Zondag rijdt het peloton alweer de laatste voorjaarsklassieker. Pakt Valverde als grote favoriet de overwinning of worden we verrast in de oudste klassieker op de wielerkalender.
Wij schreven wederom een voorbeschouwing. Lezen staat vrij en doe er je voordeel mee :)https://t.co/NJB6zeMmf7
Team voor LBL:
Julian Alaphilippe
Rui Costa
Daniel Martin
Alejandro Valverde
Romain Bardet
Jakub Fuglsang
Samuel Sanchez
Tim Wellens
Jan Bakelants
Bauke Mollema
Diego Rosa
Diego Ulissi
Ilnur Zakarin
Steve Cummings
Louis Meintjes
Serge Pauwels
Julien Simon
Pieter Weening
Voor LBL RtD:
Daniel Martin
Alejandro Valverde
Julian Alaphilippe
Rui Costa
Warren Barguil
Jakob Fuglsang
Diego Ulissi
Tim Wellens
Jan Bakelants
Diego Rosa
Dylan Teuns
Ilnur Zakarin
Michael Albasini
Simon Clarke
Steve Cummings
Stefan Denifl
Bert Jan Lindeman
Serge Pauwels
'@ Matisz, Zo, dat is een geweldig resultaat (3 prijzen zelfs) met het Voorjaarsklassiekerspel, Gefeliciteerd! Die 3e plaats met een paar punten beslecht maar het scheelt een hoop geld. Ik heb zelf ook nog €65 + €15 van onze 2e plaats in de subleague gewonnen. Ook de overige subleague winnaars en HJT gefeliciteerd.
Op naar de Giro, het Giro budgetspel staat nu ook klaar.
Subleague voor het Giro budgetspel lijkt me leuk! Wel weer een beetje een loterij, want je bent de zak als een dure renner wegvalt.. Maar toch leuk om samen te stellen!
Overigens is 15 euro wel duur, maar als je 400 euro wint bij het voorjaarklassiekersspel kan je weer even vooruit hè Matisz ;)
'@Sunrider heel erg bedankt
@LyndaLid 465 :D inderdaad dan kan je eventjes mee verder dat klopt.
Overigens we zijn tweede geëindigd met de subleague. Ik vind dat we hier wat enthousiaster over mogen zijn. Zeer mooi gespeeld. En ergens blijft het een loterij. Vandaag win je morgen…
Tijdens de Giro gaan we er opnieuw voor.
'@ HF2013, Ja het is waardeloos als je toprenners uitvallen, het blijft een loterij, er komt veel geluk bij kijken. Ik speel wel selectiever in de spellen.
@ LyndaLid, Het resultaat moet teleurstellend voor je zijn maar kop op, ik vind het altijd bewonderenswaardig en vermakelijk om jouw uiteg over je rennerskeuze te lezen en vaak heb je gelijk. Uiteraard is de geluksfactor van toepassing op heel veel meespelende zaken die elke steekhoudende theorie onderuit kan halen maar daarom niet minder interessant om te lezen.
Zakarin speel ik wel, Firsanov niet, die is al 33 en fietst plotseling de sterren van de hemel. Voorheen alleen enkele goede resultaten in kleinere wedstrijden.
Ik heb dezelfde renners onder de loep gehouden. Ulissi doet altijd wel mee in heuveletappes en sprint ook mee in minder makkelijke aankomsten. Wellens, tja heeft voorheen wel goed gescoord maar is de hemel in geschreven in België doch bezweek onder de druk. Wil zich mogelijk herpakken. Gilbert zie ik wel veel punten pakken, die moet zijn geld toch waarmaken voor BMC. Cancellara zal in de sprinttrein voor Nizzolo zitten, moeilijk te voorspellen. Colbrelli zal vrijbuiten natuurlijk en ook in sommige sprints opdoemen.
Dus ik denk Ulissi, Gilbert en Colbrelli meeste kans op succes. Battaglin stel ik ook op.
Ik heb omdat ik geld overhad voor de lol een teampje voor de proloog van vanmiddag aangemaakt. Als het sneeuwt en alles een échte loterij wordt heb ik pech, maar dat hoort erbij! Als het enigszins hetzelfde is voor iedereen dan denk ik dat ik met dit team leuke kans maak:
1 Coppel, Jérôme A
2 Dumoulin, Tom A
3 Izagirre, Ion A
4 Kelderman, Wilco A
5 Thomas, Geraint A
6 Herrada, Jesús B
7 Jungels, Bob B
8 Sanchez, Luis León B
9 Spilak, Simon B
10 Westra, Lieuwe B
11 Albasini, Michael C
12 Geniez, Alexandre C
13 Meyer, Cameron C
14 Morabito, Steve C
15 Moser, Moreno C
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.