Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 37 ... 68 69
pirazzi

Teams met alle wissels al op en Ewan nog in het spel hebben wel een licht nadeel want dan geen vervanging meer voor Ewan. Moet ook nog zien of Dumoulin nog punten pakt, als hij al Turijn haalt.

Abdoe

Dumoulin had weer erg last vandaag; grote kans dat hij morgen al niet meer opstapt. Dat worden Zweeler-teams van 10 man in Turijn :)

Laatst gewijzigd
ivo001

Hoe zit dat precies met die subleagues? Kosten die ook geld om aan te maken?

Abdoe

Nee, aanmaken van / meedoen aan een subleague is een gratis extra kans op een prijs(je). Voor de winnende subleague 20 euri per *-team en dan naar beneden tot de 11e subleague: 1 euro per *-team.

Laatst gewijzigd
ivo001

Aha, jammer dat ik daar niet van op de hoogte was. Is een leuke voor de TDF.

FaasjeWilkes

Ulissi kan morgen misschien het verschil maken voor jullie. Ik hoop zelf dat ie zich koest houdt, laat Sbaragli maar winnen morgen :D. Het komt me goed uit dat Landa naar huis gaat, niet omdat Betancur er nu inkomt, maar omdat Kruijswijk en Chaves nu sneller aan de beurt komen. Dumoulin zou wel is de volgende uitvaller kunnen zijn, dan nog 1 van de 2 Greipel-Ewan en dan ben ik er. Maar dat moet wel snel gebeuren. En Betancur blijft een zwakke plek, tenzij die nog sterk verbeterd in de laatste week. Ik had meer van hem verwacht na wat ie al liet zien in Luik.

Matisz

Betancur is in vorm die wacht gewoon op zijn kans (hoop ik). Hij is mijn volgende en laatste invaller en hopelijk pakt hij dan en alleen dan zijn punten :D. Ik meen gelezen te hebben dat Ewan zo ver mogelijk dient te geraken (misschien zelfs uitrijden) in deze Giro. Ik zie wel wat er te gebeuren staat met mijn ploegje. Ben blij voor de subleague en voor het succes van de mede- wielerflitsers. Ik ben al blij als ik al eens een koers kan bekijken dezer dagen

Sunrider

'@ Matisz, Jij hebt een druk bezet leven, die tijd heb ik gehad. Betancur doet zijn knechtende best, krijgt misschien een kans maar voorlopig speelt Movistar Amador uit als 2e man. (en laat ik die nu in mijn team hebben :D ) Ewan zou na de 12e etappe uitstappen, we zullen zien.

pirazzi

Je hebt nu zes uitvallers in dat team maar dat zal iedereen vroeg of laat wel krijgen, misschien nog wel meer.

Sunrider

Ja helaas pirazzi, maar kan nog meedraaien. Had wel vertrouwen in Landa voor de laatste week. Een bbq op een rustdag, wie dat heeft verzonnen.....

HF2013

Gisteren 22e in het budgetdagklassement... ik dacht dat ik Atapuma ook had, maar helaas op het laatste moment moeten wisselen.
Daar al 3 uitvallers, zonder reserves... dan hakt de ziekte van Landa er wel in, want dat was de één-na-duurste renner.

Sunrider

Kan het zelf ook wel vergeten maar onze nulpunters pirazzi en fenna2 doen het nog goed, er zijn er nog zo'n 35 slechts.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Voor de nulpunters wordt het nog gevaarlijk, met de échte overgangsetappes die er nog aan komen.

Vandaag twee 1euro teampjes voor RtD gemaakt. Had er één gemaakt voor de vlucht, en één voor een pelotonsprint, dus dat is de enige die nog meedoet.

Dumoulin eruit, nu hebben we allemaal weer verschillende teams, met bij mij Hesjedal als joker (en voor allemaal nog steeds Ulissi).

Bassieb

Laten we hopen dat Ulissi vandaag de zege pakt! Gisteren wat plaatsen ingelopen door Visconti.
Ook voor mij is Hesjedal de joker voor de derde week.

Het missen van Jungels kan me wel eens duur komen te staan.

Laatste man

Wellens voor Dumoulin dus. Onbegrijpelijk dat ik Pozzovivo niet in dit team heb (als wissel). Had hem waarschijnlijk in m'n budgetspel, anders kan ik het niet verklaren.

LyndaLid

Ik heb Pozzovivo ook niet, die scoort echt niet zo heel veel hoor. Eindigt altijd in de middenmoot, daar maak je het verschil niet mee (niet voor winst iig).

Wellens is een hele goede derde wissel, dat kan je echt nog wel eens twee ritzeges opleveren ofzo. Hoop het niet, sorry ;)

pirazzi

Wellens scoort punten vandaag maar die tellen nog niet mee voor Laatste man, mijn laatste wissel Pozzovivo zal morgen waarschijnlijk ook geen punten scoren.

Nickoz

Inmiddels de stijgende lijn weer gevonden in het budgetspel. Vandaag de nr. 2, 3, 4, 5, 7, 12, 15 en 18.

Sta nu 58e in het AK en verwacht nog wel wat plekken te stijgen.
Hoop in de bergen nog wat plaatsen te pakken met Amador, Jungels, Kruijswijk, Nibali, Firsanov en Zakarin.

Zonde dat Landa uit is gevallen, dat is 36 mljn die ik heb weggegooid waardoor een hoge notering lastig zal worden.

LyndaLid

Ik sta nu 38e in het budgetspel, en stijgende, en 44e in het normale spel.

Oh, en bij Scorito stijg ik steeds verder en sta ik nu 19e in de LottoJumbo poule.. Alle spellen gaan best aardig dus haha :) En overal nog stijgend, alleen morgen daal ik bij Scorito en het budgetspel. Wel hopen dat Ewan scoort, want dan kan ik bij het normale Giro spel weer iets verder omhoog!

Laatste man

€1 vandaag gewonnen haha. Sta wel 16e in Ak.

Gelegevaar

'@LL is jouw gebruikersnaam bij scorito Tante Lynda? Dan gaan we behoorlijk gelijk op zie ik.. :-)

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Ja that's me! Maar jij staat al heel lang bovenin, ik kom ongeveer vanaf plekje 600! Kittel is nu wel weg, dus morgen erg weinig punten.

pirazzi

€1 vandaag gewonnen haha. Sta wel 16e in Ak.
Wie van de vijf dan?
19 (0) Jackdamians 1 | (Jackdamians) 527 (+527) €1,00
20 (0) Arsenal 1 | (Arsenal) 524 (+524) €1,00
21 (42) Gurbe Loekstr 1 | (Gurbe Loekstra) 523 (+493) €1,00
22 (43) Tros 3 | (Tros) 518 (+488) €1,00
23 (0) mankies 1 | (mankies) 513 (+513) €1,00

ivo001

Pfff ik ben weer 400 plekken gezakt naar plek 1400 ergens.

Dumoulin eruit, Arndt erin, wissels op.
Geen Jungels/Amador/Ulissi in het team lijkt het grootste probleem.

fenna

'@pirazzi je staat op 1!!!

1 2 ... 37 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.