019 nog bestaat heeft geen, maar dan ook absoluut geen waarde. Het contract met de sponsoren loopt af in 2018, alles daarna is pure speculatie.
Over contracten gesproken, volgens mij heeft Roglic voor 2 jaar getekend bij TLJ en moet er wederzijds mee worden ingestemd om zo'n contract af te kopen.
Ik denk dat PCS zich gewoon vergist heeft met een tot 2019 ipv tot en met 2019
http://www.sponsorreport.nl/sport/budget-team-lottonljumbo-blijft-gelijk/
"BrandLoyalty en Jumbo hebben laten weten de sponsoring in ieder geval tot en met 2018 te verlengen en tot 2019 garant te staan voor een budget van € 10 miljoen. "
Wat gaat er met Bram gebeuren, ik vind het redelijk van TLJ om hem een eenjarig contract aan te bieden. Misschien is het een idee om eind volgend jaar te bekijken hoe het is gegaan en hem een soort Tjalingii jaar dan aan te bieden. Persoonlijk vond ik Bram het afgelopen jaar niet erg bijzonder in zijn prestaties. Misschien een idee om er toch uit te komen.
Met van Hoecke heb je toch weer een renner die laten zien heeft dat hij zichzelf zeker kan laten zien in de klassiekers. Prima ondersteuning voor boom en voor de sprinttrein en misschien kan hij zelf ook nog eens voor eigen kansen gaan in de klassiekers, hij is immers nog jong en heeft zeker nog groeimarge
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.