Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 11 ... 68 69
Noud89

Mijn goedkope jokers zijn:

Gougeard (1x), Teuns (1x), Bystrom (1x), Thwaites (2x), Edmondson (2x), Odd Eiking (1x)

Waarom Thwaites? Geen idee, gewoon een gevoel dat hij een stap heeft gezet dit jaar en wel eens kan gaan verrassen. Edmondson en Odd Eiking slaan natuurlijk eigenlijk helemaal nergens op, want voor beide waarschijnlijk een jaar of 2-3 te vroeg, maar goed, vind het gewoon leuker om op zo'n neo te gokken die echt kan verbazen dan op een Jungels die waarschijnlijk ten onder gaat aan stalorders.

Datzelfde geldt overigens ook voor Teuns en Bystrom hoor, kans is ook klein dat die scoren met ploeggenoten als Van Avermaet, Gilbert en Kristoff.

Laatste man

Bakelants, Enger, teunissen, Jans, Ewan en Wynants als jokers.

Laatst gewijzigd
aardappeljager

succes allemaal.

Roglic, Bystrom, Jans en Gougeard als goedkope mannen gekozen

helaas wel 0.1 over. Voelt toch niet goed

Laatst gewijzigd
FaasjeWilkes

Kon het niet laten om nog een derde team te maken, zonder Kristoff en Valverde. Wilde Kwiatkowski, Gilbert, Tony Martin en Rowe een keer spelen.

Heb toch een paar dingen veranderd nog. Naesen (1,1) is mijn goedkoopste kracht in alle teams. Verder vol op Gallopin, Benoot en Nibali gespeeld. Bystrom, Gerrans, Bakelants, Roelandts, ik kon ze nergens meer kwijt, een 4e team doe ik niet meer :)

Veel succes iedereen!

Laatst gewijzigd
Myk

Dit is gewoon sadomasochisma; nog snel wat veranderen of toch maar niet.... Hoeveel tijd is er nog.... Aaaaahhhh wordt gek vanmezelf hoop dat het snel kwart voor 12 is :-)

Sunrider

Ik heb geen Valverde, Nibali (heel verleidelijk) Vanmarcke, Gerrans en Kwiatkowski van de dure renners.
In het midden segment heb ik 2x Debusschere, Keukeleire, Kreuziger, Mollema. Stuyven en Gatto. 1x Rowe, Tony Martin, Oss en Felline. Gesink 1x en nog wat anderen had ik al eerder vermeld. Iedereen veel geluk en succes.
Haha die Myk, herkenbaar.

Laatst gewijzigd
HF2013

Ik verwacht al jaren dat mannen als Valverde en Rodriguez een keer minder worden, maar dat zegt wellicht meer over mijn kennis dan over hun kwaliteit. Valverde vorige week in Andalusie gezien en toch maar in m'n team gezet. Je moet haast wel gezien het programma wat hij rijdt.
Sagan moet ook in elk team en ik durfde de gok ook niet aan om Kristoff links te laten liggen. Zo was ik dus al snel door een flink deel van mijn budget heen.
Gelukkig kan je voor de Ardennen wat goedkopere renners selecteren zoals Ulissi, Vuillermoz en Gesink.
Dan is het zaak om het team vol te krijgen met geen superfavorieten, maar wel renners die ergens punten kunnen pakken. Van die darkhorses hoop ik vooral op Jan Barta. Zie hem zeker nergens winnen, maar al sprokkelt hij voor die miljoen maar ergens wat puntjes.

Noud89

Een tijd geleden had ik het gevoel dat ik de puzzel had opgelost, en dat ik aan 1 team genoeg had haha. Daarna heb ik mijn team toch 10 keer aangepast omdat ik me bedacht dat 1) Ik in dezelfde valkuil leek te gaan trappen als vorig seizoen, waarbij ik veel toprenners nam die eigenlijk alleen actief zijn in de heuvelklassiekers 2) Ik Boasson Hagen wel moest nemen in deze vorm.

Daarom nu één team waarbij de focus echt puur op de kasseinmannen en sprinters ligt, aangevuld met de goedkope mannen in de heuvels & Gilbert:

1 Avermaet, Greg Van 25.3 mln.
2 Cancellara, Fabian 23.6 mln.
3 Sagan, Peter 21.8 mln.
4 Stybar, Zdenek 20.6 mln.
5 Gilbert, Philippe 16.4 mln.
6 Boonen, Tom 15.7 mln.
7 Benoot, Tiesj 10.1 mln.
8 Boasson Hagen, Edvald 7 mln.
9 Keukeleire, Jens 5.9 mln.
10 Rowe, Luke 5.1 mln.
11 Chavanel, Sylvain 4.7 mln.
12 Stuyven, Jasper 4.5 mln.
13 Nibali, Vincenzo 3.7 mln.
14 Bardet, Romain 3.6 mln.
15 Felline, Fabio 3.5 mln.
16 Viviani, Elia 3.2 mln.
17 Ewan, Caleb 2.1 mln.
18 Thwaites, Scott 1.2 mln.
19 Edmondson, Alexander 1 mln.
20 Eiking, Odd Christian 1 mln

Ben benieuwd, wat om succes te hebben met dit team moeten Gilbert & Nibali erg sterk zijn, en moeten Bardet en Felline gaan verrassen. Anders ga ik denk ik sneuvelen in de heuvelklassiekers met dit team.

Dan toch ook maar een team 2 gemaakt:

1 Kristoff, Alexander 30 mln.
2 Valverde, Alejandro 26.5 mln.
3 Avermaet, Greg Van 25.3 mln.
4 Sagan, Peter 21.8 mln.
5 Gilbert, Philippe 16.4 mln.
6 Benoot, Tiesj 10.1 mln.
7 Rodriguez, Joaquim 9.2 mln.
8 Boasson Hagen, Edvald 7 mln.
9 Keukeleire, Jens 5.9 mln.
10 Martin, Tony 5.5 mln.
11 Nibali, Vincenzo 3.7 mln.
12 Bardet, Romain 3.6 mln.
13 Viviani, Elia 3.2 mln.
14 Nizzolo, Giacomo 3 mln.
15 Ewan, Caleb 2.1 mln.
16 Gougeard, Alexis 1.8 mln.
17 Teuns, Dylan 1.4 mln.
18 Bystrøm, Sven Erik 1.3 mln.
19 Thwaites, Scott 1.2 mln.
20 Edmondson, Alexander 1 mln.

Hier speel ik dus Valverde & Rodriguez ten opzichte van wat kasseienrenners, en heb ik ook Kristoff.

Rui Costa heb ik uiteindelijk laten vallen, gewoon niet zeker genoeg dat hij het kunststukje van vorig jaar kan herhalen. Matthews vond ik zijn programma te karig met wellicht alleen MSR (Zo onvoorspelbaar) & AGR. Hij moet voor mijn gevoel in allebei die koersen minimaal top-3 rijden om zijn budget te verantwoorden, en daarvoor zijn er wel erg veel concurrenten. Terpstra heb ik heel lang proberen te nemen, maar kreeg hem er gewoon niet ingepast.

Keukeleire had ik tot vanochtend nergens, maar moest er bij in beide teams van mij opeens, puur omdat het een sterke renner is en hij van alle aanwezigen het beste programma gaat rijden naar het lijkt. Die mist alleen de Scheldeprijs, de Waalse Pijl & LBL naar het zich laat aanzien.

Matisz

Bij nader inzien plaats ik de ploegen toch niet. Te Veel werk :D. Ikzelf heb twee ploegen, mijn buurman één. Mijn buurman speelde Terpstra, Kristoff, Van Avermaet, Kwia, Matthews en Dan Martin als voornaamste toppers. Ikzelf speelde twee maal op Cancellara, Sagan en Van Avermaet. In de eerste ploeg kwam daar nog Matthews, Boonen en Purito bij. In de tweede ploeg nam ik Kristoff, Gallopin en Purito.

MAAR onze gezamenlijke ploeg is toch wel op z'n zachtst interessant en gedurfd: Valverde, Van Avermaet, Vanmarcke, Gilbert, Vandenbergh, Gallopin, Debusschere, Stannard, keukelaire en Jawel Tony Martin. Als dark horse Bennati en Bennett

Bovendien de Omloop: Ik ken Gent goed de nieuwe aankomst loopt licht bergop gaat pijn doen!!!

Laatst gewijzigd
Myk

Top, Wielerflits 2.0 staat bovenaan in de subleague!!!!! Hoewel ik daar nu nog niet aandraag toch leuk, mijn koersen komen nog ;-)

LyndaLid

Ik had iig de top 6 vandaag :). Das een lekker begin!

hjtimmer

Mooie start!

FaasjeWilkes

Als 2.0ers hebben we onze start niet gemist :)

Ben blij dat ik Sagan, Avermaet en Benoot overal heb gespeeld. En ben vooral blij met de punten van Stuyven en Naesen, die zagen er goed uit vandaag. Gougeard sterk trouwens, pluim voor degenen die hem hebben opgesteld, daar behoor ik helaas niet toe.

LyndaLid

Sagan en Van Avermaet heb ik ook bijna overal, maar over de écht dure mannen kan je nog weinig zeggen hoor. Kristoff, Cancellara, Stybar.. Ze komen nog allemaal aan bod.

Ik ben vooral heel blij dat ik Benoot en Rowe in al mijn teams heb. Met name Rowe, want die hebben minder mensen en was goedkoper.. Was niet voor niets mijn zekerheidje, die heb ik nooit gewisseld :)

Morgen heb ik overigens in al mijn teams Viviani, Debusschere, Ewan en Nizzolo, en bijna altijd Kristoff en Jans.

Laatst gewijzigd
Sunrider

HJTimmer!! prima start en als team geven we ons visitekaartje af. Op naar de volgende wedstrijd. De stream was helaas om te huilen hier ook met betaalde vpn, maar vandaag kan het zo maar beter zijn. Vandaag komen echt de sprinters aan bod neem ik aan.
Ook in de jaarspelen begin ik nu beter te scoren en zie ook het WF team het goed doen maar in het budgetspel nog steeds in de onderste regionen terwijl in het jaarspel met een 5e dagscore de middenmoot binnen bereik komt. Hier bouwen we duidelijk heel anders op. :D

Laatst gewijzigd
HF2013

Mijn tevredenheid heeft alweer plaats gemaakt voor bittere teleurstelling... waarom niet 'gewoon' Rowe en Benoot opgenomen in m'n team? Er waren voldoende kenners die deze namen hier postten.

Sunrider

Kop op Hf2013, 1 Rowe-Benoot zwaluw maakt nog geen zomer, het spel is net op de wagen.

Chris85

Kristoff
v. Avermaet
Sagan
Stybar
Matthews
Benoot
Debusschere
Boasson Hagen
Dani Moreno
Oss
Rowe
Felline
Bonifazio
Vuillermoz
Devenyns
Viviani
Nizzolo
Ulissi
Kragh Andersen
Gougeard

Ik ben bang dat de heuvels me op gaan breken met dit team zonder Valverde en Rodriguez.. Toch een lekker
begin met de top 6 van de Omloop!

Matisz

Mooie start van ons allen. Ik heb hem niet gespeeld maar Gougeard want een prestatie. Ik heb wel Benoot, Sagan, Van Avermaet en Rowe in mijn beide teams. Mijn beste team is voorlopig het ploegje dat ik een uur voor de start nog opstelde :D. Ik heb voor morgen een paar sprinters en joker Bouhanni afwachten maar. Vergeet niet dat er morgen zal geprobeerd worden om de sprinters er af te rijden want Etixx zal op strafkamp moeten na de niet zo goede uitslag van gisteren.

Als we de subleague winnen: drinken we een biertje of waarom geen champagne?? :D

Laatst gewijzigd
aardappeljager

Ook top 6 van gisteren gespeeld. Goed begin...

Het zegt nog helemaal niets natuurlijk. Ik wacht op de strade om iets meer te kunnen zeggen over mijn keuzes. Vooral of het niet spelen van Fabian veel schade op gaat leveren. En heb geen kristoff. Was van mening dat 30 mln wel erg veel was

LyndaLid

Mijn twee (voorlopig, maar het zouden zomaar mijn definitief) beste teams (kunnen zijn):

1:

1 Avermaet, G. 25.3
2 Sagan, P. 21.8
3 Benoot, T. 10.1
4 Rowe, L. 5.1
5 Gougeard, A. 1.8
6 Debusschere, J. 8.3
7 Boasson Hagen, E. 7
8 Ewan, C. 2.1
9 Gaviria, F. 4.2
10 Gilbert, P. 16.4
11 Henao, S. 6.1
12 Kristoff, A. 30
13 Matthews, M. 13.2
14 Nibali, V. 3.7
15 Nizzolo, G. 3
16 Poels, W. 2.4
17 Pozzato, F. 2.7
18 Rodriguez, J. 9.2
19 Slagter, T. 4.4
20 Viviani, E. 3.2

2:

1 Avermaet, G. 25.3
2 Sagan, P. 21.8
3 Benoot, T. 10.1
4 Rowe, L. 5.1
5 Debusschere, J. 8.3
6 Boasson Hagen, E. 7
7 Boom, L. 7.2
8 Cancellara, F. 23.6
9 Chaves, E. 3.1
10 Ewan, C. 2.1
11 Gilbert, P. 16.4
12 Jans, R. 2.1
13 Nibali, V. 3.7
14 Nizzolo, G. 3
15 Poels, W. 2.4
16 Rodriguez, J. 9.2
17 Roglic, P. 1
18 Slagter, T. 4.4
19 Stybar, Z. 20.6
20 Viviani, E. 3.2

LyndaLid

Oh oh.. Ik heb Stuyven nergens, dat is mooi balen.

Laatste man

Stuyven, Kristoff en Groenewegen :)

Matisz

Heb Stuyven ook nergens. Wel blij voor hem. Ik heb wel Kristoff, Sagan en Bouhanni. Damn waarom neem ik toch Viviani en Nizzolo, ik wist dat het niets ging zijn met die twee. Ach ja, je moet kiezen he.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Ik heb ook Viviani en Nizzolo.. Van Nizzolo nooit onder de indruk geweest, en die mag ik nu echt niet meer na zijn grootspraak over de klassiekers en dan deze performance.

Viviani valt me gewoon heel erg tegen, die was vorig jaar echt heel goed op de kasseien en ik dacht toch ook dat ie niet uit vorm was..

Waar was Ewan nou trouwens in de sprint?!

Hoe dan ook.. In Kuurne boeit eigenlijk alleen de top 3, de rest krijg je toch weinig puntjes voor en is alleen de moeite als ze bezet worden door heel goedkope renners (zoals Wizniowski en Thwaites, goed gedaan!) .

1 2 ... 11 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.