Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 66 67 68 69
Sunrider

Op een laat moment nog even een teampje opgesteld voor Parijs - Bourges, nog weer 13 euro is mijn deel. Ik zit in een flow ;) Dat mag deze maand nog duren van mij. :D

Sunrider

Voor wie meespeelt in het WK Wegwedstrijd spel, het wachtwoord voor de subleague is WFWKDoha

Laatst gewijzigd
Laatste man

Shit. Mullen vervangen voor Roy. Geen idee waarom. Argh!!

EDIT
Gelukkig had ik ook Jungels gewipt, dus is het niet Mullen die alleen voor ellende zorgt ;)

Laatst gewijzigd
Matisz

In wielerjaarspel 2e ronde heb ik de schade redelijk kunnen beperken van plaats 5 naar 12 gezakt en dat zonder één enkele tijdrijder. Na zondag nogmaals de schade opmeten ik heb namelijk geen Ewan en Greipel en heb als winnaar der John genomen dus dat zijn normaliter 100 punten die ik al moet inleveren. Triest dat ik nog zo ver terug dreig te vallen maar de prijzen worden pas aan de meet uitgedeeld dus ja....

Succes met jullie teams voor zondag.

Laatst gewijzigd
Noud89

Zo onverwacht van 13 naar 10 gestegen met deze mooie tijdritzege van Tony Martin. Dan mag het nu eigenlijk niet meer verkeerd gaan voor mijn team, top-15 zou toch zeker wel moeten aangezien ik in de WK wegrit start met:

Bouhanni, Boonen, Demare, Kristoff, Greipel, Kittel, Groenewegen, Gaviria, Van Avermaet, Sagan, Cavendish, Matthews en Stybar.

Abu Dhabi speelt dan ook nog een rol, maar heb nog geen goede startlijst kunnen vinden, maar met een aantal van dezelfde sprinters en Contador zou ik daar ook niet echt in het nadeel moeten zijn.

robotour

Mooi 2x prijs met de tijdrit mannen voor vandaag. Alleen wel balen dat ik net naast het ticket grijp bij het RTD-spel, gelijk aantal punten met nr.6 maar als 7de geklasseerd. Op naar de wegwedstrijden dan maar....

Sunrider

'@Adana loopt wel heel triest een ticket mis zeg. Heel jammer.

Laatste man

Abu Dhabi voorlopig;
Degenkolb, Viviani, Cavendish, Contador, Nibali, Chaves, Gerts, GvA, Oomen.

robotour

'@sunrider. ja, dat is behoorlijk pech hebben. Ik had niet verwacht zo kort bij een ticket te komen. Vandaag voor het eerst een team aangemaakt voor het RTD-spel na bestudering van de spelregels etc. Mis dus op een haar na 75,00 euro, maar ja dan had ik mij ook maar eerder in het seizoen in dit spel moeten verdiepen. Balen nu natuurlijk om de kans op een groot bedrag zo mis te lopen, dan maar spelen om de eer en de kleine prijsjes in de gewone spellen.

ivo001

Voor mij zat er vandaag niets hoger dan een 50e plek in voor RTD.
Vind dat ik nu wel genoeg heb gesponsord voor die wedstrijd.
Edit: BLijkbaar voor €21 aan rtd spellen gespeeld dit seizoen :(

Laatst gewijzigd
Sunrider

Kwam niet verder dan 70e dit keer. Ik speel met een team mee gelukkig, heb ook best wel veel geïnvesteerd.

Voor het WK wegwedstrijd spel tot nu toe 4 teams in de subleague. Wachtwoord = WFWKDoha.

Bertsu

heb me ook aangemeld. Zal weer eens wat vaker acte de préséance geven.

LyndaLid

Pfff ik kom er totaal niet uit bij de RtD finale, ook met twee teams niet!

Kittel? Met het risico dat ie er niet meer bij zit?
Greipel? Met het risico dat ie zich veel te slecht plaatst?
Wat te doen met Cavendish? Die goede tour ben ik echt niet vergeten en in een wat chaotischere sprint zijn er weinig beter.
Kan Sagan de hitte aan en is ie snel genoeg?
Kristoff heeft met Boonen het meeste kracht over denk ik, maar is ie echt snel genoeg?
Bouhanni en Démare?

En dat is pas groep A! Bij groep B gaat het verder met de dillema's!

De_Rode_Lantaarn

Met de hitte valt het volgens de verwachting wel mee morgen.
33 graden.
Sagan kan de hitte volgens mij wel aan. In de Tour of California deed hij het ook goed.
Maar in een sprint met toppers wint hij vrijwel nooit.
Greipel is in ieder geval de eerste sprinter. Kittel is de 2e keus.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Ok, here we go! Op naar de échte hoofdprijs!

Team 1, voor de pure sprint:
1 Bouhanni, Nacer A
2 Cavendish, Mark A
3 Greipel, André A
4 Boonen, Tom B
5 Gaviria, Fernando B
6 Groenewegen, Dylan B
7 Bennett, Sam C
8 Drucker, Jempy C
9 Richeze, Maximiliano C
10 Viviani, Elia C
11 Dillier, Silvan D
12 Lobato, Juanjo D
13 Mezgec, Luka D
14 Porsev, Aleksandr D
15 Jungels, Bob E
16 Mørkøv, Michael E
17 Renshaw, Mark E
18 Wisniowski, Lukasz E
Extra voorspellingen
winnaar: Greipel, André

Team 2, voor de echt zware koers:
1 Bouhanni, Nacer A
2 Kristoff, Alexander A
3 Sagan, Peter A
4 Boonen, Tom B
5 Groenewegen, Dylan B
6 Matthews, Michael B
7 Drucker, Jempy C
8 Navardauskas, Ramūnas C
9 Terpstra, Niki C
10 Viviani, Elia C
11 Dillier, Silvan D
12 Dumoulin, Tom D
13 Holst Enger, Sondre D
14 Porsev, Aleksandr D
15 Eisel, Bernhard E
16 Haussler, Heinrich E
17 Jungels, Bob E
18 McLay, Daniel E
Extra voorspellingen
winnaar: Boonen, Tom

Boonen en Greipel als winnaars, en alleen Bouhanni 2x bij de A-renners. Bewust, omdat ik veel vertrouwen in hem heb, en een "joker" wilde. Met slechts 18% gekozen is ie dat redelijk. In team 2 geen Gaviria, als het echt zwaar wordt heeft die te weinig steun lijkt me. In plaats daarvan Matthews, die bijna niemand heeft maar floreert bij een zware koers en een licht oplopende aankomst.

FaasjeWilkes

Succes LyndaLid, ik hoop dat er wat moois uitrolt voor je. Bouhanni vind ik een goede keuze. Die heb ik ook in 2 van mn 3 teams bij het normale spel (helaas geen RTD voor mij :().

Ook slim om Gaviria en Sagan 1 keer niet te spelen. Gaviria 91% gekozen bij dat spel zag ik. Dan zou ik met 2 teams hem er ook zeker 1 keer uit hebben gelaten. Zou alleen niet voor Viviani hebben gekozen bij een "zware" koers. Dan eerder Trentin of Stybar.

LyndaLid

Thanks FaasjeWilkes, jij ook succes!

Ja goed punt wat betreft Viviani, vooral vanwege zijn vorm dan. Waaierrijden kan ie namelijk echt best aardig, is ook in het voorjaar vaak goed (en in de woestijn). Keuze was eigenlijk vooral vanwege interviews die ik van hem las, waar toch wel vertrouwen uit sprak.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Overigens in het jaarspel 2e periode op een 22e plek momenteel. Heb even mijn team nog eens bekeken en de kanshebbers eruit gehaald; dat is ook zeker niet slecht hoor voor vandaag:

Greipel als WK
Kittel
Cavendish
Sagan
Kristoff
Bouhanni
Gaviria
Nizzolo
Viviani
Matthews

Laatste man

Ik vrees dat ik alles mis vandaag, maar krijg er wel een prachtkoers voor terug!

LyndaLid

WOW, Sunrider! Gefeliciteerd!! 1000euro haha, toe maar!

Zo zie je maar, aan twee teams heb je niks: ik miste Cavendish in mijn waaierteam.

Matisz

'@Sunrider 1000 Euro het is feest zou ik zeggen! @LyndaLid ook gefeliciteerd met de prijzen!

Damn wielerjaarspel 2e ronde 100 punten kwijt doordat ik Sagan niet als winnaar heb genomen. Maar kom het is mooi geweest dit jaar. Aan iedereen het beste toegewenst en tot volgend seizoen.

LyndaLid

Voor mij ook mooi geweest.

In twee jaar met drie teams meegedaan aan de Rt(D/R) Finale, maar niet meer dan 295 euro in totaal gewonnen. Dan doet Sunrider dat toch lekkerder ;)

Ik verheug me alweer op het puzzelen voor het nieuwe Jaarspel, tot dan!

pirazzi

Mooie prijs Sunrider! Het jaarspel tweede periode is nog niet afgelopen, de Abu Dhabi Tour staat nog op de kalender.

Sunrider

Wow, dat had ik niet verwacht, nog nooit zo'n prijs gewonnen. Bedankt voor de felicitaties.

FaasjeWilkes

Das een mooi prijsje om het jaar mee af te sluiten Sunrider. De Sagan-Cavendish-Kristoff combinatie in A was de goede en die had je. Zo zie je maar inderdaad dat meer teams ook niet alles is. Die month (die verschrikkelijk sterk bezig was weer dit jaar) had er 3 en eindigt 3 keer bij de laatste 10.

1 2 ... 66 67 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.