Gefeliciteerd Lyndalid en Pirazzi! De jaarspellen gaan slecht ook voor mij, heb teveel uitvallers maar ook renners die nog amper gereden hebben, dat moet volgend jaar beter. Nu komt het klassiekerspel weer in beeld, daar doen we nog goed mee. Velen zullen Gilbert hebben, zo ook ik maar niet in mijn beste team. Vanmarcke rijdt dan weer meer dan ik vermoedde en heb ik ook niet. Alle hoop op een beresterke Cancellara.
Ja, ze bedenken wat bij Zweeler, positief is dat het een budgetspel is dus misschien stap ik er nog in. Het deelnemersveld is wel uitgebreid zie ik, maar wie rijdt alles?
Heb een team voor vandaag in beide spellen. Ik heb gemerkt dat mijn eerste team toch geregeld het beste scoort dus ik hou het op 1 team bij eendagswedstrijden.
Nou, San Remo: de wedstrijd die je spel alvast kan maken of breken!
Mijn huidige beste team is met de aanvallers:
Cancellara
Stybar
Avermaet
Sagan
Nibali
Benoot
En als sprinters eigenlijk alleen Debusschere, Viviani en Hagen.
Maar mijn team dat vandaag een ENORME sprong kan maken is met:
Sagan
Kristoff
Matthews
Hagen
Viviani
Avermaet
Nibali
Benoot
Debusschere
Hagen
en GAVIRIA - die hebben maar 64 mensen (ik 2 keer)! Laat die maar winnen :) !!!
Hoewel, ik ben natuurlijk voor Sagan (Gaviria tweede dan)
Ik wist dat ik ging zakken na MSR maar had gehoopt de schade wat meer beperkt te houden. Had daarvoor wel behoefte aan een zware koers, maar helaas is MSR dat zelden. Gezakt naar plaats 375 nu, dus gaat lastig worden, maar met een ijzersterk kasseienploegje zou ik nog een prijs kunnen pakken.
'@LyndaLid Jammer van Gaviria had meer dan goeie kans gemaakt om te winnen.
In Milaan SanRemo met mijn ploegje op plaats tien geëindigd :D. In mijn ploeg van de voorjaarsklassiekers had ik Demare, Bouhanni, slagter en Roelandts.
Hopelijk op dit elan verder. Maar Het is nog ver tot in Luik ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.