Dat zou je wel denken maar de NOS is onnavolgbaar in het inzetten van commentatoren. Ik heb bij de NOS gekeken maar kon het toch niet laten om in de finale één keer over te schakelen naar Sporza. Ben nu echt voor goed genezen want Van Gucht presteerde het om het lossen van Reusser als een verraad aan Kopecky te betitelen omdat beiden volgend jaar voor SD Worx rijden. Dan ben je echt een giga eikel.
Einde van een tijdperk met de laatste wegkoers van Michel Wuyts als commentator die gereden is. Vanaf volgend jaar moeten we het doen met Karl Vannieuwkerke in de klassiekers en Renaat Schotte in de rondes. Karl als commentator kan ik niet inschatten. Renaat vind ik super op de motor maar als commentator staat hij een stuk onder Wuyts voor mij.
Zo goed is Kroon nu ook weer niet want hij veel renners niet. Zo kan ik commentaar geven voor die zender. Hermsen, Babbelbelg
... spreken praktisch al die renners bij voornaam of bijnaam alsof ze die gasten al jaren kennen wat natuurlijk niet klopt als 95% van de koersen in een studiohok zit.
'@ Bidon, ik zou zeggen, solliciteer bij Eurosport, doe het zelf eens 1 jaar en kijken of jij het zonder kritiek er van af brengt.
Ik vind het commentaar ook niet altijd geweldig, maar jij komt elke week klagen over Eurosport en kan Sporza alleen maar verheerlijken dat het er bijna op lijkt dat je aandelen Sporza hebt of dat Michel Wuyts je oom is....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.