1 Costa, Rui A
2 Gallopin, Tony A
3 Gasparotto, Enrico A
4 Kwiatkowski, Michal A
5 Matthews, Michael A
6 Moreno, Dani A
7 Barguil, Warren B
8 Clarke, Simon B
9 Colbrelli, Sonny B
10 Paterski, Maciej B
11 Vakoc, Petr B
12 Vuillermoz, Alexis B
13 Battaglin, Enrico C
14 McCarthy, Jay C
15 Pauwels, Serge C
16 Rosa, Diego [Start niet] C
17 Tsatevich, Alexey C
18 Voeckler, Thomas C
'@LyndaLid
Haha daar kan ik perfect mee leven. Teken ik meteen voor. Overigens met de Giro, Tour, Vuelta, Romandië, Zwitserland en Dauphine in het vooruitzicht moeten we toch nog iets kunnen scoren (zonder blessures en pech).
Ik heb gezien dat Purito start in de Amstel. Ik hou mijn hart vast want dat is niet echt zijn koers. Hopelijk kent hij geen pech of valpartij.
Lijkt mij leuk bbflood, weet niet wie het aan gaat maken, kan iedereen van dit forum dat doen?
Ik heb 2 teams aangemaakt met daarin 8 vaste renners. Renners die ik 1x heb opgesteld en nog steeds aan twijfel zijn: Sergio Henao, Moreno en Fuglsang in het 1e team en Gerrans, Daniel Martin, en Kelderman in het 2e team.
Veel gekozen renners die ik niet speel: Valverde (Te duur voor 2 wedstrijden en zou hier maar op 85% rijden), Matthews, (rijdt alleen AGR neem ik aan) Vuillermoz (blinkt vermoedelijk alleen uit in de Waalse Pijl), Samuel Sanchez (goed in vorm in Baskenland maar presteerde hier niet vorig jaar), Felline en Wellens.
'@bbflood, bedankt, sta erbij. Ja doet het goed die Vakoc. Daniel Martin en Kelderman er toch maar weer uitgehaald ten faveure van Gasparotto en Gallopin.
Jij en Laatste man staan nog steeds goed geklasseerd in het jaarbudgetspel zie ik. Denk zelf ook nog kans te maken met wat er aan staat te komen.
'@ Edjahh, Zweeler team voor de AGR:
Costa
Gerrans
Gilbert
Kwiatkowski
Alaphilippe
Clarke
Moreno
Slagter
Barguil
Colbrelli
Jungels
Kelderman
Vakoc
Boom
Coquard
Swift
Tanner
Vanmarcke
Mogelijke wissels: A\ Matthews, B\Dumoulin, C\Vichot, D\Aru.
Maar ik doe niet mee omdat de loterij te groot is m.i. :D
Ik wacht nog even met verwijderen. Ik zie 6-7 bekenden terugkomen. Als iedereen die zich heeft aangemeld voor de subleague zich even hier wil melden, kan ik het controleren.
Voorrang in principe; Lynda/Edjah/Sunrider/bbflood1/Matisz/Pirazzi/Faasjewilkes/heuvelcolombia/Noud/TiesW e.a. bekenden. Kunnen we het beter in de gaten houden.
Anders maak ik na het weekend een nieuwe aan.
'@ Kiggen niet lullig bedoelt uiteraard. Maar dit is de eerste post/reactie die ik hier van je lees. Vandaar dat ik mijn opmerking plaatste dat ik het jammer vondt dat de Giro subleague al vol zat en er een aantal namen in zitten die mij niet bekend voor kwamen.
Daarnaast zijn er hier een aantal leden die al wat langer op WF komen en ook Zweeler spelen waarvan ik net zoals Laatste Man vindt die toch voorrang hebben.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.