Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 27 ... 68 69
Sunrider

'@LyndaLid, niet slecht gescoord met je 2e RtD team!
Wat betreft de komende wedstrijden is er nog niets verloren. Kwiatkowski is mij een raadsel en waar was Costa trouwens?

Edjahh

Ik denk dat ik in de prijzen zit bij de AGR. Even afwachten nog. :)

FaasjeWilkes

'@LyndaLid je hebt het goed gedaan vandaag zo te zien. Hoop voor je dat je dat ticket pakt, in de Fantasy Ardennes doe je sowieso erg goede zaken.

Edjahh

Ja hoor, 7de in het AGR spel. :)

LyndaLid

Voor de tweede keer dit seizoen net geen ticket :(

Eerst 1 plekje tekort, nu 3. Ik ga ermee door, want het moet een kwestie van tijd zijn!

In de Fantasy Ardennes sta ik eerste! Hebben jullie de stand in de subleague gezien? ;)

LyndaLid

Overigens lekker dat ik in mijn budget jaarspel Valgren heb, in beide teams.

Jammer dat ik hem niet in de AGR speelde, dat deed ik vorig jaar en viel me toen wat tegen. Nu dit haha!

Matisz

'@LyndaLid
Mooi gespeeld vandaag in het Fanatsy Game zeer mooi. jammer van RtD maar blijven proberen de aanhouder wint.

Damn ik had men ploeg zonder Kwiatkowski maar met colbrelli moeten houden achja het kan niet iedere keer prijs zijn :D

Edjahh

Lekker hoor LyndaLid. Ben zelf ook erg blij met m'n 7de plek in de AGR. Toch 70 euri. :)

LyndaLid

Ja ik werd vijfde in de RtD, had ik dat team ook maar voor het normale spel even opgesteld! Maar die spellen speel ik niet, wil dat ticket hebben! Denk dat ik hem in Romandië ga pakken ;)

Hopen dat ik bij her Fantasy spel de bovenste plek kan houden. Ik heb wel Kwiatkowski dus mwah... Even afwachten.

pirazzi

Feli Edjahh en LyndaLid maar wat betreft de Fantasy Ardennes Classics is er nog niks beslist natuurlijk. ;)

bbflood1

'@LyndaLid. Zo zie je maar weer halverwege geen cent voor je team geven en dan mooi bovenaan staan. Netjes hoor!

Sunrider

'@ Edjahh, gefeliciteerd! Wielerflits was overbelast gisterenavond, kwam er heel moeilijk door. Enfin, We doen het aardig in de diverse spellen. Ik scoorde een nieuw laagterecord met mijn 3e Fantasyteam, 15 punten, te veel fantasy is ook niet renderend :D Die Valgren is schijnbaar alleen LyndLid opgevallen, klasse. Op naar de volgende hype op Zweeler (Valgren).

Laatst gewijzigd
Laatste man

Mm, ik zou toch zeker weten dat ik Valgren 1x had in m'n budgetspel. Waarschijnlijk dan toch gewisseld op het laatst, jammer. In ieder geval naar plek 68 gestegen en 1e in de subleague. Alleen staan we 19e met de league..

Edjah, mooi prijsje!

Laatst gewijzigd
LyndaLid

'@ laatste man

Geen zorgen, in ieder geval Matisz en ik gaan nog voor een hele hoop punten zorgen in de rondes! Te beginnen bij Romandië. Ik ga nog enorme sprongen maken, ik beloof het je :)

Edjahh

'@Sundrider en LM dankje!

Ben al weer druk aan het denken voor m'n Waalse Pijl team. Grote vraagtekens Vuillermoz en Purito. Wat denken jullie?

Sunrider

'@Edjahh, ze staan gewoon opgesteld en ik lees tot dusver niets over serieus malheur maar hou het in de gaten. Ik kies 1 team met en 1 team zonder Rodriguez, Vuillermoz is mij sowieso te duur. Maar anderen hier kunnen er vast anders over denken. Edit: Vuillermoz heeft een hersenschudding opgelopen.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Vuillermoz start in beide koersen NIET.

Edjahh

Goed, das duidelijk geen Vuillermoz. Purito ga ik nog eens stevig over nadenken. Misschien ook maar 1 team met 1 eentje zonder.

LyndaLid

Oeioeioei, wat is er met Henao nou weer?! Weer hetzelfde issue als twee(?) jaar geleden?

Balen voor die jongen, maar nog meer voor mij :D

Ik heb hem in mijn jaarspellen, waar ik echt goed mee scoor (ook tegenover andere spelers), én in mijn Fantasy Ardennes team waar ik eerste sta.... nouja, stond dus zullen we maar zeggen. Shit!

Edjahh

Ik ben blij dat ik vrij ben vandaag. Heb 2 teams voor de Waalse Pijl gemaakt met beide Henao erin. Nu maar even last minute wissels doorgevoerd.

Zal na sluiting m´n teams hier posten.

Edjahh

Start Dani Moreno vandaag wel overigens? Zweeler heeft hem er nog tussen terwijl PCS hem niet in de opstelling heeft.

Laatste man

http://www.letour.fr/la-fleche-wallonne/2016/fr/equipes/mov.html

Hier (nog) wel. Maar hier staat Henao ook nog. Movistar Facebook ook (voorlopig) nog.

Laatst gewijzigd
Edjahh

Als ik het nieuwsbericht over Gilbert lees hier op WF, daar staat ook nog een klein stukje over Katusha in.

Katusha: Rodriguez goed hersteld van val in Amstel Gold Race
Positievere geluiden zijn er te horen vanuit het kamp van Katusha. Joaquim Rodriguez ging zondag lelijk onderuit in de Amstel Gold Race, maar ondervindt daar weinig last meer van. “Hij had pijn aan zijn nek en schouder, maar stap voor stap ging het beter en vandaag voelde hij zich prima”, aldus ploegleider José Azevedo. “Hij is onze enige kopman voor de Waalse Pijl, al mogen we Jurgen Van den Broeck ook niet vergeten. Maar gezien de resultaten, vorm en type aankomst draait het morgen volledig om Joaquim.”

Lijkt me dan niet dat Moreno start...

gepke

Dani Moreno rijdt niet bij Katusha, maar bij Movistar.

Edjahh

Oeps, je hebt gelijk Gepke xD

1 2 ... 27 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.