Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 13 ... 68 69
pirazzi

Heb ook gelezen dat Kreuziger ziek is maar bij Zweeler staat hij nog steeds op de startlijst, net als bij PCS. Cyclingfever heeft wat dat betreft een betere startlijst.

LyndaLid

Wie gaan er het P-N en Tirreno spel spelen? Vind ik altijd mooie rondjes voor Zweeler (en peachy (edit: peachy? prachtige dus) koersen natuurlijk!).

Laatst gewijzigd
Matisz

Ik overweeg P-N. Tirreno weet ik nog niet.

FaasjeWilkes

Ja zeker, ga veel inzetten denk ik, ook voor dagprijzen proberen. Als er meer meedoen misschien een subleague doen?

LyndaLid

Wil wel subleague doen voor die twee

Sunrider

Heb 2 teams opgesteld (en doe ook de RtD). Doe weer mee dus.
Waarschijnlijk TA ook

Laatst gewijzigd
Noud89

Ik denk het niet, vind die spellen met gewoon 15 renners kiezen niet echt leuk. Weet je al bijna zeker dat iedereen dezelfde basis van een stuk of 10-12 renners heeft.

LyndaLid

Ja dat ben ik wel met je eens, af en toe (weet niet waarom soms wel en soms niet) delen ze ze in groepen in. Dat vind ik wel erg leuk, dan moet je echt tactische keuzes maken en heb je een soort van jokers uit de lagere groepen.

Sunrider

Ik ben het ook wel eens met Noud maar mijn voorkeur gaat dan weer meer uit naar een budgetspel.

Noud89

Ik vind budgetspellen ook het leukst, die speel ik eigenlijk altijd mee. De Categorieen vind ik ook leuk, zorgt ook voor wat diversiteit, want je kunt niet de renners nemen die het beste lijken. Vaak 3/6 of 4/8 ofzo. Bij deze spellen heb je dat niet, en dus komt eigenlijk alles neer op de 13de, 14de & 15de renner. De andere 12 maken eigenlijk geen verschil.

LyndaLid

Ik heb een subleague aangemaakt voor Parijs-Nice

ww: wielerflits

Ik had het toch nog érg moeilijk hoor met mijn teams. Vooral onder de klimmers is het moeilijk kiezen. En wat doe je met renners als Swift, Vichot, Felline, Wellens, Slagter, Henao etc?

Geloof me, genoeg te puzzelen ;)

Sunrider

Geloof je, ik vond het ook lastig en nu zie ik dat jij renners noemt die ik ook ergens heb, in de RtD zeker en een paar in mijn team voor de dagzeges. Hoop dat we minimaal met 5 zijn in de subleague, in ieder geval sta ik er in.

Laatst gewijzigd
Matisz

Ik doe ook mee met P-N. Ik heb me aangemeld in de subleague. Tirreno ben ik nog niet uit. Ik stel overigens ook een ploegje op voor de Strade.

Sunrider

Tsja, daar gaat de volgende favoriet van LyndaLid, ik had Rosa ook in mijn ploegje voor de Strada opgenomen, switch nu naar Gatto.
Voor P-N heb ik 1 team voor het klassement en 1 team voor dagsucces. We zijn al met 5 in de subleague zie ik.
Vandaag ben ik naar de grote stad (Chiang Mai) hoop op tijd thuis te zijn voor de Strada en hoop dan dat de stream goed is.
Had vorige maand voor een goedkope VPN betaald maar tijdens de finales van de Omloop en KBK werd ik er steeds uitgegooid. Ik kijk het liefst naar Sporza. Weet iemand een stabiele VPN?

Laatst gewijzigd
FaasjeWilkes

https://www.procyclinglive.com/livestream/# Sunrider Staat hier misschien iets voor je bij, of is dat VPN iets anders?

Ben benieuwd vanmiddag, heb 1 teampje ingevuld voor de RTD. Ben voor Stybar gegaan, vind dat die toch wel erg weinig gekozen is. Ik snap het vertrouwen in GVA, maar Stybar op zo'n parcours en met slecht weer, ik heb er wel vertrouwen in. En je moet voor zo'n ticket ook wel een paar risico's nemen. Veel kijkplezier iedereen!

Laatst gewijzigd
Matisz

Ik zie nu pas dat Rosa niet start. Damn die ploeg van de strade stelt ook niets meer voor. Beter nog eens gekeken… Plots met vier in de subleague!

Laatst gewijzigd
Matisz

ah verdomd had ik Rosa nog kunnen veranderen had er een prijsje ingezeten in de Strade maar kom ik heb een prachtige koers gezien Zwitsers icoon als winnaar wat wil een mens nog meer.

LyndaLid

Met Cancellara, Stybar, Sagan, Van Avermaet, Benoot (en Nibali) in één toch wel een lekkere dag voor me. En blij dat Kwiatkowski niet scoort, net als Stuyven trouwens. Brambilla hebben wel 80 mensen ofzo, das jammer!

Cancellara wordt een regelrechte goudmijn, die gaat in San Remo en alle kasseikoersen nog zoveel punten pakken! Erg content dat ik hem vaak heb :)

(Overigens in dat team geen Kristoff, maar dus wel die anderen)

Laatst gewijzigd
Matisz

Ik heb in mijn twee teams telkens Sagan, Van Avermaet, Cancellara, Benoot en Ulissi ben dus best tevreden. Geen Stybar maar wel één keer Kristoff. Maar ben wel wat ontgoocheld over gemiste kans met een dagprijsje.

Komen we nog aan vijf in de subleague overigens van P-N?

LyndaLid

Ik heb Ulissi vaak, maar nou net niet in mn twee beste teams. Dat is dan altijd balen :)

P-N weet ik niet, mijn teams staan iig klaar!

Sunrider

Heb met mijn beste team ook niet slecht gescoord. Collectief zullen we dus ook weer goed meedoen. Alle voorspellingen ten spijt bleef het droog. Kwam er niet aan te pas in het Strade spel, geen Cancellara tja....
Iemand heeft zich teruggetrokken uit de P-N subleague helaas misschien bedenkt hij zich nog of is er nog iemand anders die wil meespelen?

FaasjeWilkes

Spannende finale, ik had m al geteld voor Brambilla. Redelijk gescoord, al had ik er net iets meer van verwacht. Jammer dat Nibali niet wat beter was. Met alle 3 teams bij de eerste 200, daar kan ik wel mee verder. Helaas geen 1e meer met subleague, maar we vechten wel terug!

pirazzi

Morgenochtend kijk ik wel even of de subleague van Parijs - Nice al 5 deelnemers heeft anders doe ik alsnog mee. Mijn team had ik verwijderd omdat ik Kelderman als wissel had staan maar hij gaat natuurlijk in de proloog al punten scoren.

LyndaLid

Sta toch wel een stuk lager dan ik had gehoopt.. 681e met mijn tweede team.

Maar dan ga ik kijken naar dat team en dan zie je dat er gewoon een hoop mannen zijn die nog de punten moeten gaan pakken.

Voor San Remo heb ik bij mijn nu beste team (die met Stybar, Cancellera, Sagan, Avermaet enzo) geen Kristoff, Matthews of Gaviria. Die heb ik bij mijn tweede team wel. Als die voorin eindigen daar, en dikke kans natuurlijk, dan pak je opeens wel heel veel punten.

Enfin, we zien wel! Op naar Parijs-Nice!

aardappeljager

Op dit moment 131e. Speel voor het eerst mee en speel maar met 1 team zonder spartacus.

Wat een rit vandaag. Genieten geblazen

1 2 ... 13 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.