Er is toch echt nog hoop op een klein prijsje voor mij! Dit team staat nu 314e, sterretjes achter de jongens die een (klein tot enorm) verschil gaan/kunnen maken:
(Voor Scheldeprijs)
Viviani *
Nizzolo *
Hofland *
Kristoff
(Voor Roubaix)
Cancellara
Sagan
Boom ***
Kristoff
Rowe **
Hagen
(Voor Brabantse Pijl tot Luik)
Gilbert *
Kwiatkowski *
Rodriguez ***
Nibali
Ulissi *
Slagter ***
Bakelants **
Ik wil me voorlopige team best delen:
Alberto Contador
Rui Costa
Tony Gallopin
Sergio Henao
Arnold Jeanneson
MA Lopez
Dan Martin
Luis Mate
Louis Meintjes
Bauke Mollema
Thibaut Pinot
Nairo Quintana
LL Sanchez
TJ Slagter
Simon Yates
Ik weet niet wat handig is in dit soort koersen? Heb nu een mix gepakt van de obvious mannen voor het AK, wat aanvallers en afmakers.
Tips zijn welkom LyndaLid ;)
Ah, zie dat we al in Baskenland zitten. @ Edjahh, enige klassementsmannen, meerdere punchers en ook een aantal outsiders. een aantal renners gebruikt deze wedstrijd voor een laatste voorbereiding op de heuvelklassiekers, moeilijk in te schatten.
@ LyndaLid, voor Roubaix ongeveer hetzelfde als jij behalve Boom (helaas) maar wel Boonen.
In de 2 echte klimklassiekers heb ik uitsluitend outsiders, Ulissi, Jungels, Felline, Roglic en ook nog Barguil, hoop dat hij voldoende hersteld is. Sta nu 59e maar mis dus van Avermaet, Benoot en Debusschere.
'@ Laatste man, Ben het met je eens. Ik speel nu nog mee met de Pais Vasco, daarna alleen nog de grote rondes en budgetjaarspel.
Volgend seizoen wel de kleine rondes (ik ken mijzelf) in de eerste maanden van het jaar maar met maar 1 of 2 teams.
@ Pirazzi, Ik las ergens dat een ploegleider aangaf dat vd Sande voor het puntenklassement ging.
@ Edjahh, meestal wordt het wel bijgesteld, er is natuurlijk een marge nodig voor kosten en enige winst.
Mijn min of meer outsiders in Pais Vasco spel: Bilbao, Dillier, Oomen. Slagter en Jeanesson.
In het RtD aangevuld met Chernetckii en Herrada.
Veel getwijfeld over Gallopin, Aru en Landa. Niet opgesteld om uiteenlopende geen waterdichte redenen. Vervaeke had ik ook graag gewild maar geen plaats meer.
In het normale spel twee teams, met in allebei:
Contador, Henao, Quintana, Rodriguez, Ulissi, Vuillermoz, Jeannesson, Gallopin, Simon Yates, Mollema en Martin.
In team 1 heb ik dan aangevuld met nog meer klimmers, voor de zwaarste koers dus:
Adam Yates, Pinot, Spilak en Costa.
In team 2 heb ik wat snellere mannen erbij gezet:
Gerrans, Felline, Dani Moreno en Slagter.
Drie RtD teams opgesteld, hopelijk val ik er nu niet 1 plaats buiten...
Groep A:
Overal Henao opgesteld, 1x met Daniel Martin (dat hebben weinig mensen trouwens!), en 2x met Contador.
Groep B:
Overal Ulissi en Mollema. Verder wisselend erbij Rodriguez, Gallopin, Spilak en Dani Moreno.
Groep C:
Overal Simon Yates en Vuillermoz. Verder wisselend erbij Slagter, Adam Yates, Wellens en Gerrans. Geen Felline dus.
Groep D:
Overal Jeannesson (die was vroeger ook rap). Verder wisselend erbij Kelderman, Caruso (beetje rap), Brambilla, Landa, Gesink en Barguil.
Groep E:
Overal Chernetcki en Vichot. Verder wisselend erbij Dillier, Vervaeke, Clarke, Oomen, Visconti en Bilbao.
Nou, weten jullie ook weer van jullie gaan verliezen! ;)
'@LyndaLid, Jij hebt Aru ook niet zie ik en Landa maar 1x. Verder heb ik Gallopin er nog uitgehaald want ik las op Sporza dat hij zich hier net als velen voorbereid op de heuvelklassiekers. Voor mij wil dat zeggen soms voluit soms laten lopen en meestal binnen een bepaalde hartslag blijven. Ook belangrijk, er wordt slecht weer verwacht en daardoor heb ik nog wat omgegooid, softies eruit, machos erin. Uiteraard kunnen softies machos blijken en vice versa.
Broers Izagirre hebben buikgriep zegt men, zou wel eens een voedselvergiftiging kunnen zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.