Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 14 ... 68 69
hjtimmer

Ik heb helaas Spartacus ook niet. Bij heeft me positief verrast!

Sunrider

'@ Pirazzi, het zou leuk zijn als je alsnog besluit mee te doen. Die proloog kan ook iets voor een sprinter als Matthews zijn, Kelderman vind ik een beetje onzekere factor maar ik heb hem wel in mijn team.

Ja ja, Cancellara gaat nog scoren in de Ronde en P-R en misschien San Remo. Vind hem wel een sympathieke klasbak. Het tafereel na de finish was heel leuk. De stream was gelukkig goed gisteren.
Sta nu 31e en hoop nog te klimmen natuurlijk maar voor hetzelfde geld duikel ik weer. In het subleague klassement kan nog van alles gebeuren, we doen het zeker niet slecht.
Verwacht/hoop dat we in de jaarspelen pas gaan scoren in de grote rondes maar mogelijk gaat P-N al een verbetering geven.

@ Faasje, bedankt voor je reactie, met een VPN kan ik hier met een Belgisch ip adres Sporza bekijken. Helaas wonen er veel Belgen en andere liefhebbers in het buitenland die hetzelfde doen zodat die adressen overbelast raken vermoed ik. Ik koop nu voor een maand een duurdere vpn client maar heb geen garantie dat het blijft werken.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Oké, team staat klaar. Ben nog aan het wisselen dus wat hier eerst stond klopt niet meer.

Laatst gewijzigd
Sunrider

Ik heb even gekeken naar een aantal teamopstellingen die gisteren heel hoog scoorden met het klassiekerspel. De gebruikte tactiek is om zoveel mogelijk toppers te kopen en de rest vol te maken met renners die een waarde hebben tussen 1 en 2 miljoen. Geen renners uit het midden segment dus (behalve Bennoot 10,1). Een of twee met een waarde van 2,1 en 3,2 miljoen. Vandaar dat je ook eerder een rijtje van de 6-7 beste renners hebt. Misschien iets om te onthouden. Maar of het inderdaad goed uitpakt moet nog blijken.

Laatst gewijzigd
Sunrider

Ha, dat is fijn @pirazzi, leuk we doen weer mee.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Twee teampjes voor P-N.

Team 1:

1 Bonifazio, Niccolò
2 Bouhanni, Nacer
3 Contador, Alberto
4 Dumoulin, Tom
5 Gallopin, Tony
6 Greipel, André
7 Izagirre, Ion
8 Kelderman, Wilco
9 Kittel, Marcel
10 Kristoff, Alexander
11 Matthews, Michael
12 Porte, Richie
13 Sanchez, Luis León
14 Swift, Ben
15 Thomas, Geraint

Team 2:

1 Bonifazio, Niccolò
2 Bouhanni, Nacer
3 Contador, Alberto
4 Costa, Rui
5 Dumoulin, Tom
6 Felline, Fabio
7 Gallopin, Tony
8 Greipel, André
9 Kelderman, Wilco
10 Kittel, Marcel
11 Kristoff, Alexander
12 Matthews, Michael
13 Porte, Richie
14 Slagter, Tom-Jelte
15 Thomas, Geraint

FaasjeWilkes

Bonifazio is het proberen wel waard inderdaad, ik heb hem uiteindelijk alleen in dagteams opgesteld, maar die kan wel is sterk uit de hoek komen. Zelfde geldt voor Felline.

Ik heb de dood of de gladiolen gespeeld. Porte nergens opgesteld (alleen als wissel) omdat hij aangeeft er niet te veel te van verwachten. Weet dat het een groot risico is. Veel gespeeld op Vichot, Vuillermoz en Jesus Herrada. Mocht Porte er toch staan, dan maar gaan voor een dagprijs. Heb 5 dagteams opgesteld, zou toch een keer moeten lukken 🙂

Matisz

1 team opgesteld.

Bardet
Bouhanni
Contador
Dumoulin
Greipel
Thomas
Démare
Swift
Kristoff
Matthews
Rui costa
Porte
Gallopin
Kelderman
Kittel

reserven
Zakarin
Yates
Spilak
Majka
Izagirre

pirazzi

Basis opstelling

1 Bardet, Romain
2 Bouhanni, Nacer
3 Contador, Alberto
4 Dumoulin, Tom
5 Felline, Fabio
6 Gallopin, Tony
7 Izagirre, Ion
8 Kelderman, Wilco
9 Kittel, Marcel
10 Kristoff, Alexander
11 Matthews, Michael
12 Porte, Richie
13 Sanchez, Luis León
14 Theuns, Edward
15 Thomas, Geraint
Wissels

1 Costa, Rui
2 Zakarin, Ilnur
3 Henao, Sergio
4 Spilak, Simon
5 Majka, Rafal

Sunrider

Ik heb mijn best gedaan niet teveel verschil met anderen te hebben. :D Heb hiernaast nog een team voor een dagprijs.

Team1:
Bardet
Bouhanni
Costa
Contador
Dumoulin
Greipel
Izagirre
Kelderman
Kittel
Kristoff
Majka
Matthews
Porte
Spilak
Thomas

Wissels 1-2, Rolland en Gallopin

Team 2:
Bouhanni
Contador
Dumoulin
Gallopin
Henao
Izagirre
Kittel
Kristoff
Matthews
Porte
Rolland
Spilak
Thomas
Vichot
Vuillermoz

Wissels 1-2, Costa, Majka

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Ik ben toch wel verbaasd dat jullie allemaal Bonifazio niet hebben! Die is niet alleen pijlsnel, maar klimt ook aardig.

Voorjaarsklassiekers:

Lees net dat Gaviria na zijn omnium winst aangaf niet alleen voor San Remo te gaan, maar ook voor de Belgische klassiekers (Gent-Wevelgem dus vooral neem ik aan).

Sunrider

Bonifazio heb ik wel in mijn dagprijs team, wist niet van zijn klimmers capaciteiten.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Coppel maar 80x gekozen, Kelderman 601x.

LyndaLid

Coppel pakt buiten de proloog ook praktisch geen punten natuurlijk.

Matisz

Ja bij mij was het Bonifazio of Demare. Ik dacht ik neem Demare aangezien Fransen in hun eigen land meestal dat ietsje meer kunnen. Ja lees het net als Gaviria er na de Poggio nog bij is zit er een vette top 5 in maar ik moet het toch eerst allemaal nog eens zien. Ik geef hem persoonlijk meer kans in een Gent-Wevelgem.

pirazzi

Heb head to head gedaan tussen Theuns en Bonifazio en Theuns wint dat met 16 -4 in best in same race. Dus Bonifazio is misschien beter in massasprints maar Theuns is regelmatiger.

Sunrider

Wauw @FaasjeW, Jesus! goed gezien. Meteen scoren?

Laatst gewijzigd
FaasjeWilkes

Haha, ik denk dat de wind een beetje gedraaid is gezien de tijden. Maar hij heeft goed gereden. Geen prijs helaas, want heb hem niet in mn tijdritteam.

Matisz

Wow de subleague doet het goed. In ieder geval dankzij jullie teams. Ik denk dat ik wacht nu met het opstellen van teams tot en met de Waalse Pijl en LbL en dan pas de Giro. Ben na mijn twee prijsjes in de Tour Down Under mijn 'touch' verloren. Ik heb sindsdien met meer spelletjes (zoals qatar , Oman) mee gespeeld wat niet van mijn gewoonte is. De komende weken de koers volgen en bij de Waalse Pijl, LbL en zeker de Giro ben ik wederom van de partij… ;). Ik zal het aanpekken zoals de coureurs. Geen wijzigingen meer in mijn zweeler-programma vanaf nu :D

pirazzi

Zo blijkt maar weer dat ook de wissels belangrijk zijn want Ion Izagirre en Rafal Majka hadden punten opgeleverd in het basisteam. Heb dat zelf ook met Majka.

LyndaLid

Porte lijkt iig gewoon goed, blij dat ik hem toch wel genomen heb want had hem op een gegeven moment ook niet.

Luis Leon Sanchez is mijn foutje wellicht, die had vandaag al mogen scoren als ie goed was geweest. Die val zou hem weinig hebben gedaan, ik twijfel dan na zo'n uitslag.

pirazzi

De proloog van vorig jaar was wel langer met 6,7 km. Het is ook nog afwachten hoe het met Greipel is natuurlijk.

Sunrider

'@ Matisz, jij gaat pieken net als ik min of meer, doe misschien nog een team in de Tirreno, daarna ook de Giro. Eendagswedstrijden doe ik niet (meer), alleen in groter verband spellen.
@LyndaLid, LLS had ik ook een knipperlichtrelatie mee, heb hem alleen uiteindelijk op een wissellijst gezet.

De komende dagen komt mijn dagprijsteam in de picture, het is een probeersel, gemengd sprinters en punchers.

Het zit zo dat bij 15+5 spellen het algemeen klassement van de ronde niet meetelt, alleen het algemeen klassement (het totaal aan punten) van de 6 etappes. Ben ik de enige die het verwarrend vindt?

Laatst gewijzigd
Sunrider

Leuk Jasper, Matisz gaat goed! Alles staat nog dicht bij elkaar, maar 100 puntjes achter op de eerste in de subleague.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Haha "Démare of Bonifazio".. Nou voorlopig had jij het beter ;)

Ik sta in de RtD wel 40e, met een team wat nog heel wat punten kan pakken. Ik heb Swift, die heeft maar 16% ofzo. Dit was nog niet eens een etappe voor hem, dus ik heb erg goede hoop :D

1 2 ... 14 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.