Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 40 ... 405 406
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Net antwoord gekregen op mijn vraag over het gewicht van Robert. Hij is inderdaad in deze fase nog iets zwaarder dan hij zal zijn als hij in topvorm is. Dan is hij idd een kilo of 70.

Hakkie2

'@achtpuntzes: heb je de oorspronkelijke interviews op de NOS sites ook bekeken? Zowel Gesink, Kelderman als de ploegleiding geven alleen aan dat rijden voor ritten door Gesink 'een optie is'. Niks meer dan dat. En Kelderman gaf zelfs aan dat hij het rijden met twee kopmannen eigenlijk prettiger vindt.

Wielerfan1987

'@Hakkie2

Ik denk zelfs dat Gesink en Kelderman als gezamenlijk kopman veel meer aan elkaar hebben.

bovendien kan Kelderman nog wel het een en ander van Gesink leren denk ik.
Gesink heeft toch al ruime ervaring als kopman in een grote ronde.

kelderfan

'@rahimns
Ik ben het in deze met Plugge eens, dat je eerst gaat kijken naar verlenging van de contracten van je beoogde kopmannen en jongens uit de 2e. lijn. en dan gaat kijken naar versterkingen 2e. lijn en sprinttrein en wat Stelvio-Fanny zegt, dat je eventueel een ander topic aanmaakt TLJ 2017. Alhoewel er al 3 pagina's zijn gevuld met het gewicht van Robert Gesink. Gaap;)

Laatst gewijzigd
tendam

'@hakkie
Uit alles blijkt dat Gesink zelf graag voor etappes gaat in de Tour ipv het klassement. Dat jij dat liever anders ziet is bekend, maar als zijn droom is om een etappe te winnen zal het waarschijnlijk wel op die manier moeten.

wolfje

'@tendam.

Waarschijnlijk wel, maar alle betrokkenen houden een slag om de arm. Het is een voorlopige insteek. Gedurende het seizoen kunnen ze de plannen best aanpassen en Gesink alsnog als echte klassementskopman laten starten.

kelderfan

Volgens PCS staan de volgende renners op de rol voor Qatar vanaf 8 februari 2016:
Teunissen, Hofland, Van Asbroeck, Castelijns, Van Emden, Roosen, Wagner en Wynants.
Teunissen lijkt mij de man voor 't klassement en Hofland en Van Asbroeck voor de sprint{trein}.

Chrys

Dat wordt een interessant gevecht tegen o.a. Kristoff, Cavendish, Degenkolb, Guardini, Bennett. Er is voor het eerst sinds tijden geen (ploegen)tijdrit dus boni's en eventueel waaiers zullen uitmaken wie er wint.

tdb

Ik denk dat ze allemaal in de sprinttrein zitten.

Netraam

'@kelderfan
Met een tijdrit van 11 kilometer lijkt Van Emden een logischer keuze, als de bonificaties niet de winnaar gaan bepalen.
Maar voor hetzelfde geld starten ze zonder klassementskopman en focussen ze zich alleen op de sprinttrein.

kelderfan

'@Netraam
Teunissen kan ook een stukje hardrijden en zo'n bochtig parkoers is wel wat voor hem. Leuk 8 man in de sprinttrein. Het hele vorige seizoen was de sprinter blij met 1 man en nu gaan wij alle renners in de sprinttrein zetten.;)
Als 't gaat waaien daar, dan lijkt mij een waaier een betere oplossing om tot winst te komen.

wolfje

Die tijdrit gaat wel heel interessant worden voor TLJ. Er zijn geen wereldtoppers op de tijdrit aanwezig, wel veel subtoppers (Kristoff, Boasson Hagen, Quinziato, Boom, Westra, Sergent). Van Emden is hier misschien wel de grootste kanshebber

S. Morgenstern

Het is een tijdrit zonder tijdritfietsen. Ik denk niet dat Van Emden in zo'n veld dan de topfavoriet is, maar een kanshebber is hij zeker.
Verder een mooie eerste test voor de nieuwe sprint ambities. Hofland krijgt in ieder geval genoeg geschikte mannen mee.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@wolfje
Nu hebben Boom, Westra en Sergent wel het voordeel, dat zij al de TDU hebben gereden. Maar Van Emden is zeker een van de kanshebbers in Qatar voor die tijdrit en hopelijk kan hij dat waarmaken.

wolfje

'@Vlek
Dat wist ik nog niet. Jammer, maar kostentechnisch nog wel logisch. Het maakt de tijdrit lastiger te voorspellen

sooike

Ze hebben twee seizoenen de tijd om de goede sprinttrein te formeren. Volgens Nico Verhoeven hoeft de trein er pas in 2018 te staan. Hoe verzin je het ? Misschien Theo Bos nog maar een keer terughalen voor 2016 en 2017 ?

Yeez

Sergent reed op het nieuw-zeelands kampioenschap anders een hele beroerde tijdrit. Rijdt terpstra toevallig qatar? Die heeft namelijk deze tt al eens gewonnen voor cancellara en wiggins.

Netraam

'@jesse
Terpstra rijdt niet.

kelderfan

'@vlek
Dan toch maar even wachten met die "sprinttrein" tot Bos weer terugkomt op 't oude nest.
Tankink is behoorlijke gevallen en 't lijkt erop, dat hij niet verder kan. Dat is weer een domper voor TLJ.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Sooike je eerst even goed inlezen. Merijn Zeeman was een van de grondleggers van de sprinttrein bij Skill/Argos/Giant en die gaf al aan dat het vormen van een goed geoliede sprinttrein tijd nodig heeft, en dat de ploeg daarom pas in 2018 op dat niveau pas zal zijn. Dat wil niet zeggen dat er al niet eerder successen zijn te boeken. Het is gewoon goed dat je als ploeg investeert in iets en daar een bepaalde visie en plan op loslaat. Maar jij bent de kenner, dus misschien heb je gelijk en doet de ploeg daar veel te lang over.

kelderfan

'@rahimns
Heeft Plugge morgen iets leuks te melden? zie website

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik weet niet waar jij op doelt, je moet iets duidelijker zijn.

kelderfan

'@rahimns
Quote: Plugge;
"Trainingcamp done, let's roll! Watch #TDU2016 for DDay #1 tmrrw. @ basecamp new partnership for even more fan engagement, news coming soon!"

Wielerfan1987

'@kelderfan,

Basecamp, met de twitter account @basecamp is volgens mij de voortzetting van de "die berg komt er" actie van Thijs Zonneveld.

Project Basecamp doet nog steeds onderzoek naar de uitvoerbaarheid en zoekt nog steeds technische, financiele en maatschappelijke partners.

In het verleden hebben ze enkele toertochten georganiseerd om geld te vergaren en bovenal naamsbekendheid en goodwil te verkrijgen.

Wellicht dat zij een partnerschap met de ploeg aangaan om gezamelijke events zoals toertochten en fan dagen te organiseren of iets dergelijks.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dat is een tweet van Richard van gisteren. Het is puur gericht op extra mogelijkheden voor de fans om de ploeg te volgen. BBA-tours gaat reizen organiseren richting wedstrijden waar TLJ rijdt. Dat nieuws is vandaag bekend gemaakt.

1 2 ... 40 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.