Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 25 ... 68 69
LyndaLid

Kan altijd een wielerflits 2.0 subleague neerzetten, spread the name!

Sunrider

Haha Kiggen, meng je soms in het strijdgewoel zou ik zeggen, geen probleem hoor.

Laatst gewijzigd
Bassieb

Jammer dat Kiggen nu in Lemmys zit. Hij doet het perfect in de PCS game. Ik durf toch wel te stellen dat hij een kenner is.

Kiggen

'@Sunrider Zal ik zeker doen!

Laatst gewijzigd
pirazzi

Ik wacht nog even met verwijderen. Ik zie 6-7 bekenden terugkomen. Als iedereen die zich heeft aangemeld voor de subleague zich even hier wil melden, kan ik het controleren.

Voorrang in principe; Lynda/Edjah/Sunrider/bbflood1/Matisz/Pirazzi/Faasjewilkes/heuvelcolombia/Noud/TiesW e.a. bekenden. Kunnen we het beter in de gaten houden.

Anders maak ik na het weekend een nieuwe aan.

Bij deze hier gemeld. Zie dat er nu 9 namen in de subleague zijn. Covadonga is voor mij een onbekende naam maar misschien kennen jullie die wel van de volgtopics of zo.

Edjahh

'@pirazzi ook voor mij een onbekende Covadonga...

LyndaLid

Zeker geen onbekende, post best geregeld!

Laatste man

covadonga is een vaste zweeler speler, alleen ziek ik hem terugkeren in diverse subleagues. Dacht hier op WF ook.

Overigens zat ik hiervoor altijd in lemmys. Het gaat er ook helemaal niet om dat Kiggen wel/geen kenner is of dat we prijzen winnen. Het delen, informeren en amuseren is net wat belangrijker. Als iemand zich hier wil inmengen, van harte welkom. Als iemand alleen wil meelezen, dan liever de voorkeur aan vaste spelers.

Laatst gewijzigd
Bassieb

Misschien kunnen we naast de prijs subleague een open subleague oprichten? Open subleague kent geen restrictie van maximaal 10 deelnemers.

Ik weet alleen niet of je in zowel een prijs als open subleague kan zitten?

pirazzi

Er zijn op dit moment 0 open subleagues voor de Giro dus het kan ook niet getest worden.

Matisz

Zo ik ben aangemeld in de subleague van de Giro alsook deze van Fantasy Ardennes classics. Overigens amusante discussie hierboven :D.

Wat betreft de heuvelklassiekers. Voor mij één naam Dan Martin vermits hij één van mijn favoriete renners is en normaal gaat schitteren. Ik twijfel aan Alaphilippe naar ik gehoord heb reed hij een goede Brabanste Pijl (heb de koers niet gezien) maar na die ziekte schitteren in een koers van 250 km is toch andere koek. Voorts is het weer zoeken naar de verrassingen en dat moet ik nog eens van naderbij bekijken dit weekend. Ik hou jullie op de hoogte.

Kiggen

'@Matisz Alaphilippe reed inderdaad een zeer verdienstelijke Brabantse Pijl. Zeer aanvallend, er zat duidelijk snee op. Vraag is of hij echt de inhoud heeft die hij toch nodig zal hebben tijdens de langere heuvelklassiekers. Normaal gesproken maak je niet veel het seizoen nadat je Pfeiffer hebt gehad. Ik hoop met je mee op Dan Martin, leuke renner die er zal staan in Huy en LBL.

Sunrider

Dan Martin is voor mij zo'n renner van heeft ie 't of heeft ie 't niet. Geen zekerheid voor dat geld in een 3 races klassement en rijdt er maar 2. Nou ja, ik zal zoals meestal wel te veel zekerheid inbouwen. Denk dat Alaphilippe een veredelde knechtenrol zal vertolken maar mogelijk top in de Fleche W. Wat denken jullie van Aru? Komt hier toch niet alleen om vliegen te vangen neem ik aan.
De Waalse Pijl heeft de budget vorm van Zweeler gekregen, denk erover om dan toch 2 teams te spelen.

Laatst gewijzigd
Sunrider

'@LyndaLid, ik zag dat Trek Bonifazio heeft opgesteld in de Amstel, vraag is of hij de afstand aan kan natuurlijk maar als hij er nog aanhangt zou hij voor een verrassing kunnen zorgen, wat denk jij?
.

Noud89

Bonifazio daar geloof ik dus echt niet in voor de Amstel. Schrijf Felline daarentegen maar op. ;)

LyndaLid

Nee Bonifazio zeker niet, maar ook Felline zie ik geen potten breken. Valt altijd tegen in de Amstel, ookal rijdt ie nog zo goed in andere koersen. Vorig jaar werd ie ook gehypt, werd ie 30e..

Boasson Hagen en Swift zijn voor mij twee zeer interessant outsiders. Uiteraard geen favorieten, maar die noemt bijna niemand en ik zou toch maar goed oppassen met die twee. Zeker als Gilbert niet zichzelf is en ze dus wellicht minder explosief de Cauberg opknallen.

Sunrider

Ik had nog 1 milj. over en ik dacht waarom zouden ze Bonifazio hier opstellen als hij kansloos geacht wordt. Daarnaast ziet de weersverwachting er droog dus goed uit.
B Hagen is volgens mij over zijn vormpiek heen en hij stond niet echt te trappelen om hier te rijden begrijp ik. Swift zou ik opstellen als ik aan het AGR spel mee zou doen maar niet in de fantasy.
Felline had ik al in een team, hij wordt nog steeds beter.

Laatst gewijzigd
Noud89

'@Lyndalid

Felline kon vorig jaar net niet goed genoeg mee met de versnelling. Zit hij in die voorste groep dan is de kans dat hij top-3 rijdt erg groot, zou hem toch zeker niet onderschatten, want Felline klimt best aardig en maakt inderdaad ieder jaar nog wel stappen. :)

LyndaLid

Ik speel hem voor de Gold Race ook wel geloof ik, maar voor het Ardennen spel toch niet waarschijnlijk.. Morgen nog eens rustig alles overlopen en ongetwijfeld weer vanaf scratch alles aanpassen :)

HF2013

Subleagues zijn te klein. Tijd dat Zweeler meer leden toe laat en dan bijv een gemiddelde score laat meetellen ipv de score van de eerste 5 unieke teams.

Dit weekend hopelijk wat tijd voor een AGR-team en een Giro-team...zal dan ook proberen bij een subleague aan te haken... al zal een subleaguewinst niet van mij moeten afhangen!

fenna

Mochten jullie opvulling voor een tweede team tijdens de Giro zoeken, ben een lezer en speel met de Giro mee.......dus lees het nog wel.

kaivandewiel

Mensen! Misschien wel interessant om even naar deze voorbeschouwing te kijken met het oog op je poule en de voorpret voor de zondagse "Gold Race".

Ik schrijf voor andere wielerliefhebbers, volgers en fans voorbeschouwingen met daarin onder andere een statistische voorspelling van de top tien. Lees als je het interessant lijkt en ik hoor graag wat jullie ervan vonden :). https://t.co/DvT0GGxIkH

Sunrider

'@ Kaivandewiel, Nou bedankt hoor, daar gaat mijn winnende team ;) . Eerst een technische mededeling, Samuel Sanchez zou ook vet gedrukt moeten neem ik aan, dan een inhoudelijke, Alaphilippe is ook Fransman en 3 10e plaatsen zou een verrassing zijn maar ik vermoed dat de keuze te moeilijk is?
Verder een heel aardige voorbeschouwing, aantrekkelijke schrijfstijl en het gedicht is vermakelijk maar wel uitsluitend voor de winnaar. :D Een (persoonlijke) tip, geef een voorbeeld van bijv. verdwaalde renners met wat feiten, dat gaat er altijd in.
Bedankt en succes.

Laatst gewijzigd
kaivandewiel

Kijk, feedback is altijd fijn om te krijgen! Dank daarvoor. Ik ga Sanchez inderdaad even dikdrukken. De 3 10e plaatsen zit hem in het feit dat uit onze statistische berekening 3 renners met hetzelfde aantal punten komen. We hebben er inderdaad voor gekozen deze allen te vermelden omdat de kans dat zijn top tien rijden evengroot is.

Ja, die laatste tip is een goede. Ik zal volgende week met La Doyenne eens kijken of ik een anekdote kan opduikelen. Nu heb ik ze weggelaten in verband met de lengte van de tekst!

Veel kijkplezier morgen en ik ben ook maar een liefhebber/zelfbenoemd kenner, dus blijf vooral dicht bij je eigen ploeg.

Sunrider

Ik heb 3 teams klaar voor het Fantasy Ardennesspel. Met het voorjaarsklassiekerspel doe ik morgen mee met: Benoot, B Hagen, Ulissi, Jungels, Barguil en Felline. Te mager om naar de top door te dringen verwacht ik. Het jaarspel biedt meer perspectief, 15 renners met o.a. Matthews, Gallopin en Gilbert en met het budgetjaarspel speel ik 7 renners met Kwiatkowski, Matthews en Vuillermoz.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 25 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.