Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 36 ... 68 69
Laatste man

Giro stage 9 (RtD)
1 Zakarin, Ilnur 15.8 mln.
2 Jungels, Bob 13.9 mln.
3 Kruijswijk, Steven 10.7 mln.
4 Kangert, Tanel 10.3 mln.
5 Uran, Rigoberto 8.8 mln.
6 Valverde, Alejandro 7.6 mln.
7 Amador, Andrey 4.3 mln.
8 Siutsou, Kanstantsin 4.2 mln.
9 Pozzovivo, Domenico 3.3 mln.
10 Ulissi, Diego 2.8 mln.
11 Keizer, Martijn 1.9 mln.
12 Ovechkin, Artem 1.4 mln.
Extra; Cancellara, Fabian

1 Cancellara, Fabian 17.2 mln.
2 Jungels, Bob 13.9 mln.
3 Küng, Stefan 11.6 mln.
4 Kangert, Tanel 10.3 mln.
5 Uran, Rigoberto 8.8 mln.
6 Valverde, Alejandro 7.6 mln.
7 Boaro, Manuele 5.3 mln.
8 Brändle, Matthias 3.7 mln.
9 Hepburn, Michael 2.4 mln.
10 Keizer, Martijn 1.9 mln.
11 Konovalovas, Ignatas 1.3 mln.
12 Tjallingii, Maarten 1 mln.
Extra; Dumoulin, Tom

ivo001

Ik baal echt dat ik Laengen niet heb gekozen, twijfelde er heel erg over, maar uiteindelijk voor Navardauskas gegaan voor hem...
Wordt hij 3e

LyndaLid

Lekker jongens, 2e nu met de subleague in het Giro spel!

Ik sta 69e in het klassement nu, en Pirazzi en Laatste Man nog iets hoger :) We hebben echt praktisch dezelfde teams trouwens, dat is wel jammer. Het verschil zit hem er in dat ik straks eerder een wissel erbij krijg dan Pirazzi (door Ewan) en Kruijswijk heb tegenover Majka in Laatste Man zijn team.

Ik heb er nog steeds erg veel vertrouwen in, ook voor een prijs met de subleague dus! Ik vraag me af of Cancellara en Dumoulin gaan uitrijden.. Dat zouden weer twee wissels zijn, terwijl Ewan ook sowieso nog afstapt en Greipel en Démare misschien ook.

Hoe dan ook, ik heb nog drie wissels (Majka - Chaves - Hesjedal) en dat zullen zeker geen verkeerde keuzes zijn! :)

EDIT: nee er klopt iets niet, etappe 9 is dubbel geteld.

Laatst gewijzigd
ivo001

Ben uitendelijk 21e geworden in de daguitslag met mijn 9e etappe team! €9 binnen jeuj!
Als ik toch Küng had gepakt ipv Kruijswijk was ik 3e geweest zelf. Had hem minder ingeschat op lange tijdritten, en het weer was natuurlijk zeer bepalend vandaag. Met Laengen ipv Navardauskas had ik gewonnen maarja.

pirazzi

Ja had opeens 24 punten met Tjallingii maar etappe 9 is twee keer geteld.

Abdoe

Inmiddels hersteld. Gaat wel lekker met de WF-ers inderdaad. Zelf sta ik nu 35e met mijn hoogste team (andere subleague; laatste moment-werk, dus WF was al vol). M.n. Chaves ontbreekt hier, dus als die nog veel punten gaat pakken, moet een van mijn andere teams het maar overnemen.

Sowieso lijken de teams die ik langs zie komen erg op elkaar; de meest gekozen zijn tot nu toe globaal ook de meest scorende renners. Het verschil zit vooral in de volgorde van reserves. Mijn hoogste team moet hopen dat Sbaragli nog een paar mooie sprints rijdt als de afhakers weg zijn.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Nu staan we opeens 4de ipv 2de in het subleagues klassement. Sunrider 1 heeft met 55 punten goed gescoord omdat Amador als wissel 11 punten scoorde. Maar hij heeft nog wel een achterstand in te halen. ;) Zie nu dat ik met beide budgetteams een keer bovenaan heb gestaan in de etappe, vandaag met Donald Trump (175 punten) en in etappe 5 met budgetteam (199 punten).

Laatst gewijzigd
Abdoe

Cancellara start dinsdag niet meer, dus in sommige teams schuift er weer eentje door.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Nicee Majka erbij

pirazzi

Oké dat is wel gunstig mbt wissels...

JapieJapo

Mooi dagprijsje in etappespel met 9de plek :)
Voor RtAD een teampje gemaakt gebaseerd op weersvoorspelling met veel vroege starters: Brandle, Vorobyev, Cancellara, Keizer, Bobridge, Gretsch, Ovechkin maar helaas geen Roglic...dus niet genoeg.

In Giro spel 700ste met beste team met wel veel bergmannen dus zal nog wat gaan stijgen maar een echte topklassering zit er niet in helaas.

pirazzi

SquadraGenerale, mooie naam voor het Giro spel. Je krijgt dinsdag Kruijswijk voor Cancellara en zou in de wielerflits subleague tussen Matisz 1 en 2 staan met 843 punten.

Laatste man

44e i rtd. Helaas geen roglic. In Girospel gaan we de goede kant op. Chaves erbij ipv Fabian. Mis alleen Kruissie nog, maar ga ervan uit dat minimaal 1 van Ewan/Demare/Greipel/Dumoulin nog uitstapt.

Sunrider

Mijn wissels zijn opgebruikt, nu kan het beginnen. Maar ja als er nog 3 sprinters uitstappen wordt het minder. ;) etappe 12 zullen de meeste nog willen doen en daarna hebben ze nog etappe 17 en 21, hoop dat Modolo en Nizzolo door gaan.
De meeste wfers draaien niet slecht hoor, nu moeten we gaan oogsten dus alleen maar vooruit kijken en al die sprinters teams inhalen.
Ook leuk dat er af en toe een prijsje wordt meegepakt!

Laatst gewijzigd
pirazzi

Na etappe 9 al je wissels op dan mag er niemand meer uitvallen in de resterende etappes, duimen draaien dus! Bij mijn nulpuntenteams heeft er 1 geen kans meer maar daardoor is er ook een hoger prijzengeld voor de overgebleven teams, al scheelt dat maar € 0,26.

Sunrider

Na etappe 12 weten we meer maar de eventuele uittredende sprinters (Ewan lijkt zeker) kunnen daarna toch niet heel veel meer scoren. Geen Tsatevich in mijn teams gelukkig. Dumoulins zadelpijn is wel zorgwekkend. :D

pirazzi

Ziekte van Landa, krijg er morgen Chaves voor. Gaat wel hard met de wissels, straks Greipel weg en dan Pozzovivo voor de bergen.

LyndaLid

Ja Pirazzi, we hebben nu ook allebei Chaves (helaas niet vandaag). En dan straks gaat het tussen Hesjedal bij mij en Pozzovivo bij jou ;). En natuurlijk Brambilla tegen Ewan, maar dat gaat jou een voordeel opleveren. Hopen dat Ewan nog één keer echt voor winst mee sprint!

Ik heb even gekeken naar ongeveer de top 100 (man, wat een verveling!) en Ulissi en Kruijswijk(!) zijn by far degenen waar wij voordeel uit kunnen halen, en ook Chaves en Majka heeft niet iedereen. Hofland is de gevaarlijkste voor allebei, verder Pozzovivo en Brambilla dus voor mij en Hesjedal en Ewan voor jou.

We gaan echt mooi eindigen, ik denk sowieso top 100! Wie heb jij eigenlijk als winnaar enzo? Dat was bij Landa, net als de bergtrui.... Dus laat Kruijswijk de Giro maar winnen ;)

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik krijg nu Arndt in de plek van Landa.
Heb alleen nog maar Hofland als reserve staan nu.
De rode en blauwe trui heb ik iig al fout.

pirazzi

Voor jou Ewan en Hesjedal!

LyndaLid

We vallen in de prijzen met de subleague aan het eind vd giro, dat durf ik nu wel bijna met zekerheid te zeggen.

pirazzi

De Giro is nog lang dus ik reken me nog niet rijk. Vandaag wel weer geluk gehad met nulpuntenteams omdat Guillaume Bonnafond 22ste werd.

Laatste man

Kruissie erin. Alleen Wellens nog als wissel, maar die heeft zn etappe al. Welicht in de 3e week nog.

Abdoe

Gaat idd lekker met jullie subleague! Al vormen de truipunten wel een gevaar, mocht Nibali de Giro winnen.

LyndaLid

'@ laatste man

Dat lijkt me een hele goede laatste wissel. Ik twijfelde zelf tussen hem en Hesjedal, werd de laatste en dat kan zeker ook nog wel lonen. Jij, ik en Pirazzi (muv Brambilla) hebben verder overigens precies dezelfde teams.. Dat wordt spannend, en we kunnen nog alledrie heel hoog eindigen. Vooral door Ulissi en Kruijswijk, en in mindere mate Chaves en Majka. Amador moet dan wel ff kappen met goed rijden.

@ abdoe

Ja inderdaad, dus hopen op Kruissie ;)

1 2 ... 36 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.