Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 23 ... 68 69
Laatste man

78e in het Ronde klassement van het jaarspel. Begint wel aardig te worden.

Sunrider

'@ LyndaLid, die sprong moet dan komen van het pais Vasco klassement neem ik aan?
@ Laatste man, heb voor het eerst naar het ronde klassement gekeken. Omdat ik al kansloos ben in het rondespel gaat mijn aandacht meer uit naar het budgetspel waar ik rond de 300e plaats bivakkeer. In het voorjaarsklassiekerspel deed ik het beter maar daar acht ik mijzelf nu ook kansloos na de laatste uitvallers. Anyway, succes!

Laatst gewijzigd
pirazzi

Net buiten de prijzen in etappe 6 van Baskenland maar wel gewonnen met de subleague P.I. MOE dus een prijsje van € 1,00. (Wel met twee teams gespeeld dus eigenlijk een verlies van € 4,00.) Tweede plaats in AK Baskenland met een verschil van 1 punt.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Zo wat een sprong. 17e in het Ronde klassement nu. En dan hebben Kruijswijk, Landa, Chaves, Barguil, Spilak, v.d.Broeck en Rolland niet of nauwelijks punten. Mis alleen Costa en wellicht een sprinter.

FaasjeWilkes

'@pirazzi: gefeliciteerd met je 2e plek, sterke prestatie!

Wielerjaarspel gaat de goede kant op. Voor mij en ook voor de subleague, we maken flinke sprongen. Rodriguez begint eindelijk los te komen, ik hoop dat hij er ook staat in de klassiekers. En dan moet Valverde ook maar is gaan scoren.

pirazzi

Thnx FaasjeWilkes. Iemand zei dat Adam Yates pas presteert als zijn broer is uitgevallen en dat klopt nog ook!

Sunrider

Dat is zeker een sprong @Laatste man! Dat zet zoden aan de dijk. In de Subleague ook een reuze sprong gemaakt in het jaarspel.
In het budgetspel scoren we ook goed, bbflood 70e, Laatste man 111e en ikzelf 281e. LyndaLid inderdaad het meeste punten gescoord in deze ronde en klimt naar de 654e plaats. In de Subleague licht gestegen.
In de RtD Pais Vasco 80e, Noud89 nog beter, 32e maar helaas komen we tekort voor een ticket.

Laatst gewijzigd
Matisz

'@Pirazzi gefeliciteerd!!

Ik ben op de eerste plaats geëindigd in het Fantasy Cobblestones en een klein prijsje in P-R. Een mooie dag.
Zoals ik al zei Ik wist dat Boonen goed ging zijn. Vanaf vandaag is hij voor mij een held! Jammer voor Sep en zeker ook voor Fabian. Fabian is ook een held trouwens.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Ook gefeliciteerd Matisz, wie weet weer meedoen aan de ronde van Romandië met de wf subleague. :)

LyndaLid

Lekker Matisz!!

Bij mij was het een waaaaaaardeloze week. Baskenland was drie keer niets, Scheldeprijs en Roubaix hebben me hélemaal niets opgeleverd in het klassieke spel én ik heb overal Gilbert.

Super!

Matisz

'@Pirazzi en @LyndaLid Bedankt.

Laatste man

'@MAtisz,
Goed hoor. Lekker weekend.

Zelf naar plek 87 in het budgetspel, zonder punten van Cancellara. v.Baarle begint daar ook een prima keuze te worden. Jammer dat ik wat weinig ronde renners heb..

Sunrider

Gefeliciteerd Matisz! Vanwege het tijdsverschil kan ik pas de volgende dag reageren. In het voorjaarsklassiekerspel doe je ook nog goed mee zie ik. Ben zelf gestegen naar de 39e plaats maar ik heb weinig klimmers. Boonen heeft het goed gedaan dat geef ik toe. :D

Laatste man

WF subleague open voor de Giro.

ww; wielerflits

Vaste leden hebben voorrang ;)

Sunrider

Bedankt @Laatste man. Voor de Giro begint, speel ik nog mee met de Fantasy Ardennes Classics (budgetspel vind ik leuk en daar score ik iets minder beroerd in ;) ) en Romandië. De eendagswedstrijden laat ik vanaf nu links liggen. Met P-R heb ik wel teams gemaakt maar niet betaald. Scoorde toch ook weer slecht in die loterij dus niet meedoen was terecht. :D

Laatst gewijzigd
Matisz

'@Sunrider en @Laatste man Bedankt.

Overigens ik heb me lid gemaakt van de subleague voor de Giro ;). Ik stel nog een team op voor Fantasy Ardennes en vervolgens absoluut voor De Waalse Pijl, LbL en de Giro. Romandië ben ik nog niet zeker.

Sunrider

Aangezien de teams voor de Fleche en LBL nog lang niet allemaal ingevuld zijn is het aanbod aan renners voor de Fantasy Ardennes nog niet bepaald groot. Ik heb in ieder geval al 2 sterke teams samengesteld uit wat tot nu toe beschikbaar is aan gegevens.

Hebben wij ooit al iets met het Wielerflitsteam in een subleague gewonnen? Verwacht nu toch zeker in de Giro mee te spelen met onze opgedane ervaring ;)

LyndaLid

Met de subleague in het voorjaarsklassiekersspel kunnen we nog steeds een prijs winnen.

Ik heb even naar het team van Matisz gekeken in dat spel, die kan nog wel eens gaan winnen! Je hebt geen Gilbert, die ik bijvoorbeeld heb en dus keihard door genaaid word :). Je hebt Matthews voor vandaag en de Gold Race, Moreno terwijl Valverde de Gold Race niet rijdt (super dus), Slagter (die heb ik ook, maar met ons bijna niemand), Vuillermoz (hoewel ik me afvraag of dat heel veel oplevert buiten de Waalse Pijl), en Rodriguez die weer goed is!

Zo hoog in het klassement hebben er weinigen zoveel renners voor de heuvels, dus het kan maar zo!

Sunrider

Inderdaad, matisz heeft weer een prima uitgebalanceerd team. Ik acht mijzelf vrijwel kansloos nu 39e, alhoewel als ik de top bekijk geef ik mijzelf meer kans op punten maar niet genoeg om hen in te halen en veel van wat achter mij komt zal mij nog passeren.
Trouwens ik vermoed Slagter en Vuillermoz mogelijk een paar punten maar Moreno en Rodriguez zullen goed scoren.
Keukelaire doet nog mee in mijn team en verder heb ik de klimgeiten: Ulissi, Jungels, Barguil en Felline.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Gelukkig gaat het bij de jaarspellen wel slecht met Matisz ;)

Ik vind het voorjaarsklassiekerspel echt het leukste denk (hoewel grote rondes ook leuk zijn), maar het is wel écht een loterij elk jaar.. Zoals iemand hierboven ook al zei ga ik ook een stuk minder spelen op de eendagswedstrijden. Misschien af en toe nog een RtD teampje, maar dat zijn ook echt geluksspelletjes (kijk naar afgelopen zondag).

Matisz

'@LyndaLid en Sunrider

Bedankt voor de lovende woorden :D. Maar ik blijf er voorlopig nog rustig onder. Ik hoop inderdaad op een goede Purito, Dani Moreno, Slagter, Vuillermoz en (nu zondag in de Amstel) Matthews. Het kan goed zijn maar evengoed tegenvallen. Elke koers moet eerst gereden worden. Het vel van de beer ;). Maar ik hoop op het beste.

Jep LyndaLid mijn wielerjaarspellen zijn niet echt goed. Hoewel ik heb vooral gespeeld op ronderenners dus misschien zit er na het voorjaar wat vooruitgang in…

Bassieb

Hee allemaal,

Ik lees nu tot mijn verbazing dat er meerdere WF'ers op Zweeler zitten. Mijn account is Bassieweert. Ik speel eigenlijk altijd de jaarspellen, grote rondes, r2d en af en toe een ander spel als de potten me aanstaan. Ik vroeg me af of ik lid kan worden van de subleague van de Giro.

LyndaLid

'@ matisz

Ik speel ook vol op de rondes, zie mijn teams. Sta ook nog niet zo goed, maar hoop je daar toch voor te blijven!

Ik eerste en jij tweede? ;)

pirazzi

'@ Bassieb Volgens mij wel, zie Bassieweert er al tussen staan. Er zijn al 7 leden dus nog plaats voor 3 meer!

Bassieb

Inderdaad. Leuk om eens een grote ronde mee te doen met het WF forum. Het jaarspel doe ik helaas voor spek en bonen mee. R2D heeft me ook nog weinig geluk gebracht. Al had ik zondag wel Hayman in mijn team. helaas bleek dat niet genoeg.

1 2 ... 23 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.