Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 33 ... 68 69
LyndaLid

'@ Sunrider

Snap ik, maar ze moeten het qua punten wel waard zijn om in je team te hebben ;) Bovendien vallen er altijd wel mensen uit en weet je wel zeker dat met het afstappen van Kittel je eerste reserve erbij komt en dan heb ik wel al lekker veel klimmers (en tijdrijders of heuvelrenners)!

Voor mij is het bij die sprintetappes altijd vooral zaak om niet op te verre achterstand te raken door net die sprinter te missen die voor een verrassing zorgt. Dat is dit jaar nog niet echt zo, als heb ik dus Démare maar 1 keer (maar die moet echt goed geplaatst zitten). In de bergen en vooral de heuvels wordt dan het verschil gemaakt, want er zijn altijd één of twee klimmers die verbazen in positieve en/of negatieve zin. Daar win of verlies je dan vervolgens!

Sunrider

'@LyndaLid, Ik snap je redenatie en je maakt een goede kans maar voor hetzelfde geld gaan er meer sprinters door na het uitstappen van Kittel met de hoop op een etappezege. Hetzelfde geldt voor mij trouwens. ;) Ewan stapt ook zeker uit maar Greipel zou wel eens langer door kunnen gaan.

Laatste man

Aangezien ik wel gestort had voor budgetspel, maar niet gebruuikt heb af en toe een los team maken. Mijn team vandaag.

1 Colbrelli, Sonny A *winnaar
2 Trentin, Matteo A
3 Ulissi, Diego A
4 Wellens, Tim A
5 Brambilla, Gianluca B
6 Rojas, José Joaquín B
7 Sbaragli, Kristian B
8 Tsatevich, Alexey B
9 Amador, Andrey C
10 McCarthy, Jay C
11 Moser, Moreno C
12 Ewan, Caleb D
13 Haussler, Heinrich D
14 Hofland, Moreno D
15 Ligthart, Pim D
16 Navardauskas, Ramūnas D
17 Nizzolo, Giacomo D
18 Pozzato, Filippo D

Sunrider

'@Laatste man, ah ik moest even nadenken wat je nu bedoelt. Een dag team maken is ook leuk, doe ik ook en het format wisselt steeds. Heb met mijn favoriete budget format al wat gewonnen.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Shit. Kruijswijk, Chaves, Majka en Nibali als wissel. M'n jaarspel ronde wel een impuls!

EDIT: Nibali toch erin. Jammer van Cancellara. Zat in het buitenland en te laat meegekregen dat hij ziek was. Had nu liever een klimmer gehad.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Ik heb vandaag met mijn Budget Team eventjes de nummers 1, 2, 3, 4, 6 en 7 (en dan weet ik alleen maar de top 10)

:) :) :)

Ook Ulissi in al mijn normale teams gespeeld, helaas wel Kruijswijk en Nibali als wissels.

pirazzi

Had nog getwijfeld tussen Amador en Brambilla in mijn gewone team, het is Brambilla geworden en die haalt nu voor het eerst punten. Mijn nulpunten teams blijven ook op 0 als de voorlopige uitslag klopt! Budget gaat minder want de 2 Fransen die uitgevallen zijn had ik beide.

LyndaLid

6e in de etappe vandaag, en 63e algemeen met maar twee sprinters :) In het budgetspel dus

Sunrider

Mijn budgetteam 1 laat het nogal afweten, nu plaats 33 maar team 2 klimt naar plaats 59. We doen dus nog volop mee. In de RtD 64 plaatsen gestegen naar 124. @LyndaLid jij hebt ook goed gescoord. Zodra er dus klassementsrenners hoog eindigen scoren we goed.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Nog steeds geen wissels kunnen inzetten maar ja moet je dan minder sprinters selecteren en meer klassementsrenners? In het budgetteam al de derde uitvaller met Mareczko (5.8 mln.) Eerder waren al Péraud (10.6 mln.) en Geniez (7.1 mln.) uitgevallen.

Sunrider

Landa en Valverde vallen in in mijn beste 2 Giro teams. Helaas heb ik Mareczko ook in mijn budget en RtD teams.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Bij mij valt nog niemand in. Voor mensen als Sunrider komt dit alleen maar lekker uit, nu heb je morgen een klimmer erbij..

Wel de vraag of je nu aan het eind vd Giro niet een renner te kort gaat komen, met van die renners die zo vroeg uitvallen én geen punten hebben gehaald.

Helaas heb ik overigens ook Mareczko en Geniez in mijn Budget team, maar dat is nog te overzien.

pirazzi

Als je kijkt naar de punten renners staat Greipel op plek 12 tot nu toe met 26 punten en Kruijswijk (mijn eerste wissel) op plek 14 met 25 punten. Dus Kruijswijk wissel kan wel, zeker als Greipel vandaag punten haalt en Kruijswijk niet.

LyndaLid

Ja ik baalde gisteren al dat ik Nibali, Kruijswijk, Chaves en Majka als wissels heb. Maar aan de andere kant, de échte punten gaan die pas vanaf vrijdag en zaterdag pakken. Dan is Kittel er hopelijk al uit.

pirazzi

Greipel +35 vandaag. :)

LyndaLid

Dit was een etappe waar ik al had verwacht te gaan zakken. Denk alleen dat dat nu wel wat verder zakken wordt dan verwacht... Alleen bij mn normale zweeler heb ik 1 team met Greipel, Demare en Jungels, maar Hofland heb ik nergens en Colbrelli heb ik dan weer waar ik Demare en Jungels niet heb :D

In het budget team redden Jungels en Colbrelli nog enigszins de meubelen, want de rest heb ik niet.

Sunrider

Heb ook een matige score overall. Alleen mijn giro sprintersteam heeft aardig gescoord maar of het genoeg is voor een prijs weet ik niet.
Edit: 0.75 euro is mijn deel. ;)

Laatst gewijzigd
Laatste man

Heb helaas Cancellara. Als ik die niet had maar Hofland of een klimmer had ik er echt wel vertrouwen in. Vandaag weer veel punten met Greipel, Jungels, Démare, Valverde, Zakarin, Nibali, Landa en Ewan.

Laatst gewijzigd
Sunrider

'@Laatste mam, de tijdrit levert wat op en ik denk dat hij nog wel meer van zich zal laten horen. Ik heb hem ook, gewoon pech hebben.

LyndaLid

'@ Laatste man

Wij hebben gewoon precies hetzelfde team. Alleen heb ik Uran er al in en Nibali als wissel, en heb jij Nibali er al in en Uran als (2e) wissel.. Ook ik heb Cancellara, maar wie weet is die voor de tijdrit weer in orde en dan kan het echt nog wel lonen!

In het budget spel toch maar 20 plaatsjes gezakt, dat valt mee en morgen kan ik daar gaan scoren!

pirazzi

Jammer dat er bij het budgetspel geen dagprijzen voor etappes zijn. :)

Gelegevaar

Amai! Denk je een dag aardig te hebben gescoord, zak je nog steeds in het klassement.. De voorspellers zijn aan elkaar gewaagd bij Zweeler, dat staat vast.

Edjahh

Hoe staat men er hier voor in het RtD spel? Met mijn enige team doe ik het niet onaardig, zeker als ik kijk wat er boven mij staat.

Sta momenteel 60e in het AK met 631 punten.

Met de volgende renners:

- Marcel Kittel
- Andre Greipel
- Moreno Hofland
- Diego Ulissi
- Kristian Sbaragli
- Prem Roglic
- Alejandro Valverde
- Sonny Colbrelli
- Steven Kruijswijk
- Manuel Belletti
- Ilnur Zakarin
- Vincenzo Nibali
- Ramunas Navardauskas
- Mikel Landa
- Enrico Battaglin
- Carlos Betancur
- Davide Formolo
- Leigh Howard
- Jakub Mareckzo (uitgevallen helaas)
- Matteo Trentin

fenna

Helaas, bij mijn ook niks wel nog steeds de nul

Sunrider

Giro Rtd gezakt van 33 naar 120 (527p) en van 61 naar 165 (503p )maar doe nog steeds mee naar mijn idee (de wens is de vader) en zal vandaag weer klimmen of er moet een idiote noname kopgroep van pak weg 10 renners mij de das om doen. Kijk mijn spurters worden er door die nitwit van een Taaramae uitgeknikkert wat doet hij daar uberhaupt. :D Maar nu de eerste bergetappe en de tijdrit nadert ook , als ik daarna weer top honderd sta geef ik mij nog een kans.
Edit: mijn sprinters: Kittel, Arndt (uitgepierd) Viviani, Nizzolo, Modolo.
Voor vandaag, etappe 6, doe ik de RTD, mijn favoriete budget format.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 33 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.