Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 35 ... 68 69
pirazzi

Een stuk of 42 teams die Jacobus Venter in hun nulpuntenteam hadden. Raar, de Zuid-Afrikaanse kampioen mag je toch nooit onderschatten? Edit: meer nog, ik keek alleen naar de teams die nog op 0 stonden.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Pfoe, wel balen dat ik m'n budgetspel niet heb kunnen betalen. Met Kittel, Jungles, Kruijswijk, Moser, Brambilla, Ulissi, Chaves, Zakarin o.a.

Laat Dumoulin na morgen maar afstappen, net als wat sprinters.

Sunrider

Nou ja, zag het al aankomen natuurlijk, Cancellara niet in de kopgroep dus kansloos. LyndaLid had het weer goed gezien. @Pirazzi, Berlato 24e.
Edit: wel €17,50 gewonnen, gedeeld 2e in het 8e etappe spel.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Ja ja, nog maar 78 teams over met 0 punten waarvan 4 van mij en 1 van fenna. :)

pirazzi

Het probleem Boy van Poppel heeft zich ook opgelost.

ivo001

Viviania --> Kruijswijk
Ik ben er niet rauwig om.

Ik vrees dan Ewan, Kittel en Greipel niet meer heel lang mee gaan, en dan zijn mijn wissels op.
Dan staan op volgorde Hesjedal-Arndt-Hofland klaar.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Hier ook Viviani uit, Kruijswijk in. Viviani had 49 punten maar haalt er geen meer, Kruijswijk heeft ook 49 punten en haalt bijna zeker nog meer. Andere wissels zijn nog Uran, Majka, Chaves en Pozzovivo maar dan moeten Kittel, Greipel en nog twee anderen eerst afstappen.

Laatste man

Knap van je nul-punten teams. Dat heeft me nog nooit getrokken.

Zelf in de jaarspellen; 12e in het Ronde klassement op dit moment. Budget 2 begint ook ineens te lopen (Moser, Jungles, Chaves, Nibali, Landa, Pozzovivo, Ewan, Arndt, Kruijswijk en Anton in Giro).

Giro; Majka komt voor Viviani. Uran, Chaves, Kruijswijk en Wellens in de wacht.

LyndaLid

Ooeehh dit is lekker zeg.

In mijn beste team komen nu Kruijswijk en Nibali erbij voor morgen. Dan heb ik Dumoulin, Cancellara, Jungels(!), Nibali, Valverde, Zakarin, Uran, Kruijswijk, Landa en Ulissi :)

Dat wordt een meer dan behoorlijke stijging jongens!

Gelegevaar

Ik heb met het stoppen van Kittel nog maar één reserve over: Majka.

Mijn klimafdeling bestaat nu uit:
Nibali Uran Zakarin Valverde Landa Kruiswijk Kangert Nimiec
+ Dumoulin Jungels en Ulissi.
Kon slechter.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Het verschil tussen mij (H. Clinton) en LyndaLid 1 is nu nog maar 1 renner: Brambilla en Ewan.

Laatst gewijzigd
Gelegevaar

Dat zijn er toch echt twee @Pirazzi. Nog een beetje beduusd van het songfestival?
;-)

HF2013

Pff... voor de bergen uiteraard wel lekker, maar ik hou niks over bij het overige vlakke. Laat het daar dan maar uitlopen op vluchtgroepen die weg blijven als straks Etixx en Soudal niet achtervolgen.

LyndaLid

Ja een verschil dus maar inderdaad, dat gaat in jouw voordeel uitslaan.

De volgende wissels voor ons beiden zijn Majka en Chaves, maar de vijfde is bij Hesjedal (laatste week!) en bij jou Pozzovivo.

Ik denk serieus dat wij (jij nog meer dan ik) nog heel hoog kunnen eindigen, als het niet té lang duurt voordat die andere twee erbij komen.

pirazzi

'@Gelegevaar:
Nee, waar ik Brambilla heb heeft Lynda Ewan, dat is een verschil van 1 renner. Dus als hij stijgt stijg ik ook. :)

Laatst gewijzigd
fenna

Had vandaag wat meer punten verwacht wel nog steeds de nul en Boy naar huis en die Berlato zie ik nog wel eens een punt pakken.
Mijn kinderen vinden het prachtig die zijn inmiddels Berlato fan en ik duim morgen voor Roglic.

Sunrider

Alhoewel ik niet zo hoog sta - 784 en 754 punten heb ik nu Dumoulin, Nibali, Zakarin, Valverde, Landa Hesjedal en Chaves metals wissel nog Pozzovivo in team 2. In team 1 Dumoulin, Valverde, Zakarin, Uran, Nibali, Majka en Amador, wissel nog Kangert. Opvallend, geen Kruijswijk hier! Toch wel kansloos.
In het Giro budgetspel sta ik 254e met 719 punten en ik zie nog wel perspectief maar ik denk niet genoeg voor de top 50. Even de tijdrit afwachten. Intussen sprokkel ik wel wat euro's binnen met een dagteam.
@Laatste man, dat gaat goed, en het staat nog erg op een kluitje.
@Nulpunters, vandaag dus geen probleem neem ik aan met de tijdrit, het blijft goed gaan.

Laatst gewijzigd
ivo001

In de haast van mijn team opstellen ben ik dus Jungels vergeten, oeps.

LyndaLid

Heb maar weer eens een RtD teampje voor vandaag, om het extra spannend te maken. Zonder Dumoulin trouwens.

En uiteraard speel ik het RtD spel in Californië mee, dat is weer het format waarmee ik vaak hoog eindig dus nu hopelijk ook weer :) (en dan eindelijk niet 1 tot 5 plekken te laag!)

pirazzi

@Nulpunters, vandaag dus geen probleem neem ik aan met de tijdrit, het blijft goed gaan.
Dat verwacht ik wel. De renners die eventueel nog top 20 kunnen halen in een tijdrit staan allemaal reserve bij mij. Wat ik ook gezien heb bij andere nulpuntenteams is dat ze sprinters reserve hebben gezet zoals Kittel, Greipel en Ewan. Dat is wel slim natuurlijk maar je hebt ook het risico dat bij een massale valpartij in het begin van de Giro je al een paar wissels moet gebruiken dus dan komen die sprinters in je team en zouden dan bij etappe 12 punten kunnen halen als ze dan nog niet naar huis zijn.

ivo001

Ik heb wat geld gestort en een team gemaakt voor de tijdrit van vandaag. Eens kijken of het bij een eenmalig investering gaat blijven of niet.
Heb na twijfel uiteindelijk Moser verkozen boven Roglic, dat zou een foute keuze kunnen zijn na zijn inspanning van gisteren.

Edit: Had blijkbaar toch Roglic gekozen :)

Laatst gewijzigd
Sunrider

Ik heb 1 etappe team en 2 RtD teams gemaakt. Was net bezig, 2 1/2 uur geleden mijn 2e team nog aan te passen, valt de stroom uit na een gigantische onweersbui.

LyndaLid

2 RtD teams voor vandaag.

TEAM 1 (winnaar Dumoulin):

1 Zakarin, Ilnur 15.8 mln.
2 Jungels, Bob 13.9 mln.
3 Kruijswijk, Steven 10.7 mln.
4 Uran, Rigoberto 8.8 mln.
5 Valverde, Alejandro 7.6 mln.
6 Ludvigsson, Tobias 7.5 mln.
7 Moser, Moreno 5.1 mln.
8 Amador, Andrey 4.3 mln.
9 Siutsou, Kanstantsin 4.2 mln.
10 Pozzovivo, Domenico 3.3 mln.
11 Preidler, Georg 2.5 mln.
12 Serry, Pieter 1.3 mln.

TEAM 2 (winnaar Cancellara):

1 Cancellara, Fabian 17.2 mln.
2 Jungels, Bob 13.9 mln.
3 Küng, Stefan 11.6 mln.
4 Kangert, Tanel 10.3 mln.
5 Valverde, Alejandro 7.6 mln.
6 Ludvigsson, Tobias 7.5 mln.
7 Moser, Moreno 5.1 mln.
8 Amador, Andrey 4.3 mln.
9 Preidler, Georg 2.5 mln.
10 Keizer, Martijn 1.9 mln.
11 Monfort, Maxime 1.7 mln.
12 Wellens, Tim 1.3 mln.

ivo001

Bij mijn etappe team lijken Tuft en Gretsch al zeer slechte keuzes te zijn.

Tuft gefinisht op 5:28 van Brändle, die het beter deed dan ik had gedacht.
Gretsh bij tussenpunt 2 al op 00:58
En Cancellara net binnen op 00:18 van Brändle..
Had Laengen nog overwogen om te kiezen in categorie E, verslaat hij Cancellara :o

Laatst gewijzigd
pirazzi

Het zou zomaar kunnen dat Tjallingii top 20 haalt in de tijdrit vandaag, dan heb ik pech met 1 nulpuntenteam.

1 2 ... 35 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.