Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 16 ... 68 69
FaasjeWilkes

Ja gekke uitslag. Bonifazio heeft dus inderdaad een snipperdag genomen lijkt het zoals Noud al voorpelde (net als Bouhanni). Terwijl een Kristoff er juist een soort van generale repetitie voor Milaan San Remo van heeft gemaakt. Ik heb de aanloop naar de sprint niet heel goed gevolgd, maar Swift heeft blijkbaar ook niet meegedaan.

Enige positieve aan de uitslag voor mij vandaag is dat ik Lutsenko vaak heb in de wielerjaarspellen. Zelfs een keer bij de voorjaarsklassiekers gespeeld. Ik ben benieuwd naar wat hij kan in vlaanderen. Het zal alles of niets zijn, het is niet iemand die veilig in Het peleton blijft zitten en dan voor de 10e plaats sprint.

Matisz

Bij mij zijn Demare en Greipel eruit gegaan voor Zakarin en Simon Yates. Spilak,Majka en Izagirre staan achtereenvolgens klaar om in te vallen. Ik heb ook nog Dumoulin, Rui Costa, Contador, Matthews, Bardet, Kelderman, Porte, Gallopin en Thomas.

Dus 11 klimmers. Ik hoop dat Kittel, Bouhanni en Kristoff voor de rit afstappen dan heb ik 14 klimmers :D.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Ik heb dus Contador, Thomas, Porte, Gallopin, Kelderman, Dumoulin, Costa, Matthews, Izagirre en Luis Leon. Dus 1 klimmer minder matisz ;) Maar van Zakarin verwacht ik niet zoveel.

Bardet staat klaar om in te vallen, met daarna Wellens en Felline voor de laatste rit. Hoewel Felline nog weinig indrukwekkends doet.

Laatst gewijzigd
Matisz

Mooi mooi, wordt spannend ! Luis Leon en Izagirre zijn mooie pionnen. Ik verwacht wel wat van Zakarin. Hij zei zelf dat P-N zijn eerste test wordt. Ach morgen kan ik eindelijk nog eens koers zien op tv. LyndaLid ik duim alvast voor de RtD-ploeg en voor mijn eigen ploegje uiteraard ;)

LyndaLid

Dat het een mooi dagje mag worden! ;)

Sunrider

Een mooi weekend zelfs LyndaLid en succes allemaal!

Matisz

Wow dat ging vandaag even lekker. Zakarin en Simon Yates leverden me aardig wat op! Jammer dat het vandaag niet stopt :D. Ik vrees wat voor morgen maar ik hoop toch op een prijsje morgen na de laatste rit :D

pirazzi

Ja je hebt geluk met je wissels! 6de in het prijsleagueklassement is ook mooi maar alleen de eerste 4 krijgen een prijs dus dat zal moeilijk worden.

Sunrider

Heel vervelend dat etappe 5 van de Tirreno niet doorgaat, maakte net een grote sprong in de RtD en deze etappe kon mij veel punten opleveren. Zag dat LyndLid er hier ook nog goed voorstond. Matisz 3e in P-N, alle kans om te winnen ook nog.

LyndaLid

Neeee 2 plekjes tekort gekomen voor een RtD ticket :( !

Lekker Matisz, heerlijke prijs te pakken man! Ik heb daar slechts 16,50 gewonnen, maar toch leuk om je inzet terug te krijgen.

Zie trouwens dat ik bij het Tirreno spel ook een verdomd goede kans maak om 2 plekjes tekort te komen, of misschien lukt het daar wel haha. Met Cancellara, Kiriyenka, Cummings, Oliveira en Jungels wel wat leuks voor de tijdrit staan. Hopen dat Van Garderen niet podium rijdt daar, en Martin niet door teveel mensen gekozen is.

Laatst gewijzigd
Matisz

'@LyndaLid
Bedankt :)! Ben echt tevreden en te zeggen dat ik het na de proloog niet echt zag zitten. Maakt het des te mooier nu. Damn echt jammer voor jou twee plaatsjes tekort. Ik zou zeggen geef niet op, de aanhouder wint. By the way je wint 18,50 euro. Is twee euro extra voor een volgend RtD team ;).

Jongens onze subleague deed het ook allesbehalve slecht. Op naar de volgende meeting zou ik zeggen.

FaasjeWilkes

Proficiat Matisz, 2e bij Parijs Nice, sterk hoor. Zonde Lynda Lid. Maar jij kan al weer kijken naar Tirreno idd, dat teampje was me ook al opgevallen. Veel tijdrijders, dat kan nog wat worden.

Subleague nog aardig geeindigd. Laten we er in Catalonie weer 1 maken, en dan hopen dat we met iets meer dan 5 zijn, dan gaan we meedoen voor de winst :)

Laatst gewijzigd
pirazzi

Mooi Matisz, en dat met slechts 1 team! Goede wissels en met name goede sprinters (Démare en Greipel) die er op tijd mee stopten. Kristoff en Kittel gingen te lang door.

Laatste man

In het budgetspel gaat het wel lekker. Alleen Uran vooralsnog een dure misser.

Matisz

'@ Faasje en @ pirazzi bedankt!

Jah in beide jaarspellen hebben we globaal goed gescoord. Onze sprint komt er nog aan!

Laatst gewijzigd
Sunrider

Gefeliciteerd Matisz, leuk bedrag! Lyndalid net naast een RtD ticket maar toch een troostprijsje. Helaas heb ikzelf bitter weinig gescoord in de jaarspellen en in de Tirreno zal het nu ook tegenvallen. Enfin het seizoen is nog lang en het blijft leuk.

Matisz

'@sunrider bedankt, inderdaad het seizoen is nog heel lang. Ik vind het wegvallen van die bergrit in de Tirreno wel zeer jammer. De wielerjaarspellen zullen elders gewonnen moeten worden.

Noud89

Budget jaar spel voorlopig ongelukkig dat ik van Avermaet heb vervangen voor Froome in beide spellen. Maar goed Froome moet nog in actie komen. ;)

pirazzi

Derde plaats etappe 7 van Tirreno-Adriatico, € 15,00 gewonnen! :)

Myk

De verminkte TA en daardoor verrassende einduitslag heeft mij een windeieren gelegd.....in het Jaarspel gestegen naar de 259e plek :-).....

LyndaLid

'@ pirazzi

Niet waar, ik ben derde geworden en heb 33 euro gewonnen ;)

Ik win best wat prijsjes recentelijk, zowel in Tirreno als Parijs-Nice, maar het mislopen van het ticket blijft zuur!

In de jaarspellen wordt het voor mij pas boeiend als Froome en Rodriguez gaan rijden en winnen. Maar ik denk eigenlijk dat ik in het budgetspel al bijna kansloos ben, kijk ik pas weer naar als het interessant wordt!

Laatst gewijzigd
pirazzi

Ja jij ook feli en Poek64 in de subleague Guru € 1,67. Bedoel de etappe 7 in het spel voor € 5,00, speelde mee met 2 teams waarvan 1 voor de tijdrit en 1 voor het algemeen klassement dus een winst van € 5,00. AK is niets geworden door de afgelasting van de bergrit. LyndaLid won een prijs van € 33,00 in het etappe spel van € 2,50. Nu heb ik weer saldo voor Catalunya of de Giro, als er een subleague komt van wielerflits. :)

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Ah zo bedoelde je :)

Dit was voor mij de eerste keer dat ik een etappe spel speelde, was niet verkeerd dus!

Matisz

'@LyndaLid en @Pirazzi Gefeliciteerd.

Die wielerjaarspellen weet ik niet zo goed. Het is nog lang, maar ik blijf erbij punten die je achterstaat moet je toch eerst inhalen.

Overigens ik denk dat dit forumtopic een positieve invloed heeft. Ik heb dit jaar ook al een aantal prijsjes gewonnen. Hopelijk gaan we op dit elan verder ;)

aardappeljager

De ziekte van Gilbert kan wel eens negatief uit gaan pakken bij het voorjaarsspel. Had toch op top 10 bij MSR gehoopt voor hem.

Gefeliciteerd met jullie prijzen. Ik speel dit jaar voor het eerst op zweeler en voorlopig alleen het voorjaarsspel. Succes bij de volgende rondes

1 2 ... 16 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.