Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 12 ... 68 69
bbflood1

Zelf blij om toch maar eens een keer met twee teams mee te doen. Top4 voor team 2 :)
Gaan ook nog goed in de subleage. Nog steeds 1!

FaasjeWilkes

Sterke score @bbflood1💪

Stuyven in al mn teams. Jammer alleen dat dat groepje met Naesen het net niet redde. Maarja, je kan niet alles hebben, ben tevreden, had al ingecalculeerd dat ik hier veel zou verliezen met weinig sprinters, maar de schade valt mee.

LyndaLid

Haha ik had inderdaad met Kristoff, Sagan, Ewan, Debusschere, Viviani en Nizzolo (en in 1 team ook nog Jans) juist op punten gerekend.

Over koude kermis gesproken :) Máár nog echt helemaal niets aan de hand. Vooral met mijn tweede team verwacht ik in de Strade erg veel punten te pakken, en dat is echt een typische wedstrijd waar je een verschil kan maken!

Met Sagan, Van Avermaet, Nibali, Cancellara, Stybar, Benoot, Chaves, Poels, en Roglic zit ik daar voor mijn gevoel wel meer dan lekker..

Myk

Tegen beter weten in Ewan voor deze race in mijn team opgenomen, was er van overtuigd met hem de winst te pakken. Hij deed het overigens niet slecht maar voor mij in dit spel telde alleen de overwinning..... Volgende week dan maar in de voor mij toch 1 van de mooiste 1 dagswedstrijden.....

bbflood1

Wel erg sterk weer HJTimmer

hjtimmer

Dank je. Vooralsnog zeker niets te klagen. Ben benieuwd waar de kenners van wielerflits 2.0 eindigen!

aardappeljager

Waarom telt de GP Samyn eigenlijk niet mee?

LyndaLid

Sjesus... Chaves start niet meer in Strade Bianche... Lekker wel, dat was een van mijn jokers en die race een van de redenen dat ik hem heb :(

Sunrider

'@LyndaLid, het zit je nog niet mee maar hij start misschien wel in Wallonië? Alhoewel Chaves volgens mij meer een ronderenner is.
@Aardappeljager, geen (semi) klassieker, een vrij nieuwe koers nog eigenlijk (Correctie bestaat al sinds 1968). Geldt natuurlijk ook voor de Strade maar ik neem aan dat het spektakel gehalte mee heeft gespeeld om die wedstrijd wel op te nemen.

Laatst gewijzigd
Matisz

'@Sunrider
GP Le Samyn een nieuwe koers noemen kan pijnlijk overkomen bij sommigen. Hij bestaat toch bijna vijftig jaar :D.

@Aaradappeljager Maar ik heb liever dat hij geen deel uitmaakt van de voorjaarsklassiekers het is zo al lastig genoeg om renners te kiezen.

@Lyndalid jammer maar nog geen kalf verdronken denk ik.En als het een troost mag zijn vind ik jouw team met Matthews en Gilbert momenteel de grootste kanshebber op een vette prijs ;).

Voor zaterdag in de strade heb ik in mijn beste team momenteel (ik heb er slechts twee en een half maar toch): Rosa, Kreuziger, Cancellara, Sagan, Van Avermaet , Benoot en Ulissi. Is kijken wat dat geeft? Voorts hoop ik dat Purito toch wat punten oplevert bij de Ardennenklassiekers aangezien hij momenteel wat ziekjes is…

Sunrider

'@ Matisz, Nou dat is een grove vergissing inderdaad, begrijp niet hoe dat zo op mijn netvlies is verschenen, excuses in ieder geval.

Matisz

'@Sunrider, Ach mij maakt het niet zo veel uit. Vergissen is menselijk. Ik refereerde eerder naar onze Waalse fietsbroeders die er zwaar zouden aan tillen. Ik in ieder geval niet ;)

Laatste man

Ik hoop dat Rosa gaat knallen. Dat is zo'n renner die je enorm kan helpen.

LyndaLid

Ja en grote kans denk ik.. Hoewel Nibali wel de uitgesproken kopman is! Mijn Rosa is trouwens Wout Poels, die werd aleens 7e(?) uit mijn hoofd, en is natuurlijk erg goed.

Ik baal echt van Chaves haha, ook omdat het één van mn lievelingsrenners is weliswaar.

Laatst gewijzigd
FaasjeWilkes

Ik hoop stiekem dat Fuglsang het goed gaat doen in strade bianche. Volgens mij moet die wedstrijd hem wel liggen. Ik kan me die rit in de tour herinneren die Boom won, daar zat hij met Nibali achter. En kan ook een heuveltje over, dus top 10 moet mogelijk zijn. En Nibali ja, die heb ik overal, die zal het hier moeten doen. Doet ie het niet, dan is er misschien nog Luik, maar dat is wat onzekerder.

Ik zie dat Kwiatkowski nu ook meedoet zaterdag. Ik weet niet hoe het is met zijn conditie na zijn griepje. Heb hem in mn best scorende team. Maarja, daar heb ik ook Gilbert, en die is alleen nog maar aan het kwakkelen tot nu toe. Wat dat betreft speelt de factor geluk wel een heel grote rol in dit spelletje, maar dat maakt het ook wel weer leuk.

Wat een leuke wedstrijd trouwens, Strade Bianche. Live op de Belg volgens mij, veel zin in. Zowel kassei- als heuvelrenners kunnen hier winnen. Ze zouden die wedstrijd eigenlijk een andere plek op de kalender moeten geven, namelijk tussen Parijs Roubaix en Amstel Gold in, zodat beide typen renners daar ook in de beste conditie kunnen starten.

LyndaLid

Ja ik zag ook dat Kwiatkowski hier start.

Ik baal echt behoorlijk van PCS, die hadden Kwiatkowski in Parijs-Nice en dus geen Strade staan, en Chaves in de Strade. Ik heb dus geen Kwiatkowski, en wel Chaves haha :)

Hopen dat Kwiatkowski het niet te goed doet ;)

Laatst gewijzigd
LyndaLid

JA HOLYSHIT haha! Poels rijdt nu ook geen Strade... die heb ik ook overal gekozen vanwege die voorlopige startlijsten :D

FaasjeWilkes

ja Het kan zomaar zijn dat ze Kwiatkowski in plaats van Poels hebben gekozen bij Sky. Als Kwiatkowski dan niet ziek was geweest, dan had hij Parijs Nice gereden en had Poels hier misschien wel gereden. Zo zie je maar, het hangt van toevalligheden aan elkaar, dat kan je ook niet voorspellen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik Chaves geen moment heb overwogen, die denkt volgens mij alleen aan de Giro. Maar dan nog, je hebt je portie pech wel gehad nu mag ik hopen 😕

Laatst gewijzigd
Matisz

Damn man ik zie het ook. Kwiatkowski start. Anders had ik misschien wel overwogen om hem te nemen in mijn team. Die startlijsten zijn ook geen 100% waterdicht ook al zijn ze 'voorlopig' :D. Dat is het grote nadeel van het voorjaarsklassiekerspel. Weinig koersen waardoor het -niet-starten en een blessure zeer duur aankomen meer dan in een wielerjaarspel of zelfs in een Ronde-spel want daar heb je nog vijf wissels.

Kom het is MAAR een spel als we maar goede koers zien de komende weken en maanden.

Laatst gewijzigd
Noud89

Haha shit, als ik dit had geweten had ik had ik Kwiatkowski ook wel genomen, die heb ik niet omdat hij de Strade zou overslaan dit jaar. Haha nouja het is wat het is.

Sunrider

'@ Lyndalid, Nou ja als ik het klassieker totaalplaatje bekijk is er nog niet veel aan de hand toch?
@ Faasje, Ja die Fuglsang kan wel eens goed uitpakken, mijn overweging om hem niet op te nemen is dat ik bang ben dat hij te veel moet knechten en daardoor op het eind te kort zal komen en daarnaast zijn kostprijs.
De ziekenboeg speelt natuurlijk mee bij Sky, ik heb Kwiatkowski en ook Nibali alleen in mijn tot nu toe minst scorende team. Poels, Valverde heb ik niet. Wel gok ik hier uiteraard op van Avermaet, Stybar en Cancellara 1x, Sagan, Benoot, Ulissi en Kreuziger, ook een renner als Gatto kan dit en uiteraard hoop ik op Roglic. :D

Laatst gewijzigd
FaasjeWilkes

Kreuziger is ziek lees ik net, rijdt geen strade. Laat me raden, die heeft @LyndaLid overal opgesteld 😊

Laatst gewijzigd
Matisz

'@Faasje
IK heb hem alleszins opgesteld van een rampspoed gesproken. Man man wat een trieste affaire.

Maar ik blijf lachen want een goede koers primeert :D

Laatste man

Pff, ik heb Kreuziger en Chaves. Dit gaat alweer net als het jaarspel. Begint irritant te worden :(

LyndaLid

Ja, Kreuziger ziek.. Maar die was toch sowieso vrij prijzig? Wel erg balen want die had in deze koers sowieso punten gepakt!

Het wordt een keiharde wedstrijd, hopen dat er 20 man uitrijdt ;)

1 2 ... 12 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.