Ja ik werd vijfde in de RtD, had ik dat team ook maar voor het normale spel even opgesteld! Maar die spellen speel ik niet, wil dat ticket hebben! Denk dat ik hem in Romandië ga pakken ;)
Hopen dat ik bij her Fantasy spel de bovenste plek kan houden. Ik heb wel Kwiatkowski dus mwah... Even afwachten.
'@ Edjahh, gefeliciteerd! Wielerflits was overbelast gisterenavond, kwam er heel moeilijk door. Enfin, We doen het aardig in de diverse spellen. Ik scoorde een nieuw laagterecord met mijn 3e Fantasyteam, 15 punten, te veel fantasy is ook niet renderend :D Die Valgren is schijnbaar alleen LyndLid opgevallen, klasse. Op naar de volgende hype op Zweeler (Valgren).
'@Edjahh, ze staan gewoon opgesteld en ik lees tot dusver niets over serieus malheur maar hou het in de gaten. Ik kies 1 team met en 1 team zonder Rodriguez, Vuillermoz is mij sowieso te duur. Maar anderen hier kunnen er vast anders over denken. Edit: Vuillermoz heeft een hersenschudding opgelopen.
Oeioeioei, wat is er met Henao nou weer?! Weer hetzelfde issue als twee(?) jaar geleden?
Balen voor die jongen, maar nog meer voor mij :D
Ik heb hem in mijn jaarspellen, waar ik echt goed mee scoor (ook tegenover andere spelers), én in mijn Fantasy Ardennes team waar ik eerste sta.... nouja, stond dus zullen we maar zeggen. Shit!
Als ik het nieuwsbericht over Gilbert lees hier op WF, daar staat ook nog een klein stukje over Katusha in.
Katusha: Rodriguez goed hersteld van val in Amstel Gold Race
Positievere geluiden zijn er te horen vanuit het kamp van Katusha. Joaquim Rodriguez ging zondag lelijk onderuit in de Amstel Gold Race, maar ondervindt daar weinig last meer van. “Hij had pijn aan zijn nek en schouder, maar stap voor stap ging het beter en vandaag voelde hij zich prima”, aldus ploegleider José Azevedo. “Hij is onze enige kopman voor de Waalse Pijl, al mogen we Jurgen Van den Broeck ook niet vergeten. Maar gezien de resultaten, vorm en type aankomst draait het morgen volledig om Joaquim.”
Lijkt me dan niet dat Moreno start...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.