Giro stage 9 (RtD)
1 Zakarin, Ilnur 15.8 mln.
2 Jungels, Bob 13.9 mln.
3 Kruijswijk, Steven 10.7 mln.
4 Kangert, Tanel 10.3 mln.
5 Uran, Rigoberto 8.8 mln.
6 Valverde, Alejandro 7.6 mln.
7 Amador, Andrey 4.3 mln.
8 Siutsou, Kanstantsin 4.2 mln.
9 Pozzovivo, Domenico 3.3 mln.
10 Ulissi, Diego 2.8 mln.
11 Keizer, Martijn 1.9 mln.
12 Ovechkin, Artem 1.4 mln.
Extra; Cancellara, Fabian
1 Cancellara, Fabian 17.2 mln.
2 Jungels, Bob 13.9 mln.
3 Küng, Stefan 11.6 mln.
4 Kangert, Tanel 10.3 mln.
5 Uran, Rigoberto 8.8 mln.
6 Valverde, Alejandro 7.6 mln.
7 Boaro, Manuele 5.3 mln.
8 Brändle, Matthias 3.7 mln.
9 Hepburn, Michael 2.4 mln.
10 Keizer, Martijn 1.9 mln.
11 Konovalovas, Ignatas 1.3 mln.
12 Tjallingii, Maarten 1 mln.
Extra; Dumoulin, Tom
Lekker jongens, 2e nu met de subleague in het Giro spel!
Ik sta 69e in het klassement nu, en Pirazzi en Laatste Man nog iets hoger :) We hebben echt praktisch dezelfde teams trouwens, dat is wel jammer. Het verschil zit hem er in dat ik straks eerder een wissel erbij krijg dan Pirazzi (door Ewan) en Kruijswijk heb tegenover Majka in Laatste Man zijn team.
Ik heb er nog steeds erg veel vertrouwen in, ook voor een prijs met de subleague dus! Ik vraag me af of Cancellara en Dumoulin gaan uitrijden.. Dat zouden weer twee wissels zijn, terwijl Ewan ook sowieso nog afstapt en Greipel en Démare misschien ook.
Hoe dan ook, ik heb nog drie wissels (Majka - Chaves - Hesjedal) en dat zullen zeker geen verkeerde keuzes zijn! :)
EDIT: nee er klopt iets niet, etappe 9 is dubbel geteld.
Ben uitendelijk 21e geworden in de daguitslag met mijn 9e etappe team! €9 binnen jeuj!
Als ik toch Küng had gepakt ipv Kruijswijk was ik 3e geweest zelf. Had hem minder ingeschat op lange tijdritten, en het weer was natuurlijk zeer bepalend vandaag. Met Laengen ipv Navardauskas had ik gewonnen maarja.
Inmiddels hersteld. Gaat wel lekker met de WF-ers inderdaad. Zelf sta ik nu 35e met mijn hoogste team (andere subleague; laatste moment-werk, dus WF was al vol). M.n. Chaves ontbreekt hier, dus als die nog veel punten gaat pakken, moet een van mijn andere teams het maar overnemen.
Sowieso lijken de teams die ik langs zie komen erg op elkaar; de meest gekozen zijn tot nu toe globaal ook de meest scorende renners. Het verschil zit vooral in de volgorde van reserves. Mijn hoogste team moet hopen dat Sbaragli nog een paar mooie sprints rijdt als de afhakers weg zijn.
Nu staan we opeens 4de ipv 2de in het subleagues klassement. Sunrider 1 heeft met 55 punten goed gescoord omdat Amador als wissel 11 punten scoorde. Maar hij heeft nog wel een achterstand in te halen. ;) Zie nu dat ik met beide budgetteams een keer bovenaan heb gestaan in de etappe, vandaag met Donald Trump (175 punten) en in etappe 5 met budgetteam (199 punten).
Mooi dagprijsje in etappespel met 9de plek :)
Voor RtAD een teampje gemaakt gebaseerd op weersvoorspelling met veel vroege starters: Brandle, Vorobyev, Cancellara, Keizer, Bobridge, Gretsch, Ovechkin maar helaas geen Roglic...dus niet genoeg.
In Giro spel 700ste met beste team met wel veel bergmannen dus zal nog wat gaan stijgen maar een echte topklassering zit er niet in helaas.
Mijn wissels zijn opgebruikt, nu kan het beginnen. Maar ja als er nog 3 sprinters uitstappen wordt het minder. ;) etappe 12 zullen de meeste nog willen doen en daarna hebben ze nog etappe 17 en 21, hoop dat Modolo en Nizzolo door gaan.
De meeste wfers draaien niet slecht hoor, nu moeten we gaan oogsten dus alleen maar vooruit kijken en al die sprinters teams inhalen.
Ook leuk dat er af en toe een prijsje wordt meegepakt!
Ja Pirazzi, we hebben nu ook allebei Chaves (helaas niet vandaag). En dan straks gaat het tussen Hesjedal bij mij en Pozzovivo bij jou ;). En natuurlijk Brambilla tegen Ewan, maar dat gaat jou een voordeel opleveren. Hopen dat Ewan nog één keer echt voor winst mee sprint!
Ik heb even gekeken naar ongeveer de top 100 (man, wat een verveling!) en Ulissi en Kruijswijk(!) zijn by far degenen waar wij voordeel uit kunnen halen, en ook Chaves en Majka heeft niet iedereen. Hofland is de gevaarlijkste voor allebei, verder Pozzovivo en Brambilla dus voor mij en Hesjedal en Ewan voor jou.
We gaan echt mooi eindigen, ik denk sowieso top 100! Wie heb jij eigenlijk als winnaar enzo? Dat was bij Landa, net als de bergtrui.... Dus laat Kruijswijk de Giro maar winnen ;)
'@ laatste man
Dat lijkt me een hele goede laatste wissel. Ik twijfelde zelf tussen hem en Hesjedal, werd de laatste en dat kan zeker ook nog wel lonen. Jij, ik en Pirazzi (muv Brambilla) hebben verder overigens precies dezelfde teams.. Dat wordt spannend, en we kunnen nog alledrie heel hoog eindigen. Vooral door Ulissi en Kruijswijk, en in mindere mate Chaves en Majka. Amador moet dan wel ff kappen met goed rijden.
@ abdoe
Ja inderdaad, dus hopen op Kruissie ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.