Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 38 ... 68 69
pirazzi

? Volgens mij op 21, bij de minste punten wel maar dat is at random, jij stond gisteren op 1 fenna!

fenna

Weet het maar blijft toch grappig om te zien.Jullie doen het idd goed!!

Laatste man

'@pirazzi.
Etappespel vandaag. Met een subleague.

Sunrider

Greipel er dus ook uit morgen volgens Sporza
"Greipel verlaat vanavond de Giro
Voor André Greipel wordt dit zijn laatste etappe.
De Duitser hoopt vandaag nog een derde ritzege te scoren,
maar trekt daarna huiswaarts."

LyndaLid

Dat is erg goed nieuws voor mijn budget team (geen Greipel en Démare, wel Ewan), wel jammer dat er nog mensen zijn die een wissel krijgen in het normale spel. Maar daar eindig ik/we toch al met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid redelijk hoog. Alleen balen van mijn voorspellingen van Landa als winnaar en bergtrui, dat doet me dan opeens nog een heel eind zakken (als Nibali de Giro pakt).

Sunrider

In een interview voorafgaande aan de Girostart zei zijn ploegleider dat Ewan ook zou uitstappen na etappe 12.

Laatst gewijzigd
HF2013

Greipel volgens Zweeler al eruit... dan hou ik er 16 over bij het budgetspel. Geen enkele sprinter.
Mijn beste team in het normale spel heeft nog maar 14 renners waaronder Ewan die ik ook nog zie stoppen. Op zich tevreden met de renners die ik heb, alleen had ik Kruissie dus altijd moeten nemen. Had ik toch iets te weinig vertrouwen in m'n streekgenoot.

LyndaLid

Ewan rijdt zover mogelijk volgens mij, las ik eergisteren nog. Gewoon hardheid opdoen. Dus die stapt niet zomaar af, als er nog wat in de tank zit tenminste.

Sunrider

'@LyndaLid, inderdaad, nu ook gelezen. Wel in tegenspraak met eerdere berichten. Kan er wel inkomen trouwens, zijn sprints blijven achter bij de verwachtingen, het is hier geen tour down under.

LyndaLid

Juist na vandaag moet Ewan natuurlijk in koers blijven, hij is na Greipel (en Démare maar die kan zich niet plaatsen) gewoon de rapste.

Toch blij dat ik hem heb, pakt nog wel wat puntjes als ie blijft :)

pirazzi

Mazzel fenna dat je Bert de Backer als wissel hebt staan! ;)

Nickoz

64e AK in het budgetspel. Verwacht nu toch wel te gaan steigen. Top 25 lijkt me een mooi doel.

Aangezien 90% van wat er bovenaan staat enorm veel sprinters in hun team hebben, denk ik dat er nog veel winst te halen valt.

Heb nog 10 renners over die een berg over kunnen (Nibali, Zakarin, Amador, Kruijswijk, Firsanov, Jungels en in mindere mate Atapuma, Howson, Dombrowski en Verona) waar het nu van zal moeten gaan komen hoop ik.

Matisz

Ik had reeds aangegeven dat Ewan zover mogelijk gaat proberen te geraken in deze Giro. Nou ik ben dit weekend op citytrip (dus weer geen koers kijken maar kom dat is nu geen probleem :D) dus succes aan de wielerflitsers. Mijn jokers zijn Pozzovivo en Betancur ben is benieuwd of er iets inzit.

Sunrider

In mijn budgetteams heb ik respectievelijk 5 en 3 uitvallers. Als de klassementsrenners eens wel de eerste plaatsen bemannen zou er nog wat kunnen maar ook vandaag zal er wel afwachtend gereden worden. In het girospel sta ik ergens 900 zoveel maar vreemd genoeg niet zo ver achter in punten.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

In mijn budgetteam heb ik over:

Valverde
Nibali
Zakarin
Kruijswijk
Jungels
Ulissi
Henao

Colbrelli
Battaglin
Trentin

Koshevoy
Moser
Vanendert
Keizer
Howson

Gisteren van 36 naar 69 gedaald, logisch uiteraard door Greipel en co. Maar die is nu weg, er is sowieso nog weinig te sprinten, dus voor mij gaat het nu serieus leuk worden en ik verwacht echt veel te gaan stijgen en een mooie prijs te pakken :D

Laatst gewijzigd
Sunrider

Sterk team voor het laatste deel LyndaLid, Pirazzi en Laatste man staan er ook goed voor. Succes voor jullie!
Edit, geld ook voor nickoz uiteraard.

Laatst gewijzigd
Bassieb

Momenteel derde in de Wielerflits GiroBudget Subleague, achter Lyndalid en Pirazzi.

Voor het laatste deel in mijn team:

Valverde
Nibali
Kruijswijk
Chaves
Ulissi
Firsanov
Brambilla

Modolo
Nizzolo
Sbaragli
Colbrelli
Battaglin

Moser
Oss
Verona
Formolo
Montaguti

Ik ben blij dat Ulissi zo goed scoort, maar om de een of andere reden zie ik hem geen top 20 in het Algemeen Klassement rijden.

Noem me chauvinistisch, ik denk dat Nibali (1), Kruijswijk (2) en Valverde (3) straks in Turijn op het podium staan.

Laatste man

Mooie teams hoor. Succes!

Gelegevaar

ik reken op Niemiec vandaag voor mijn Zweelert. Voor de rest heb ik zo'n beetje hetzelfde team als waar driekwart van Zweeler (standaard spel) de derde week mee ingaat. Valverde Kruijs Zakarin Majka Uran Ulissi etc

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Als ik kijk wie er Valverde, Nibali, Kruijswijk, Chaves, Majka, Zakarin, Uran en Jungels hebben, dan staat:

Laatste Man op 12, LyndaLid op 25, en Pirazzi op 44. Echt winnen zal er dus sowieso niet meer inzitten, maar dat is ook echt niet nodig voor een leuk prijsje.

Als we aan dat rijtje Ulissi toevoegen, dan staat:

Laatste Man op 10, LyndaLid op 20 en Pirazzi op 30. Hopen op Ulissi dus!

Als ik dan nog (voor mij) Hesjedal toevoeg, dan sta ik 2e! (HUP HESJEDAL !!!!!!!!!!)

Als ik Pozzovivo toevoeg ipv Hesjedal, dan staat Pirazzi 19e.

En als ik daar Wellens neerzet, dan staat Laatste Man tweede! En ik blijf erbij dat dat weleens de beste keuze kan blijken!

Zo, leuk gepuzzeld nu weten we wie voor wie moet supporteren ;)!

Met diezelfde puzzel ben ik overigens de nummer twee in het budgetspel met Valverde, Zakarin, Nibali, Kruijswijk en Jungels in zijn team. Als ik Ulissi toevoeg ben ik nummer 1 :) HUP ULISSI en die anderen! En ook als ik Henao op de plek van Ulissi zet sta ik op 1! Uiteraard mis ik daar wel Chaves, maar op weg naar iets moois......?

Laatst gewijzigd
Noud89

En Amador?

LyndaLid

Als ik die naast Valverde, Nibali, Kruijswijk, Chaves, Majka, Zakarin, Uran en Jungels zet hebben alleen de nummers 12, 32, 34, 146, 211 en dan allemaal teams buiten de top 500 dat. Maar die hebben allemaal Ulissi niet.

Laatste man

Dus we zijn nu collectief voor Kruijswijk, de toppers (niet die muzikanten) en Ulissi/Wellens/Hesjedal/Pozzovivo. Wie kunnen we anti-supporteren?? (Spijkers etc.).

Ik zeg een WFGiroActie in het laatste weekend in de bergen ;)

Vandaag een dag team gemaakt, altijd leuk voor €1.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Heb ik ook gedaan @ laatste man :)

Nee, we moeten (in ieder geval voor het normale Giro spel) anti-supporteren voor Amador, Formolo, Fuglsang, Pirazzi, Firsanov, en dat soort mannen die we niet hebben. Haha, antisupporteren.. Moeilijk tegen iemand als Formolo, maar Firsanov mag ik gelukkig toch al niet ;)

Bassieb

Ik ook net een team voor 1 euro voor vandaag:

1 Nibali, Vincenzo A
2 Valverde, Alejandro A
3 Zakarin, Ilnur A
4 Antón, Igor C
5 Betancur, Carlos D
6 De Marchi, Alessandro D
7 Wellens, Tim D
8 Atapuma, Darwin E
9 Bongiorno, Manuel E
10 Busato, Matteo E
11 Domont, Axel E
12 Dupont, Hubert E
13 Moser, Moreno E
14 Niemiec, Przemyslaw E
15 Preidler, Georg E
16 Roche, Nicolas E

1 2 ... 38 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.