Knap van je nul-punten teams. Dat heeft me nog nooit getrokken.
Zelf in de jaarspellen; 12e in het Ronde klassement op dit moment. Budget 2 begint ook ineens te lopen (Moser, Jungles, Chaves, Nibali, Landa, Pozzovivo, Ewan, Arndt, Kruijswijk en Anton in Giro).
Giro; Majka komt voor Viviani. Uran, Chaves, Kruijswijk en Wellens in de wacht.
Ja een verschil dus maar inderdaad, dat gaat in jouw voordeel uitslaan.
De volgende wissels voor ons beiden zijn Majka en Chaves, maar de vijfde is bij Hesjedal (laatste week!) en bij jou Pozzovivo.
Ik denk serieus dat wij (jij nog meer dan ik) nog heel hoog kunnen eindigen, als het niet té lang duurt voordat die andere twee erbij komen.
Alhoewel ik niet zo hoog sta - 784 en 754 punten heb ik nu Dumoulin, Nibali, Zakarin, Valverde, Landa Hesjedal en Chaves metals wissel nog Pozzovivo in team 2. In team 1 Dumoulin, Valverde, Zakarin, Uran, Nibali, Majka en Amador, wissel nog Kangert. Opvallend, geen Kruijswijk hier! Toch wel kansloos.
In het Giro budgetspel sta ik 254e met 719 punten en ik zie nog wel perspectief maar ik denk niet genoeg voor de top 50. Even de tijdrit afwachten. Intussen sprokkel ik wel wat euro's binnen met een dagteam.
@Laatste man, dat gaat goed, en het staat nog erg op een kluitje.
@Nulpunters, vandaag dus geen probleem neem ik aan met de tijdrit, het blijft goed gaan.
Ik heb wat geld gestort en een team gemaakt voor de tijdrit van vandaag. Eens kijken of het bij een eenmalig investering gaat blijven of niet.
Heb na twijfel uiteindelijk Moser verkozen boven Roglic, dat zou een foute keuze kunnen zijn na zijn inspanning van gisteren.
Edit: Had blijkbaar toch Roglic gekozen :)
2 RtD teams voor vandaag.
TEAM 1 (winnaar Dumoulin):
1 Zakarin, Ilnur 15.8 mln.
2 Jungels, Bob 13.9 mln.
3 Kruijswijk, Steven 10.7 mln.
4 Uran, Rigoberto 8.8 mln.
5 Valverde, Alejandro 7.6 mln.
6 Ludvigsson, Tobias 7.5 mln.
7 Moser, Moreno 5.1 mln.
8 Amador, Andrey 4.3 mln.
9 Siutsou, Kanstantsin 4.2 mln.
10 Pozzovivo, Domenico 3.3 mln.
11 Preidler, Georg 2.5 mln.
12 Serry, Pieter 1.3 mln.
TEAM 2 (winnaar Cancellara):
1 Cancellara, Fabian 17.2 mln.
2 Jungels, Bob 13.9 mln.
3 Küng, Stefan 11.6 mln.
4 Kangert, Tanel 10.3 mln.
5 Valverde, Alejandro 7.6 mln.
6 Ludvigsson, Tobias 7.5 mln.
7 Moser, Moreno 5.1 mln.
8 Amador, Andrey 4.3 mln.
9 Preidler, Georg 2.5 mln.
10 Keizer, Martijn 1.9 mln.
11 Monfort, Maxime 1.7 mln.
12 Wellens, Tim 1.3 mln.
Bij mijn etappe team lijken Tuft en Gretsch al zeer slechte keuzes te zijn.
Tuft gefinisht op 5:28 van Brändle, die het beter deed dan ik had gedacht.
Gretsh bij tussenpunt 2 al op 00:58
En Cancellara net binnen op 00:18 van Brändle..
Had Laengen nog overwogen om te kiezen in categorie E, verslaat hij Cancellara :o
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.