Je mening over het wielercommentaar

1 2 ... 102 ... 108 109
KONG KING

Wat een doorn in het oog was die Ine bij extra time koers, komt geen zinnig woord uit.
sowieso holt dat programma zienderogen achteruit,
enkel Adrie en José lijken daar uit de verf te komen, dan de mol en museum of Boonen ok, maar tankink, de bakker of die andere niets zegende wezens zijn oer saai.
sammy neyrinck kruipt ook bij iedereen in de kont, erg klef en verdrietig wezen.

verder de tip bij Hermsen en die Traksel treurwilg geluid uit

NOS is niets

Joris is meest bedorven commentaar denkbaar

vannieuwekerke vreselijk verdrietig mediageil persoon, met zijn sneue shirtjes
tong hangt net iets te veel uit zijn mond met kwijl en alles erbij

de Cauwer moet ophouden om in herhaling te vallen, heeft vaak zo'n auto error dat ie soms wel 3x iets herhaalt
maar verder toch de beste

en dan karsten kroon als 2de

Laatst gewijzigd
KONG KING

*Museeuw

KONG KING

Jan Bakelants hoort zich ook iets te graag praten schaamteloos solliciterend naar een of andere kut functie

KONG KING

https://www.hln.be/video/serie/nieuws-video-1966/productie/kan-parijs-roubaix-een-voorbereiding-zijn-voor-van-aert-296423

34:55 - stelt de terechte vraag
expect the worse to come....

FDJ

Ik vind Ine Beyen wel leuk altijd in een programma. Beter dan Marijn de Vries bijvoorbeeld.

Ik kan Adrie van der Poel heel slecht hebben merk ik. Een beetje een betwetertje die iets te graag publiciteit heeft. Ik zie liever zijn zoon gewoon fietsen.

Het Jachtluipaard van Numansdorp

De campagne om Karl van de TV te krijgen mag inmiddels ook wel gestart worden.
Wát. een. gek.

Murcia

Ik vind Karl en José vergeleken bij de rest een verademing, Karl kent welliswaar geen enkele renner in beeld behalve de 5 wereldtoppers maar zijn enthousiasme maakt voor mij veel goed + het respect en de ruimte die hij José gunt. Vandaag lag ik bovendien in een deuk om het zijstapje naar de boksloopbaan van Zico Waeytens, Slagen gegarandeerd is een geweldige omschrijving van diens aanstaande 1e gevecht.

Klootje Kriekeljon

Vergeet Lee Towers niet.

Karl is iemand die zich in zijn emotie wel eens wat verliest. Niks mis mee. Wuyts was iemand die dat ook deed en dan vanuit zijn stronteigenwijze koppigheid er nog 2 jaar over door ging ipv gewoon te zeggen dat hij het wellicht fout had. Hele hele nare meneer geworden die Wuyts. Niet serieus meer te nemen.

Murcia

Lee Towers was ook geweldig net als José die Als je wint van Doe Maar ging neuriën LOL Die emotie bij Karl vind ik ook niet erg temeer daar hij er inderdaad ook op terug komt wanneer noodzakelijk, iets wat Wuyts nooit zou doen. Vandaag bv was Michel niet opgehouden te zaniken over hoe slecht Wout omringt was, ongeacht of dit de situatie was en verder had Karl een groot respect voor de winnaar vandaag, daar zat geen dubbele bodem bij en geen Calimero hoedje over het onrecht de Vlaamse renners aangedaan wat met name de laatste jaren bij Michel erin sloop. Bij Lampaert bv vloekte ik ook en vind ik het fijn dat de commentator een mens is van vlees en bloed.

Laatst gewijzigd
Magician

Het is toch pijnlijk dat ze in wielerland België niet wat beters achter die microfoon kunnen vinden dan figuren als Karl en Ruben. Het nationalisme daargelaten zien ze zo ongelofelijk veel dingen verkeerd of niet. Dat vind ik nog veel stuitender dan die paar keer dat Karl iets te geëmotioneerd reageerde in eerste instantie.

FDJ

Zoveel commentaar op Karl terwijl het grootste drama uit België bij Eurosport zit: Jeroen van Belleghem. Wat een verschrikking. Gehijg op alles wat Quick Step is, met dat toontje praten alsof hij een promotiespotje voor Easytoys inspreekt. Nee, ongelooflijk dat die dramatische commentator nog altijd bij Eurosport zit. Die had in de opruiming met José Been meegemoeten.

Murcia

Ik mag Babbelbelg dan weer wel,zijn QSA fetish is er maar tegelijkertijd is hij wat minder bleu dan in zijn beginperiode en vormt hij een raar maar amusant koppel met Kroon. Been was echt vele malen incompetenter en zit nu lekker op Youtube begrijp ik. Houden zo!! Karl is een echte anchorman meer dan commentator maar voor hetzelfde geld had de VRT voor Van Gucht gekozen, mijn persoonlijke nummer 1 op de lijst van slechtste commentatoren. Die vergalt nu alle vrouwen+ cross koersen.

Dayer Quintana

Vannieuwkerke is toch een veel betere presentator dan commentator, is hij trouwens iemand met echt een achtergrond in de wielersport? Hij presenteerde wel Vive le Vélo, maar dat is toch vooral een toeristisch programma. Hij herkent weinig renners en de verhalen over al die verschillende supporterscafés, waar hij het de voorbije weken doorlopend over had, heb ik intussen ook wel gehoord. De Cauwer blijft wel een absolute vakman, heeft de anekdotes en leest de koers geweldig.

Al heb ik op de VRT nu wel niet meteen alternatief. Het gewauwel van Schotte zullen we in de Tour al moeten aanhoren en Van Gucht is echt de minste van allemaal. Hopelijk trekken ze daar snel een fris blik nieuwe talenten open.

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

Wuyts was eigenlijk heel neutraal vergeleken bij Vannieuwkerke. Alles op de Belgen gericht.

Toen van Aert aanviel, toen werd hij al meteen tot winnaar uitgeroepen..

xistnc

Dat gold niet alleen voor Sporza. Ook op Eurosport werd elke aanval van Van Aert bejubeld als beslissende move. Ik had echt het idee dat ik naar verkeerde beelden aan het kijken was, want zag Van Aert steeds hooguit wat centimeters pakken maar niet meer dan dat.

oborobo

Ik zeg Sven Nijs.

josemanuelfuente

De combi Wuyts/de Cauwer, was wel wat minder de laatste jaren, zal nooit meer overtroffen worden. Ik heb me daarmee al verzoend.

Klootje Kriekeljon

Het duo tarrels en taartjes, voor al uw gelul in de ruimte.

pirazzi

Heeft Karsten Kroon vandaag een vrije dag? Niets ten nadele van Koen de Kort maar die stem vind ik minder prettig om naar te luisteren.

Poeksel

Ze wisselen soms van commentator(s) gedurende de uitzending. Mogelijk komt Karsten later vandaag nog.

pirazzi

Het went wel. Misschien is Koen de Kort nog een beetje gespannen.

josemanuelfuente

vind de stem van Koen ook niet prettig

Bimbo Visma

Karsten en Jeroen heb ik inmiddels wel geaccepteerd.

Nu nog achterhalen of Karsten wel met iemand in Boedapest was

FDJ

Vond Koen de Kort juist wel fijn. Daar hiel de Babbelbelg vaker zijn snaveltje bij toe. Wat een verschrikkelijk stemgeluid heeft hij toch. Een beetje de nerd die nooit serieus genomen wordt en waar we nu verplicht naar moeten luisteren.

veld

Jeroen ,idd mede door zijn stemgeluid,waar hijzelf waarschijmlijk niets aan kan doen, zijn werkelijk verschrikkelijk.

1 2 ... 102 ... 108 109

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.