Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 15 ... 68 69
FaasjeWilkes

Dankzij Petit en Vanmarcke 25 euro gewonnen :) Nog een geluk dat Theuns vlak voor de meet nog werd ingerekend, anders had ik niks gehad.

Ik heb me duidelijk in de luren laten leggen door Richie Porte. Die zou hier alleen komen om wat kilometers in de benen te krijgen. Mooi niet dus. Maargoed, nu dan maar voor de dagprijsjes. Laten we die verdeling maar maken, jullie voor het AK, ik voor de dagprijsjes.

En de RTD. Ik heb je team even bekeken LyndaLid. Met Bonifazio en Swift wordt de rit over de Ventoux heel belangrijk voor je. Als ze daar kunnen overleven en er komt een gereduceerde sprint kan je daar je slag slaan. En Luis Leon leek alweer iets beter vandaag. En laat Vichot er op de laatste dag inkomen en de etappe winnen, dan ga jij dat ticket pakken :)

Matisz

'@Sunrider bedankt

@Faasje, gefeliciteerd

Ja vandaag ziet het er goed uit maar het is nog ver tot in Nice. Alleszins onze ploegen doen het in het algemeen niet slecht.

Sunrider

Ik heb er een email aan gewaagd naar Zweeler en ze, met name Henno Lubbers, waren bijzonder coulant en hebben het geld van de P-N RtD teruggestort alhoewel ik daar niet expliciet om vroeg. Zoiets maak je weinig mee denk ik, goede service! Nieuwe kansen met de Tirreno RtD.

Wat betreft het jaarspel zie ik dat zo'n 75% van mijn renners aan de start staan bij de Tirreno.

LyndaLid

Voor de Tirreno RtD hebben ze wel weer een spel met groepen, leuk! Ik heb daar erg veel vertrouwen in, want dat gaat vaak goed bij mij :) Zit toch eerder verschil in namelijk, en daar kan je met 1 of 2 renners echt een slag slaan.

Ik maak voor het gewone Tirreno spel wel weer een subleague aan, meld je aan allemaal!

Wachtwoord: wielerflits

LyndaLid

Jaja, Bonifazio! :D

En Swift pakt ook weer goede punten, dit kan interessant worden zo voor RtD! Dat zo'n Luis Leon dan ook nog even van die extra puntjes pakt als 14e is ook erg fijn, en de reden dat ik hem had (samen met de proloog, maar die viel tegen). Hij eindigt altijd goed, op naar morgen!!

Laatst gewijzigd
Sunrider

Ja, goede score van je LyndaLid, maak je die subleague nog aan?
Jammer FaasjeW, je zat er wel weer vlakbij. Er zijn er gewoon te veel met dezelfde renners.

pirazzi

Jullie kunnen ook meedoen aan subleague Guru natuurlijk want omdat Matisz niet gaat meedoen kom je hooguit aan 3 of 4 deelnemers bij wielerflits. Bij Guru zijn er al 6. ww = Guru

Matisz

Jaja Bonifazio mooi @LyndaLid en die Izagirre smijt er zich ook steeds tussen

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Ik zat te twijfelen wat ik wat betreft Zweeler vond van deze neutralisatie, maar ik denk dat het voor mijn team wel lekker is.

Klimmers als Bardet, Henao en Slagter heb ik niet, en nu worden mannetjes als Swift en Bonifazio toch weer belangrijker. Die etappe over de Ventoux en die naar Nice worden echt cruciaal!

LyndaLid

Overigens bij het Tirreno spel BMC voorspeld in 23.53... Zat er twee seconden vanaf, en pak maar 5 euro daardoor. Jammer!

FaasjeWilkes

Je kan het ook positief bekijken LyndaLid, je hebt 5 euro gewonnen :). Ik zat er 6 seconden naast en pak niks. Had er 1 met 23,49 en 1 met 24.02 voorspeld, wat rijden ze: 23,55.

Ik ben het met je eens wat betreft je RTD team. Bardet gaat sowieso nog wel een gevaarlijke klant voor je zijn (tenzij je hem er nog bij krijgt), maar verder heb je een uitgebalanceerd team voor de komende dagen. Ik zie trouwens dat Vichot en Vuillermoz zijn afgestapt vandaag, dan krijg ik zowaar Porte er nog in een klimteam erbij (heb ik hem toch nog ergens :)) Wel balen dat het is afgelast, had wel willen zien wat die slotklim had gegeven.

Over de Tirreno RTD. Ik vind de B categorie een lastige. Ik neig sterk naar Valverde, Avermaet, en Cancellara. Maar dan is de keuze tussen Kwiatkowski, v Garderen, Ewan en Gaviria. Dat vind ik een lastige. Als Kwiatkowski in goede vorm steekt is het duidelijk voor mij, maar dat is de vraag...

LyndaLid

Ik kies zelfs voor Ulissi, die erg rap is en goed in vorm. Naast die drie die je al noemde. Van Garderen is niet explosief genoeg, Kwiatkowski niet goed genoeg en in mn tweede team speel ik Gaviria en Ewan allebei in plaats van Valverde en Ulissi. Gok ik dus op sprints met die twee in etappes waar in mijn andere team ik op uitgedunde groepjes met toppers speel.

Matisz

Damn jammer van die afgelaste rit. Ik had wat punten kunnen nemen met Gallopin, Rui Costa en Bardet. Dan had ik beter nog een sprinter bijgenomen zoals een Bonifazio :D

Sunrider

'@ LyndaLid, jammer dat het weinig opleverde maar toch goed geraden! Wat betreft van Garderen, hij mag minder explosief zijn maar scoort zijn punten en scoort daarnaast in de tijdrit.

@ Matisz, hier idem dito, mis nu Vichot en Vuillermoz op de koop toe, krijg daarvoor Wippert en Pauwels.....

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Nu 10e in Parijs-Nice RtD. Morgen wordt cruciaal, spannend!

Dat is echt dé etappe (samen met naar Nice dan) waarin Swift, Luis Leon, Izagirre, en ik hóóp Bonifazio het verschil gaan maken. Hoewel die laatste er vandaag weer niet bij zat, dat vond ik gek.

In de Tirreno (RtD) heb ik geen Stybar. Baal ik nu van maar hoop dat dit zijn enige etappe is met écht veel punten. Verder wel redelijk wat top 10 namen.

In het normale spel heb ik hem ook niet, dat is vervelender.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Vanwege het annuleren van de etappe van gisteren staat een team met meer sprinters (Madox Team) nu bovenaan denk ik in Parijs - Nice.

FaasjeWilkes

Theuns en Bonifazio doen niet veel voor elkaar onder qua snelheid, ik denk dat ze de kansen verdeeld hebben. Ik zie Theuns morgen niet overleven, Bonifazio misschien wel, ik hoop het voor je LyndaLid.

Ik heb ook Stybar niet. Balen, algemeen wil het nog niet lukken. Wel weer 15 euro te pakken :)

Laatst gewijzigd
Sunrider

Hoop het voor je @LyndaLid, heb Stybar ook niet netzomin als Clarke en Kwiatkowski, die ook weer op niveau komt. Je had het wedstrijdverloop goed ingeschat trouwens!

Laatst gewijzigd
Noud89

Bonifazio is nog jong, bij Trek doen ze er goed aan om hem vandaag niet vol te laten gaan, en vooral warm te rijden voor MSR. Maar ik hoop natuurlijk voor LyndaLid dat hij wel mee kan. ;)

LyndaLid

Ondertussen tijdens de Ventoux rit Greipel eruit, dan krijg ik morgen Rui Costa erbij :). Het gaat de goede kaaaant op! Nu nog ff Swift eerste of tweede laten worden vandaag, en dan kijken welke klimmers de besten zijn morgen, maar daar mis ik alleen Bardet eigenlijk.

Ik heb overigens Dumoulin als eindwinnaar, dubbel supporteren! Laat hem vandaag maar derde worden achter Matthews en Swift dan.

Laatst gewijzigd
Noud89

'@LL

Ik zit eens te kijken, maar de drie teams die nu op de eerste plaatsen staan hebben Swift ook gewoon, daar ga je het verschil niet mee maken toch? volgens mij moet je het vooral van Kelderman & Luis Leon Sanchez hebben.

Pech voor jou is dat de meeste Demare hebben, en daarvoor nu een klassementsman in het spel hebben gekregen die jij in je vaste team al had.

Sunrider

Het is rustig rond Dumoulin, ik hoop dat ie wint. Doe niet meer mee met deze RtD alhoewel mijn teams er nog staan.
Heb de uitvallers van vandaag niet dacht ik in het P-N spel, mogelijk Greipel 1x.(edit, Greipel 3x zelfs) Krijg daar nu 2x Rolland voor terug.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

'@ Noud

Maar Swift moet de punten pakken om de voorsprong naar de achterblijvers definitief te maken. Dan komt het daarna inderdaad aan op Kelderman, Sanchez, Izagirre, en hopelijk krijg ik voor de laatste twee dagen nog Bardet (en wellicht zelfs Wellens naar Nice) erbij.

Ik zie dat ik in ieder geval de hoogst genoteerde ben met al deze namen:

Dumoulin
Contador
Costa
Thomas
Porte
Kelderman
Luis Leon
Gallopin
Izagirre

Er zullen echter wel wat mensen voor staan die Bardet hebben ipv één van hen. Dat denk ik althans. Maar als er nou nog ff een sprinter opgeeft heb ik die ook :)

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Omdat ik op werk zit en dus álle tijd heb eens even de top 20 bekeken en deze renners uit mijn team ontbreken dusdanig vaak bij de top 20 (vandaag). Aantekening bij maken dat Bardet wel redelijk vaak (ook niet overdreven) er al in staat, en Costa ook al wel.

Luis Leon - 11 x
Izagirre - 10 x
Gallopin (snap ik ook niet) - 6 x
Porte - 5 x
Bonifazio - 5 x
Kelderman - 4 x
Swift - 3 x
Thomas - 1 x

Dus die puntjes van Bonifazio en Swift zouden zeker nog wel lekker zijn, want verder naar onder ontbreken die sowieso. Als Luis Leon nou ff meesprint zoals ie kan, en Izagirre en zeker Gallopin kunnen dat ook... Dan wordt het nog leuker! Zo, en nu weer werken ;)

LyndaLid

Nou, dooie mus dus vandaag :) Sterker nog, zal best wel eens een eindje kunnen dalen door Cimolai.

Edit: van 10 naar 12, dat valt alleszins mee. Als er morgen nou iemand niet meer opstapt heb ik Bardet erbij en zit ik erg lekker in de klimmers (met rappe benen).

Laatst gewijzigd
1 2 ... 15 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.