Okay probleem 2 ging ook over het Wielerjaarspel, dat was me niet duidelijk. Nog steeds niet eigenlijk, want Terpstra heeft in totaal voor de Eneco 120 punten bij elkaar gefietst en dat staat ook in de tabel bij de teamdetails op plek 50 (in legenda is dat Eneco Tour). Normaal zou ik een print screen erbij doen, maar als u die graag wilt, dan moet u even mailen op [email protected]. En als dit niet de vraag is, kunt u mij dan ook meteen een print screen sturen met een uitleg? Overigens komt het voor op bepaalde browsers dat de tabellen licht verschoven zijn. Misschien dat de punten van Terpstra een rij hoger of lager staan :-)
Milaan-Turijn (8/8)
1.) Bardet/aru/m.a.lopez/costa/barguil/poels/vuillermoz/landa
2.) Bardet/rodriguez/m.a.lopez/barguil/s.sanchez/ulissi/poels/vuillermoz
Lombardije (15/14)
1.) Bardet/vuillermoz/aru/lopez/d.martin/frank/costa/gallopin/a.yates/barguil
poels/swift/contador/ felline/mollema
2.) Bardet/vuillermoz/bakelants/contador/d.martin/rodriguez/gallopin/s.yates
lopez/barguil/ulissi/poels/stybar/s.sanchez
Voor het jaarspel 2e periode.
40 447 50 38
1268 0 2331 473
Deze getallenreeks bedoel ik Zwieler, de onderste twee regels van het Zweeler Wielerjaarspel uitslagenbord/puntentelling. Die 447 punten zijn van de Eneco Tour (in de legenda nummer 50) en die 0 daaronder staat voor plaats in algemeen klassement, dat is nog niet berekend misschien. Maar als het niet duidelijk is stuur ik wel een screenshot naar [email protected] ;)
Inderdaad positief @Lynda, carrière en je vestigen bedoel je met 'het leven' neem ik aan. Vast druk daar in Oostenrijk, succes.
Ook jij druk met een carrière neem ik aan @ Matisz, ook succes. Bedankt ook @ Laatste man.
Leuk zo'n oplettende teamgenoot te hebben @Pirazzi en goed dat het op deze manier wordt opgepakt @Zwieler.
Vanwege tijd vandaag, tóch maar even een teampje aangemaakt voor Lombardije! Ik kan in ieder geval kijken :) Net als Matisz dus, leuk!
Jullie gaan me allemaal helpen met mijn Doha teams straks toch? ;) Hoewel ik zo eigenwijs ben dat ik ongetwijfeld toch niet luister naar tips haha
Parijs-Tours;
Wielerjaarspel P2
(1) Matthews; Cavendish; Bouhanni; Coquard; Gaviria; Démare
(2) Matthews; Cavendish; Bouhanni; Coquard; Gaviria; Stybar; Viviani
Wielerjaarspel
(1) Matthews; v.Avermaet; Ewan; Stybar; Sbaragli; Viviani; Debusschere
(2) Viviani
Wielerjaarspel Budget
(3) Matthews; Cavendish; Meersman; s. Bennett; Teunissen
(1) Ewan; Teunissen
Ik heb de Italiaanse ritjes goed overleefd voor het wielerjaarspel P2. Grootste uitdaging gaat nu de ITT zijn waar ik met Martin en Jungels toch wel erg slecht vertegenwoordigd ben.
In Parijs - Tours heb ik echter Boonen, Gaviria, Van Avermaet, Matthews, Cavendish, Demare, Greipel, Bouhanni, Stybar en Coquard in ieder geval staan. Richting het WK weg komen daar wellicht nog Sagan, Kristoff, Groenewegen en Kittel bij. Ik verwacht inmiddels dus wel een prijsje, want hoewel ik op de ITT wel zal zakken, denk ik met Parijs - Tours & WK weg nog wel te stijgen.
Dat alle Wielerflits kanshebbers een mooie prijs uit de jaarspellen mogen uitslepen! Zelf ben ik vrijwel kansloos in het 2e wielerjaarspel terwijl ik in de andere spelen al totaal uitgeschakeld ben. Dit was mijn eerste seizoen met de jaarspellen, hopelijk volgend jaar beter. ;)
Ik ga mij nog een keer opladen voor de laatste koersen en volgend seizoen mij ook eens beter verdiepen in het jaarspel.
De eerste kennismaking aan de hand van de najaarsklassiekers is geen succes en daar zullen de wereldkampioenschappen en Parijs - Tours niet al te veel verandering in gaan aanbrengen. Tot nu toe gaat mij het voorspellen van een-dagskoersen en korte rondjes wat beter af.
Er komt ook wel wat geluk bij kijken, vaak gaat het maar om 1 renner waardoor je een prijs misloopt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.