Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 18 ... 68 69
Sunrider

Heb net als LyndaLid slecht gescoord en ben ver gedaald in alle klassementen, zo zie je maar dat een paar outsiders heel wat punten kunnnen opleveren.
Gefeliciteerd Matsiz en bbflood, leuk! en knap gespeeld.

Laatst gewijzigd
FaasjeWilkes

Ook voor mij een jour sans. Wist dat dit een moeilijke wedstrijd ging worden. Een paar van mijn renners waren wel goed, maar lieten dit wat te vroeg zien (Gallopin bijvoorbeeld). Demare had ik niet zien aankomen. Hopen dat het in Vlaanderen wat beter loopt.

Kan me de frustratie trouwens voorstellen als je Gaviria hebt. Die had hier gewoon gewonnen!

LyndaLid

Hopen dat Gaviria in Dwars door Vlaanderen en Gent Wevelgem wint (of podium rijdt). Zou me helemaal niets verbazen trouwens, moet ie alleen wel recht blijven ;)

Laatste man

Ik zag dat ik Roelandts in hetzelfde team als Demare had. En de missers van gister zaten allemaal in het andere team...

LyndaLid

Overigens benieuwd wat er met de punten van Demare zou gebeuren als die echt gediskwalicifeerd zou worden. Ik acht het zeer onwaarschijnlijk, hoewel waarschijnlijk wel terecht, maar toch benieuwd. Het lijkt mij, en ik hoop voor jullie die hem hadden, dat er met zijn punten niets gebeurt!

pirazzi

Op Zweeler is er ook een forum, maar daar moet je je apart voor registreren geloof ik want mijn normale inloggegevens van Zweeler worden niet geaccepteerd.

Laatste man

Er gaat niks gebeuren. Demare wordt niet gediskwalificeerd en Zweeler past de uitslagen niet aan op schrappen uitslagenlijst.

Laatste man

Grrr Valverde. Mijn voorjaarsteam met Demare, Roelandts, Cancellara, Stybar, Stuyven etc heeft dus Valverde.. Was al een twijfelmoment. Had ik daar maar v.Avermaet of Sagan die ik in m'n andere team heb.

Ik kiest Valverde bijna nooit in jaarspellen omdat ik altijd denk, dit jaar is het over. Kies ik hem dit jaar 2x, gaat hij dit soort dingen doen..

Laatst gewijzigd
Sunrider

2 Teams aangemaakt voor het cobblestonesspel. Aardige puzzel om uit te vinden wie er wanneer rijden van de lager gewaardeerden. Was er nog interesse om een subleague te maken?

Laatst gewijzigd
Gelegevaar

Ik heb op de gok Jelle VanEndert opgenomen in mijn voorjaarsspel, maar gaat die überhaupt nog iets rijden van betreffende kalender?

Laatst gewijzigd
Noud89

Chavanel mist helaas DDV, dat is erg spijtig. :(

Sunrider

'@Gelegevaar, klimklassiekers neem ik aan. Naar wat hij heeft laten zien zover niet erg bemoedigend.
@Noud, Zoveel renners ziek of gekwetst, het treft ons gokkers hard. :D

Laatst gewijzigd
pirazzi

Waarschijnlijk gaat Dwars door Vlaanderen "gewoon" door maar zo niet dan verwacht ik wel dat Zweeler het voorjaarsklassiekersspel afblaast en die € 7,00 per team terugstort naar de deelnemers.

Sunrider

Ha ha, Ik denk van niet, misschien voegen ze dan een wedstijd toe, Rund um den Finanzplatz of zo.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Och ja, die wedstrijd werd vorig jaar afgelast maar toen stond het niet op de kalender neem ik aan in het voorjaarsklassiekersspel en toen een keer Kuurne-Brussel-Kuurne werd afgelast wegens winterweer ging het spel ook door.

Gelegevaar

'@pirazzi, er staat gewoon in de reglementen dat de organisator niet tot restitutie hoeft over te gaan als een onderdeel van een 'toernooi' komt te vervallen, de score wordt dan gemaakt zonder het betreffende onderdeel. Zo geschiedde ook in Paris-Nice..

Laatst gewijzigd
pirazzi

Klopt, artikel 86 onder b van de voorwaarden, die had ik nog niet gelezen, nu wel. Thnx Gelegevaar.

Laatst gewijzigd
Gelegevaar

Goede zaken gedaan in het voorjaarsspel vandaag met Keukeleire, Nizzolo, DeBusschere enTheuns

Sunrider

Zag net op tijd dat van Avermaet ziek is geworden ivm Cobblestonesspel. Zondag zal hij ook nog niet topfit zijn neem ik aan. Ondertussen is de ziekenboeg dermate gevuld dat ik niet de enige zal zijn die in de andere spellen weer een renner minder heeft.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Heb alleen nog enige mogelijkheid in het klassiekersspel als Pozzato, Gaviria, Nizzolo en Viviani (die laatste 3 in Wevelgem dus) voor de nodige punten gaan zorgen. Ik mis uiteraard ook Hagen en Avermaet vandaag... Dat is een mager team met alleen Sagan, Kristoff, Debusschere, Benoot, Pozzato, Rowe en Gougeard. Mochten deze lui me in de strijd houden heb ik wel Gilbert, Henao, Nibali, Matthews, Slagter en Rodriguez nog voor de heuvels. Maar ik sta eigenlijk al veel te ver achter, en heb dus de punten van weinig gekozen lieden als Nizzolo, Gaviria en Pozzato nodig (en ook Slagter).

Noud89

Hmm ik kom hier nog wel aan de start met Sagan, Boonen, Stybar, Benoot, Keukeleire, Rowe, Cancellara, Stuyven, Thwaites. (In mijn betere team dan)

Maar met het uitvallen van van Avermaet, Boasson Hagen & Chavanel (Is er ook niet een kasseienvreter ziek die ik niet heb!) is mijn team toch wel gigantisch verzwakt, terwijl ik het hier juist van zou moeten hebben.

Sunrider

Zonder van Avermaet en Boasson Hagen doe ik met mijn beste team in het klassiekerspel nog mee met Kristoff, Sagan, Cancellara, Boonen, Benoot, Debusschere, Keukelaire, Rowe, Stuyven, Gatto, Waeytens en Viviani. Kan best nog wat worden aangezien de meesten deze 2, 3 zieken zullen hebben.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Ik ben benieuwd of de knechten als Stuyven en Gatto nog wat waard gaan zijn nu de échte mannen het moeten doen..

@ noud

Het was al gezegd, maar dat van Thwaites had je toch wel goed gezien, knap!

Ik hoop op Good Old Pippo!

Laatst gewijzigd
Sunrider

Ja ik ook maar Stuyven is dit jaar sterker en kan net als Gatto voorin finishen, ik hoop toch nog in 2 klassiekers.

Matisz

In mijn beste team van de voorjaarsklassierks heb ik zonder Greg en Hagen nog: Benoot, Demare, Sagan, Roelandts, Boonen, Rowe, Cancellara, Gatto, Bystrom, Nizzolo en Devenyns. Voor de heuvels heb ik Purito, Slagter, Matthews, Vuillermoz, Ulissi en Dani Moreno

Mijn Fantasy Cobblesteam:

Cancellara
Vanmarcke
Sagan
Boonen
Roelandts
Demare
Kwiatkowski
Stannard
Pozzato
Haussler
Backaert
Nizzolo
Gatto
Van Lerberghe
Colbrelli

1 2 ... 18 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.