Die videootjes met Michel zijn tamelijk armoedig, een loopbaan als vlogger zit er niet in. Voor de rest hem ook niet gemist, Karl mag dan weinig renners herkennen maar de chemie met José is er wel degelijk en in de studio bewijst Vangramberen dat hij een geweldige anchor is. De analisten waren Marijn en Bert dus daar komt niet veel uit maar hij maakt op een ontspannen manier er een prima omlijsting van. Zo af en toe gezapt met Eurosport waar Babbelbelg werd geterroriseerd door Traksel die zijn rol wilde afpakken, maar de vele reclameblokken en slechte schakelmomenten met Wiggins (notabene tijdens de aanval van Wout op de Bosberg) waren weer genoeg reden om te blijven bij de Belg. Ik hoorde dat Danny op dreef was bij de NOS en dat is knap met de eeuwig verbaasde Ducrot aan zijn zijde.
Dameswielrennen bij Sporza is niet te doen met Ruben van Gucht. Als Kopecky of een andere Belgische kanshebster meedoet, dan heeft hij het nergens anders over en nergens anders oog voor. Met vandaag het toppunt dat Kopecky naar voren aan het rijden was met Wiebes in het wiel "Och, kijk toch eens hoe makkelijk ze dat doet." minuut later "Heb jij Wiebes eigenlijk ergens gezien?"
Traksel en Hermsen, het slechtste wat een sportprogramma kan bieden als commentatoren.Ik erger me al geruime tijd aan het volstrekt gebrek aan taalvaardigheid van Traksel die geen fatsoenlijk geformuleerde zin uit zijn mond krijgt anders dan op lagere school niveau .En dan Hermsen die een ziekelijke adoratie voor het vinyl gilde aan de dag legt en wrs betaald wordt door Lefevere om het vinyl geluid zoveel mogelijk te laten horen.Het gedweep met "Remco" en "Julian" is dat van een hitsig tienermeisje. Geluid sinds 2 dagen voorgoed uitgezet.Die 2 zijn niet te harden maar erger m.i. volstrekt ongeschikt voor de job.
Omdat ik het hier thuis niet altijd voor het zeggen heb moet ik wel eens mijn toevlucht zoeken bij een livestream op de pc om mijn hobby uit te oefenen. Geregeld kom ik dan uit bij de Engelstalige GCN/Eurosport, en ik moet zeggen dat Magnus Backstedt mij bijzonder goed bevalt. Hele prettige stem, spreekt op zeer natuurlijke en begrijpelijk wijze Engels, leidt niet af, is enthousiast zonder in vermoeiende Kirby-emoties te vervallen, en is inschikkelijk naar de persoon naast zich.
Zag hem laatst bij Orla, ziet er uit als een verkoper die je een bankstel aan wil smeren bij de meubelboulevard, maar mij heeft hij voor zich ingenomen. Een aanwinst.
Merk die Remco-adoratie niet eens zozeer bij Hermsen. Die ziet ook continu Tolhoek fietsen (ook als ie al ruim gelost is) en toen Tolhoek na een paar dagen anoniem meefietsen op gaf, bleek dat een groot gemis voor ons kijkers volgens hem omdat ie altijd een smaakmaker is. Ook Jumbo's heeft ie toch wel een zwak voor.
Verder wel eens dat hij en Traksel echt by far het slechtst mogelijke duo is bij Eurosport. Gister wel een schitterend moment toen Hermsen weer z'n 'kijk eens ik spreek de naam uit zoals het hoort in de moedertaal van de renner, ook al schept het verwarring' van stal trok met Fuss. Traksel compleet in verwarring. Fuss? Wie is dat? Begon zelfs aan een niet bestaande Noor van Uno-X te denken. Tot Hermsen verduidelijkte dat hij het over Tobias Foss had.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.