Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 66 67 68 69
Zwieler

Okay probleem 2 ging ook over het Wielerjaarspel, dat was me niet duidelijk. Nog steeds niet eigenlijk, want Terpstra heeft in totaal voor de Eneco 120 punten bij elkaar gefietst en dat staat ook in de tabel bij de teamdetails op plek 50 (in legenda is dat Eneco Tour). Normaal zou ik een print screen erbij doen, maar als u die graag wilt, dan moet u even mailen op [email protected]. En als dit niet de vraag is, kunt u mij dan ook meteen een print screen sturen met een uitleg? Overigens komt het voor op bepaalde browsers dat de tabellen licht verschoven zijn. Misschien dat de punten van Terpstra een rij hoger of lager staan :-)

Laatste man

Milaan-Turijn (8/8)
1.) Bardet/aru/m.a.lopez/costa/barguil/poels/vuillermoz/landa
2.) Bardet/rodriguez/m.a.lopez/barguil/s.sanchez/ulissi/poels/vuillermoz

Lombardije (15/14)
1.) Bardet/vuillermoz/aru/lopez/d.martin/frank/costa/gallopin/a.yates/barguil
poels/swift/contador/ felline/mollema
2.) Bardet/vuillermoz/bakelants/contador/d.martin/rodriguez/gallopin/s.yates
lopez/barguil/ulissi/poels/stybar/s.sanchez

Voor het jaarspel 2e periode.

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik had een rtd team gemaakt voor Milaan Turijn, maar had niet genoeg saldo, en vanmorgen vergeten. Doe dus helaas niet mee :(
Bespaart me weer een euro haha

pirazzi

40 447 50 38
1268 0 2331 473

Deze getallenreeks bedoel ik Zwieler, de onderste twee regels van het Zweeler Wielerjaarspel uitslagenbord/puntentelling. Die 447 punten zijn van de Eneco Tour (in de legenda nummer 50) en die 0 daaronder staat voor plaats in algemeen klassement, dat is nog niet berekend misschien. Maar als het niet duidelijk is stuur ik wel een screenshot naar [email protected] ;)

Sunrider

1e en 7e in het Milano-Torino spel, niet verkeerd. Het geluk lachte mij toe vandaag, 62,50. Zie dat Adana de inleg, 2,50 heeft terug gewonnen.

Laatste man

Gefeliciteerd. Mooie prijzen. Nog even getwijfeld over een team, niet gedaan. Denk dat ik net geen prijzen had.

Matisz

'@sunrider
gefeliciteerd! Ikzelf heb momenteel echt geen tijd meer om teams op te stellen maar de eer van wielerflits wordt hoog gehouden.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Lekker hoor, 62 euro met Milano-Torino!

Ik heb zelf ook nul tijd, en speel alleen het RtD finale spel nog. Ben bang dat vanaf nu het leven me in de weg zit, om nog genoeg wielrennen te kijken en op wielerflits en zweeler alles mee te doen. En dat is uiteraard eigenlijk positief ;)

Zwieler

'@pirazzi Ja, nu zie ik het ook. We hebben IT al opdracht geven beide issues van de week te bekijken en op te lossen. Zal zeker te maken hebben met onze laatste update. Komt snel goed, dat beloof ik ;-)

Sunrider

Inderdaad positief @Lynda, carrière en je vestigen bedoel je met 'het leven' neem ik aan. Vast druk daar in Oostenrijk, succes.
Ook jij druk met een carrière neem ik aan @ Matisz, ook succes. Bedankt ook @ Laatste man.
Leuk zo'n oplettende teamgenoot te hebben @Pirazzi en goed dat het op deze manier wordt opgepakt @Zwieler.

Matisz

Bedankt @Sunrider. Overigens dit weekend moet een gokteampje voor de Rv Lombardije wel nog lukken. Het einde is toch bijna in zicht van een lang seizoen (ook voor ons) en dan drie maanden koersrust :D.

LyndaLid

Vanwege tijd vandaag, tóch maar even een teampje aangemaakt voor Lombardije! Ik kan in ieder geval kijken :) Net als Matisz dus, leuk!

Jullie gaan me allemaal helpen met mijn Doha teams straks toch? ;) Hoewel ik zo eigenwijs ben dat ik ongetwijfeld toch niet luister naar tips haha

Laatst gewijzigd
Sunrider

Heb ook een paar teams gemaakt, zowel voor het il Lombardia spel als het RtD spel. Voor de A keuze heb ik Uran 2x, Aru en Chaves ieder 1x, verder komen Moreno en Costa 2x voor en in de goedkope zone Lopez en Torres.

LyndaLid

Ik heb 1x Brambilla als winnaar (RtD) en 1x Chaves.. Benieuwd!

Matisz

Vette prijs @Sunrider!

Sunrider

Ja, haha weer raak @ matisz, 5e in het Il Lombardia spel. Was ook 5e in het RTD spel helaas maar dat zou teveel van het goede zijn natuurlijk.

Laatste man

Parijs-Tours;
Wielerjaarspel P2
(1) Matthews; Cavendish; Bouhanni; Coquard; Gaviria; Démare
(2) Matthews; Cavendish; Bouhanni; Coquard; Gaviria; Stybar; Viviani

Wielerjaarspel
(1) Matthews; v.Avermaet; Ewan; Stybar; Sbaragli; Viviani; Debusschere
(2) Viviani

Wielerjaarspel Budget
(3) Matthews; Cavendish; Meersman; s. Bennett; Teunissen
(1) Ewan; Teunissen

Noud89

Ik heb de Italiaanse ritjes goed overleefd voor het wielerjaarspel P2. Grootste uitdaging gaat nu de ITT zijn waar ik met Martin en Jungels toch wel erg slecht vertegenwoordigd ben.

In Parijs - Tours heb ik echter Boonen, Gaviria, Van Avermaet, Matthews, Cavendish, Demare, Greipel, Bouhanni, Stybar en Coquard in ieder geval staan. Richting het WK weg komen daar wellicht nog Sagan, Kristoff, Groenewegen en Kittel bij. Ik verwacht inmiddels dus wel een prijsje, want hoewel ik op de ITT wel zal zakken, denk ik met Parijs - Tours & WK weg nog wel te stijgen.

Sunrider

Dat alle Wielerflits kanshebbers een mooie prijs uit de jaarspellen mogen uitslepen! Zelf ben ik vrijwel kansloos in het 2e wielerjaarspel terwijl ik in de andere spelen al totaal uitgeschakeld ben. Dit was mijn eerste seizoen met de jaarspellen, hopelijk volgend jaar beter. ;)

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik doe nog een laatste poging om een RTD ticket te scoren. 2 teams voor de tijdrit op het WK gemaakt.

Sunrider

Succes @ivo, verwacht wel minimaal zo'n 500 deelnemende teams. Heb zelf ook een paar teams klaarstaan maar twijfel nog.
Doe ook aan de gewone wk wegwedstrijd mee, gezien de prijzen en vermoedde animo maak ik hiervoor ook een subleague aan.
Wachtwoord wk wedstrijd = WFWKDoha

Sunrider

edit

Laatst gewijzigd
Laatste man

Bedankt he Sunrider! Ga ik toch weer meedoen xD

Sunrider

Gelukkig @Laatste man! Zo'n topspeler als jij kan de doorslag geven! ;)

Laatst gewijzigd
robotour

Ik ga mij nog een keer opladen voor de laatste koersen en volgend seizoen mij ook eens beter verdiepen in het jaarspel.
De eerste kennismaking aan de hand van de najaarsklassiekers is geen succes en daar zullen de wereldkampioenschappen en Parijs - Tours niet al te veel verandering in gaan aanbrengen. Tot nu toe gaat mij het voorspellen van een-dagskoersen en korte rondjes wat beter af.
Er komt ook wel wat geluk bij kijken, vaak gaat het maar om 1 renner waardoor je een prijs misloopt.

1 2 ... 66 67 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.