Bericht van Zweeler gehad vandaag:
Gefeliciteerd! Je hebt een prijs gewonnen!
Game: Driedaagse De Panne-Koksijde stage 3b (Algemeen klassement prijs) € 7.00
Dat is de prijs voor plek 10. Er waren twee deelnemers die Bodnar als winnaar hadden gekozen, 1 daarvan had de tweede prijs, de ander viel niet in de prijzen.
Ik had mij al ingeschreven bij een andere subleague. Jullie zijn aan de late kant en kunnen ook beter ergens anders inschrijven indien mogelijk want 5 man red je niet meer. Niet verwacht dat er een wf subleague kwam vandaar.
Ik heb ook een RtD team gemaakt met veel outsiders. Vind wel dat maar 1 A categorie renner te kunnen kiezen bedoeld lijkt om meer teams per persoon in te laten schrijven.
Ik sla de Ronde ook over. Ook de RTD, 550 teams voor 2 tickets in zo'n onvoorspelbare wedstrijd, heb er geen goed gevoel bij. In Baskenland zijn er 3 tickets en waarschijnlijk minder teams, daar ga ik er dan wel 3 inzetten.
Het is ook wel is lekker om zo'n wedstrijd te bekijken zonder iets in te zetten, puur de liefde voor de koers. Maar dan nog kijk ik wel met een schuin oog naar het voorjaarsklassiekerspel :)
Voor degenen die wel hebben ingezet, succes vandaag!
Ik heb in mijn RtD Benoot niet, en ook geen Van Avermaet.. Maar als fan vind ik dit enorm triest.
Maar als je dan het credo van het wielrennen volgt ( "de koers gaat door" ) dan moet ik wel eerlijk zeggen dat het er opeens voor mijn voorjaarsklassiekersteam weer een stuk beter uit ziet.
Ik heb een team op de 556e plaats, wat heel ver weg lijkt. Maar daar zit geen Van Avermaet in. Wel heb ik daar Cancellara, Sagan, Kwiatkowski, Boom, Rowe, Kristoff en Hagen. De combinatie van Boom, Sagan, Cancellara en Kwiatkowski hebben in totaal maar 17 mensen, en die kan vandaag wel eens goud waard zijn!
Voor de heuvels heb ik in dat team dan nog: Kwiatkowski, Gilbert, Rodriguez, Ulissi, Slagter, Nibali en Bakelants! Dat biedt opeens weer perspectief, hoe vreselijk cru het ook is, doordat Van Avermaet en Démare weg zijn gevallen.
Door de valpartijen van Benoot en van Avermaet heb ik weer 2 renners minder, scheelt zeker een hoop punten maar ik bivakkeer nog rond de 130e plaats in het voorjaarsklassiekerspel. In de prijzen vallen zal ijdele hoop zijn.
Edit: Dacht dat het al bijgewerkt was maar zie nu dat dat nog moest gebeuren en ben gestegen naar plaats 59. Matisz staat 14e.
In de subleague staan we 4e.
Vandaag de nummer 1,2,4 en 5 met het team waar ik ook nog behoorlijk wat heuvelrenners heb. En daar heb ik ook Boom nog (11e), maar ogh ogh als die niet lek rijdt...
Maar:
Vandaag was het allemaal van nul importantie. Nog nooit zo genoten. Echt onvoorstelbaar waanzinnig mooie koers, met de allerbeste winnaar die de Ronde ooit gehad heeft. En dan ook nog Cancellara die met alles vecht dat ie heeft, en tot tranen geroerd is. Gewoon "WOW".
Om eerlijk te zijn ik denk dat er veel Benoot en Van Avermaet kwijt zijn. Maar ik vind het veel erger voor hun zelf dan voor mij.
En zoals LyndaLid zegt wat een KOERS. PRACHTIG. Sagan een prachtige wereldkampioen die hier op een fantastische wijze de Ronde wint. Cancellara die vecht tot op de streep, wat een afscheid van Vlaanderen. En Vanmarcke ook een strijdend hart. Mooi. Mijn zondag is meer dan geslaagd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.