Ik vind budgetspellen ook het leukst, die speel ik eigenlijk altijd mee. De Categorieen vind ik ook leuk, zorgt ook voor wat diversiteit, want je kunt niet de renners nemen die het beste lijken. Vaak 3/6 of 4/8 ofzo. Bij deze spellen heb je dat niet, en dus komt eigenlijk alles neer op de 13de, 14de & 15de renner. De andere 12 maken eigenlijk geen verschil.
Tsja, daar gaat de volgende favoriet van LyndaLid, ik had Rosa ook in mijn ploegje voor de Strada opgenomen, switch nu naar Gatto.
Voor P-N heb ik 1 team voor het klassement en 1 team voor dagsucces. We zijn al met 5 in de subleague zie ik.
Vandaag ben ik naar de grote stad (Chiang Mai) hoop op tijd thuis te zijn voor de Strada en hoop dan dat de stream goed is.
Had vorige maand voor een goedkope VPN betaald maar tijdens de finales van de Omloop en KBK werd ik er steeds uitgegooid. Ik kijk het liefst naar Sporza. Weet iemand een stabiele VPN?
https://www.procyclinglive.com/livestream/# Sunrider Staat hier misschien iets voor je bij, of is dat VPN iets anders?
Ben benieuwd vanmiddag, heb 1 teampje ingevuld voor de RTD. Ben voor Stybar gegaan, vind dat die toch wel erg weinig gekozen is. Ik snap het vertrouwen in GVA, maar Stybar op zo'n parcours en met slecht weer, ik heb er wel vertrouwen in. En je moet voor zo'n ticket ook wel een paar risico's nemen. Veel kijkplezier iedereen!
Met Cancellara, Stybar, Sagan, Van Avermaet, Benoot (en Nibali) in één toch wel een lekkere dag voor me. En blij dat Kwiatkowski niet scoort, net als Stuyven trouwens. Brambilla hebben wel 80 mensen ofzo, das jammer!
Cancellara wordt een regelrechte goudmijn, die gaat in San Remo en alle kasseikoersen nog zoveel punten pakken! Erg content dat ik hem vaak heb :)
(Overigens in dat team geen Kristoff, maar dus wel die anderen)
Heb met mijn beste team ook niet slecht gescoord. Collectief zullen we dus ook weer goed meedoen. Alle voorspellingen ten spijt bleef het droog. Kwam er niet aan te pas in het Strade spel, geen Cancellara tja....
Iemand heeft zich teruggetrokken uit de P-N subleague helaas misschien bedenkt hij zich nog of is er nog iemand anders die wil meespelen?
Sta toch wel een stuk lager dan ik had gehoopt.. 681e met mijn tweede team.
Maar dan ga ik kijken naar dat team en dan zie je dat er gewoon een hoop mannen zijn die nog de punten moeten gaan pakken.
Voor San Remo heb ik bij mijn nu beste team (die met Stybar, Cancellera, Sagan, Avermaet enzo) geen Kristoff, Matthews of Gaviria. Die heb ik bij mijn tweede team wel. Als die voorin eindigen daar, en dikke kans natuurlijk, dan pak je opeens wel heel veel punten.
Enfin, we zien wel! Op naar Parijs-Nice!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.