Je mening over het wielercommentaar

1 2 ... 101 ... 108 109
bidon colle

'@Sjonge Jonge: Dat is uw mening maar ik moet het daar niet mee eens zijn ;-)

ZED

Eurosport aangezet: "Peloton onder leiding van Eenkhoorn weer bijna terug HOOR. Althans het eerste gedeelte van het peloton HÈ. Nog veel MANNEN hier HÈ."
Niet om aan te horen, nog erger dan Dijksta en Ducrot en dat is echt heel knap.

oborobo

NOS de hele middag alleen maar honkbal.

Laatste man

Zet je toch wat anders aan. Sporza was prima.

oborobo

Heb ik uiteraard ook gedaan.
Wil er alleen maar mee aangeven,er was nog zoveel meer tedoen.

Magician

Waarschijnlijk had NOS de rechten niet eens en daar moeten ze simpelweg keuzes in maken.

Lalsacien

Wederom leuk en deskundig commentaar op France Télévision vanmiddag. Kan goed wedijveren met José de Cauwer.
Thomas Voeckler op de motor maakt het helemaal af.

josemanuelfuente

Karl en Jose niks mis mee vandaag, Vangramberen deed het ook goed.

Bimbo Visma

Zeker genoten.

Ik ben wel naar Eurosport gezapt toen de dameskoers kwam. Wat een waardeloos duo die van Gucht en de ex-renster waarvan ik de naam ben vergeten

Gerrit Glomser

Ik heb nog niemand gehoord over Koen de Kort die bij Eurosport zijn debuut maakte in de UAE Tour. Hij zit nog middenin het wielrennen en ik vind zijn bijdrages over de koers wel fijn. Een goede aanvulling op de ex-wielrenners die nu te horen zijn op televisie.

xistnc

Mbt Koen de Kort: check de volgtopics van de UAE Tour. Lijkt me ook de meest logische plek als je echt benieuwd bent.

Wie gisteren Michel Wuyts heeft gemist kan voor meerdere videootjes terecht op HLN.be[/url].

Murcia

Die videootjes met Michel zijn tamelijk armoedig, een loopbaan als vlogger zit er niet in. Voor de rest hem ook niet gemist, Karl mag dan weinig renners herkennen maar de chemie met José is er wel degelijk en in de studio bewijst Vangramberen dat hij een geweldige anchor is. De analisten waren Marijn en Bert dus daar komt niet veel uit maar hij maakt op een ontspannen manier er een prima omlijsting van. Zo af en toe gezapt met Eurosport waar Babbelbelg werd geterroriseerd door Traksel die zijn rol wilde afpakken, maar de vele reclameblokken en slechte schakelmomenten met Wiggins (notabene tijdens de aanval van Wout op de Bosberg) waren weer genoeg reden om te blijven bij de Belg. Ik hoorde dat Danny op dreef was bij de NOS en dat is knap met de eeuwig verbaasde Ducrot aan zijn zijde.

Bimbo Visma

Dameswielrennen bij Sporza is niet te doen met Ruben van Gucht. Als Kopecky of een andere Belgische kanshebster meedoet, dan heeft hij het nergens anders over en nergens anders oog voor. Met vandaag het toppunt dat Kopecky naar voren aan het rijden was met Wiebes in het wiel "Och, kijk toch eens hoe makkelijk ze dat doet." minuut later "Heb jij Wiebes eigenlijk ergens gezien?"

josemanuelfuente

De combi de Backer en de Vries afgelopen zondag bij Sporza heeft me niet kunnen bekoren, vond het allemaal wat te gladjes, ik proef toch liever die Vlaamse wielersfeer met Planckaert ook al vertelde die soms onzin.

peerduell

Traksel en Hermsen, het slechtste wat een sportprogramma kan bieden als commentatoren.Ik erger me al geruime tijd aan het volstrekt gebrek aan taalvaardigheid van Traksel die geen fatsoenlijk geformuleerde zin uit zijn mond krijgt anders dan op lagere school niveau .En dan Hermsen die een ziekelijke adoratie voor het vinyl gilde aan de dag legt en wrs betaald wordt door Lefevere om het vinyl geluid zoveel mogelijk te laten horen.Het gedweep met "Remco" en "Julian" is dat van een hitsig tienermeisje. Geluid sinds 2 dagen voorgoed uitgezet.Die 2 zijn niet te harden maar erger m.i. volstrekt ongeschikt voor de job.

Arry1338

Het is wat mij betreft vergelijkbaar met een nieuwslezer op het 8 uur journaal met een overjasje en daaronder slechts een onderbroek. Inderdaad onbegrijpelijk dat zij hiervoor 'gekozen' zijn. Kan me niet indenken dat er uberhaupt iemand over heeft nagedacht.

Pizzi

Mag hopen dat Eurosport flinke subsidie krijgt voor de werkverschaffing aan deze twee knakkers, want het is gewoon écht dra-ma-tisch.

Jacco van Stierop

Omdat ik het hier thuis niet altijd voor het zeggen heb moet ik wel eens mijn toevlucht zoeken bij een livestream op de pc om mijn hobby uit te oefenen. Geregeld kom ik dan uit bij de Engelstalige GCN/Eurosport, en ik moet zeggen dat Magnus Backstedt mij bijzonder goed bevalt. Hele prettige stem, spreekt op zeer natuurlijke en begrijpelijk wijze Engels, leidt niet af, is enthousiast zonder in vermoeiende Kirby-emoties te vervallen, en is inschikkelijk naar de persoon naast zich.
Zag hem laatst bij Orla, ziet er uit als een verkoper die je een bankstel aan wil smeren bij de meubelboulevard, maar mij heeft hij voor zich ingenomen. Een aanwinst.

FDJ

Eurosport heeft met Hermsen en Vanbelleghem wel de twee meest dramatische cometatoren. Twee hitsige fanboys van Evenepoel. Die trainer ernaast. Waar zit Remco? Wat een wonderboy bla bla. En dan hebben we het over de nummer 4 van het eindklassement.

ChefSpijker

Merk die Remco-adoratie niet eens zozeer bij Hermsen. Die ziet ook continu Tolhoek fietsen (ook als ie al ruim gelost is) en toen Tolhoek na een paar dagen anoniem meefietsen op gaf, bleek dat een groot gemis voor ons kijkers volgens hem omdat ie altijd een smaakmaker is. Ook Jumbo's heeft ie toch wel een zwak voor.

Verder wel eens dat hij en Traksel echt by far het slechtst mogelijke duo is bij Eurosport. Gister wel een schitterend moment toen Hermsen weer z'n 'kijk eens ik spreek de naam uit zoals het hoort in de moedertaal van de renner, ook al schept het verwarring' van stal trok met Fuss. Traksel compleet in verwarring. Fuss? Wie is dat? Begon zelfs aan een niet bestaande Noor van Uno-X te denken. Tot Hermsen verduidelijkte dat hij het over Tobias Foss had.

Laatst gewijzigd
oborobo

Clement had het bij de NPO over Simon Clarke,die deed toch helemaal niet mee.
Bij Sporza wordt vd Poel wel heel snel afgeschreven vooral door vanNieuwkerke.

Murcia

Clement is niet zo van de feitjes maar voor de rest ook niet echt een fijne commentaarstem of analyses die verder gaan dan de koffietafel, Herbert was weer ouderwets bezig, enthousiast maar ook blind.

Kadare

Mijn favoriete moment in tijden is toch wel vanNieuwkerke die dacht dat Haig zijn mobiel had meegenomen tijdens de AGR.

FDJ

Herbert heeft wel een fijne stem om naar te luisteren. Zegt misschien niet altijd de juiste dingen, maar een verademing tov Babbelbelg en Hermsen

KONG KING

https://www.hln.be/video/serie/nieuws-video-1966/productie/kan-parijs-roubaix-een-voorbereiding-zijn-voor-van-aert-296423

Wuyts op 23:30 doet weer een confession en plein public
echt te grof deze ....

1 2 ... 101 ... 108 109

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.